Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی امتداد نیوز، پژمان منتظری در آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی در حضور اصحاب رسانه گفت: مصدومیت من دو ماه است که طول کشیده و سه، چهار هفته دیگر طول می‌کشد. شرایطم خوب است و زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی دوران مصدومیتم را طی می‌کنم.

وی در مورد دعوت ۷ بازیکن استقلال به تیم ملی تصریح کرد: نه تنها بازیکنان استقلال، بلکه همه ۲۶ بازیکن دعوت شده از آمادگی خوبی برخوردار بودند و مطمئن باشید هر بازیکنی که اینجاست، تلاش کرده و کادر فنی او را دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع استقلال که در تمرین تیم ملی حضور داشت، در خصوص امکانات فراهم شده برای تیم ملی تصریح کرد: باید شرایط را بسنجیم. اگر نسبت به جام جهانی قبلی بسنجیم، شرایط بهتر شده، اما اگر هدف ما بزرگ باشد، نیاز به امکانات بیشتر است. تیم ملی جوان شده و بازیکنان جوان نیاز به بازی‌های دوستانه بزرگی دارند. نباید مانند جام جهانی ۲۰۱۴ شود که شب قبل از بازی با نیجریه بگوییم قرار است فردا چه اتفاقی می‌افتد. این مسئله مشکل بزرگی برای ما بود.

منتظری ادامه داد: بازی‌های دوستانه می‌تواند به تیم ملی کمک کند. بازیکنان و استعدادهای خوبی داریم و امکانات تیم ملی هم باید بهتر شود. باید کمپ‌های تمرینی خوبی داشته باشیم، اگر چه خیلی بهتر از قبل شده اما باز هم به نسبت تیم ملی‌های دیگر کشورها عقب هستیم. امیدوارم این جام جهانی دیر نشود و به آنجا نرویم که بگوییم چه چیزهایی از دست داده‌ایم. شما رسانه‌ها هم می‌توانید کمک کنید. باید در ایران امکانات داشته باشیم تا نیازی به اردوهای خارج از کشور نباشد.

وی در خصوص اینکه آیا همراه تیم ملی در اردو حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: من احتمالا نمی‌روم، چون به خاطر مصدومیت کتفم نمی‌توانم بازی کنم. مطمئن باشید که پس از مصدومیت برمی‌گردم. ناامید نیستم و تلاش می‌کنم که دوباره در تیم ملی حضور داشته باشم.

مدافع استقلال در خصوص شرایط خودش خاطرنشان کرد: شرایط خوبی دارم و تمرینات پرفشار را آغاز کرده‌ام. شرایط بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردم و کمتر از یک ماه دیگر می‌رسم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جهانی غذا: برای مهار قحطی در غزه به آتش‌بس نیاز داریم

به گزارش قدس آنلاین، برنامه جهانی غذا تاکید کرد که برای مهار قحطی در غزه به برقراری آتش‌بسی انسانی و دسترسی گسترده‌تر به مناطق آن نیاز داریم.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، برنامه جهانی غذا تاکید کرد، بسیاری از شیرخواره‌ها و کودکان به ویژه در شمال نوار غزه به دلیل کم‌آبی و سوءتغذیه جان خود را از دست دادند، در حالی که رژیم صهیونیستی هنوز مانع از ورود تیم‌های امدادرسان به آنجا می‌شود.

همچنین این سازمان اعلام کرد، با تداوم حملات و محاصره اعمال شده بر نوار غزه، خطر قحطی و گرسنگی ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

«فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) نیز پیشتر از رژیم صهیونیستی خواست که به کاروان‌های حامل کمک‌های غذایی این سازمان اجازه ورود به شمال غزه را بدهد و گذرگاه‌های زمینی بیشتری را برای تسهیل کمک‌رسانی باز کند.

لازارینی ضمن هشدار درباره استمرار وخامت اوضاع معیشتی بیش از دو میلیون تن در نوار غزه گفت که این منطقه به مکانی غیرقابل زندگی تبدیل شده است.

در نتیجه سیاستی که رژیم صهیونیستی در گرسنگی دادن به ساکنان نوار غزه اعمال می‌کند، تعداد زیادی از فلسطینی‌ها که بیشترشان کودک هستند جان خود را از دست می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پلی به گذشته - گل تماشایی گرت بیل به بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • برنامه جهانی غذا: برای مهار قحطی در غزه به آتش‌بس نیاز داریم
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم