Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این فهرست انگولو کانته و پل پوگبا به دلیل مصدومیت غایب هستند و دلیل غیبت هوگو لوریس هم مشخص نیست.

طرفداری- فهرست بازیکنان تیم ملی فرانسه برای دو بازی دوستانه با ولز و آلمان مشخص شد.

خروس ها که ابتدا در تاریخ 10 نوامبر میزبان ولز خواهند بود، در 14 نوامبر در کلن برابر تیم ملی آلمان قرار می گیرند. ترکیبی که دشان برای این دو بازی به تیم ملی فراخوانده، از این قرار است:

دروازه بانان: آرئولا، کوستیل، مانداندا مدافعان: دینیه، زاله، کیمپمبه، پاوارد، کورزاوا، کوشیلنی، واران، اومتیتی هافبک ها: رابیوت، انزونزی، ماتویدی، تولیسو، سیسوکو مهاجمان: ژیرو، مارسیال، فکیر، لاکازت، تاون، ام باپه، کومان، گریزمان

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد

باشگاه روستوف ابتدای فصل محمد محبی را با پرداخت ۶۵۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا خریداری کرد و با این بازیکن قرارداد سه ساله امضا کرد. ملی پوش استقلالی به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و حال آبی‌ها در صورتی که خواهان بخدمت گیری دوباره این بازیکن هستند باید مبلغ اعلام شده را به حساب روس‌ها واریز کنند.

باشگاه استقلال بر اساس توافقی که با سانتاکلارا امضا کرده بود، می‌توانست با واریز ۶۵۰ هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا محمد محبی را قطعی خریداری کند، اما از آنجایی که باشگاه استقلال مبلغ خرید قرضی محمد محبی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز نکرد، این باشگاه توافق با استقلال را زیر پا گذاشت و در نهایت این بازیکن را به روس‌ها فروخت.

بر اساس قوانین جدید در فوتبال ایران باشگاه‌های ایرانی برای بخدمت گیری لژیونر‌ها باید آنها را قطعی خریداری کنند.

tags # محمد محبی ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد