Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ "علی قاسم پور" اظهار کرد: فیض حضور در سرزمین عتبات عالیات، توفیقی  است که خداوند منان برای زائران اربعین مقرر فرموده است که بروز هرگونه عوارض جسمی، روحی و روانی در افراد، موجب عدم توفیق و ایجاد شبهه در مناسک معنوی و زیارتی می شود.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: دولت عراق در سال های اخیر مبادی ورودی خود را به آخرین امکانات کنترلی و حفاظتی مجهز کرده و با بهره گیری از کادر متخصص در چهره زنی، مبادرت به شناسایی زائران معتاد و جستجوی بار همراه آنان می کنند که امید است شاهد دستگیری و بازداشت زائران به دلیل حمل مواد مخدر چه در ایران و چه در عراق ، نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همراه داشتن هرگونه داروی گیاهی مشکوک و شبیه به مواد مخدر، قرص های روانگردان مانند متادون، قرص های آرام بخش از قبیل انواع مسکن های حاوی کدئین، دیازپام، فلورازپام، کلونازپام، اکسازپام، لورازپام و... در کشور عراق جرم تلقی شده و برای شخص خاطی مجازات به دنبال خواهد داشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطر نشان کرد: بازداشت هریک ازمرتکبان جرایم ذکر شده تابع محدودیت سنی و جنسیت نبوده و به صرف کشف مواد مخدر،فرد حامل آن بازداشت و با قاطعیت محاکمه می شود .

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد