Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پس از هفت سال هنوز شرایط تغییر نکرده و بودجه کافی برای حمایت از تیم ملی وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی در مورد چگونگی دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: «نظر همه مربیان محترم و ما احترام خاصی برای آنها قائل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه تنها بازی ها را مشاهده می‌کنیم، بلکه آنالیز می‌کنیم و تک تک بازیکنان را مدنظر داریم. خود من هم علاقه دارم که یکی دو بازیکن اضافه را دعوت کنم، اما امکان حضور همه نیست. مشاهدات خود را از نزدیک ادامه می‌دهیم و چند جوان فرصت حضور دارند. سعی خواهیم کرد معیارهای بهتری را برای انتخاب بازیکنان داشته باشیم.»

وی در مورد اینکه آیا امکانات تیم ملی در این شرایط راضی است یا خیر، گفت: «مثل همیشه بزرگترین مشکل ما سخت افزار و امکانات است. بعد از گذشت 7 سال هنوز امکانات ما تغییری نکرده و همانند روز نخست است و هر اردو یک چالش جدید و سخت برای ما محسوب می‌شود. مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستیم این است که بودجه مشخصی برای حمایت از برنامه‌ها نداریم و بازی‌های تدارکاتی را از دست می‌دهیم. به عنوان مثال تیم ملی عربستان ۱۵ روز پیش به جام جهانی صعود کرد اما به دلیل اینکه شرایط مالی خوبی دارد، می‌تواند گزینه بهتری برای بازی‌های تدارکاتی نسبت به ما داشته باشد. همانطور که می‌دانید در اردوهای قبلی با ارتباط شخصی که داشتم، دو بازی خوب مقابل توگو و روسیه انجام دادیم و حالا ونزوئلا و پاناما را پیش‌رو داریم.»

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: «متاسفانه چون بودجه مشخصی برای تیم ملی نداریم هنوز هم نمی‌توانیم به رویاهای هواداران جامه عمل بپوشانیم. وزیر ورزش صحبت از صعود به دور دوم جهانی و 7 بازی تدارکاتی کردند اما هنوز خبری از حمایت‌ها نشده و نمی‌توانیم برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.»

کی‌روش تاکید کرد: «با تمام این سختی‌ها سعی می‌کنیم کار را جلو ببریم. در ماه نوامبر هستیم اما هنوز بودجه مشخصی برای پیاده کردن برنامه‌های تدارکاتی خود نداریم.»

وی با اشاره به اینکه در فوتبال ایران دو دسته آدم داریم، گفت: «دسته اول مربیان، بازیکنان و افراد زحمت‌کشی که کار زیادی می‌کنند و دستاوردی برای ارائه دارند اما نوع دیگر تنها با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای پروپاگاندا و ارتباطاتی که دارند، در فوتبال هستند اما متأسفانه آنها به عنوان قهرمان به نظر می‌رسند. کسانی که رسانه دارند یا هجمه‌های رسانه‌ای ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال پولی که متعلق به پاداش و حقوق بازیکنان بوده، برداشته و برای مصارف شخصی خرج کرده‌اند. فدراسیون از چه کسانی حمایت کرد؟ از آن خانم که از پروپاگاندا استفاده کرد، بپرسید پول بازی‌های دوستانه کجا است؟ در حساب فدراسیون ایران و فیفا نیست، پس کجا رفته است؟ آن خانم طوری وانمود کرد که انگار او آن پول‌ها را آورده بود اما اینطور نبود چون این پول تیم ملی و بازیکنان بود. فدراسیون از چه کسی حمایت می‌کند؟ از آن افرادی که رسانه دارند.»

کی‌روش عنوان کرد: «قبلاً هم گفتم نمی‌خواهم در باره این مسائل صحبت کنم. تنها می‌گویم پول آماده‌سازی تیم ملی کجا است. دیگر سؤال بیشتری نپرسید. بهتر است از من در مورد آب و هوا بپرسید!»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش تابناک، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار داشت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جدول هفت لایحه بودجه گفت: این جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌ها است، دولت اعتبارات دستگاه‌ها را به صورت تجمیعی آورده است. برای اولین‌بار به دو جدول ۷ و ۱-۷ تقسیم شده که جدول «۷» مربوط به حقوق و مزایا و جدول ۱-۷ مربوط به برنامه‌ها است.

رئیس کمیسیون تلفیق اظهار کرد: اعتراضی بود که چرا اعتبارات برخی دستگاه‌ها افزایش داشته که معلوم شد که برای حقوق و دستمزد نیست و به خاطر برنامه آن دستگاه‌ها ما در نهایت تغییرات اساسی درباره اعتبار دستگاه‌ها نداشتیم و تغییرات جزئی اعمال شده، بنابراین جدول هفت عینا طبق پیشنهاد دولت به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ همچنین تصریح کرد: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست؛ منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است، باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود. بعد از آن احکام بازنشستگان زده خواهد شد و بودجه آن هم پیش‌بینی شده است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان