Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از کشفیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: در یک هفته گذشته سه باند بسیار مهم که محموله‌های مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور و سایر استان‌ها حمل می‌کردند، شناسایی و متلاشی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع از این سه باند یک‌تن و ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه پنج دستگاه خودرو و وسیله نقلیه و یک قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

مجتبایی ادامه داد: پلیس قم تمام تلاش خود را برای برخورد جدی و مقابله بی‌امان با سرشاخه‌‌های اصلی مواد مخدر که به‌صورت کلان مواد مخدر را از استان‌های شرقی و جنوبی به سمت مرکز کشور و سایر استان‌ها حمله می‌کنند، بکار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: برای انهدام این باندها برنامه‌ریزی بسیار خوبی صورت گرفته و تلاش وسیعی در این زمینه انجام شد.

وی بیان کرد: با تلاش و سعی جدی و مشارکتی که سایر دستگاه‌های امنیتی به‌ویژه مجموعه قضائی دارند اقدامات خوبی صورت گرفته است به‌طوری‌که از ابتدای امسال بیش از ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف‌شده است.

مجتبایی عنوان کرد: البته تمرکز ما فقط روی باندهای اصلی نیست بلکه برخورد با خرده‌فروشانی که در سطح شهر و در معابر و میادین به‌صورت تابلو حضور دارند و اسباب نگرانی و آزردگی خاطر مردم را فراهم آورده‌اند نیز در دستور کار پلیس قرار دارد و تاکنون تلاش‌ مضاعفی صورت گرفته و بسیاری از این افراد جمع‌آوری و به کمپ‌های مختلف معرفی‌شده‌اند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان - نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جا سازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روان گردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6097528

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت