Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی٬ این رقابت‌های سه جانبه و هفت نفره در مجموعه ورزشی سایپا و در حضور میشاییل کلور برشتولد سفیر آلمان در تهران٬ دلداده مهربان سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشی٬ رضا درویش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا٬ حسن میرزاآقابیک رییس انجمن راگبی٬ هدی محمدجعفر نایب رییس بانوان فدراسیون انجمن‌های ورزشی و دیگر مسوولان انجمن راگبی و علاقه‌مندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‌های مهیج٬ تیم ملی بانوان بزرگسال ایران به مقام نخست رسید. تیم ملی زیر ۱۷ سال بانوان کشورمان دوم شد و تیم ملی راگبی زیر ۲۰ سال آلمان به مقام سوم رضایت داد.

در پایان به اعضای تیم‌های شرکت کننده جوایزی از سوی مقامات به آنان داده شد.

انتهای پیام/

قهرمانی تیم ملی راگبی بانوان در مسابقات سه جانبه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان با حضور ۹ تیم از ۶ استان در سالن فدراسیون شطرنج برگزار شد که در پایان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان با کسب ۱۱ امتیاز به مقام سوم رسید.
تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز قهرمان شد و تیم پیکار افکار لرستان با ۱۳ امتیاز مقام دوم را به دست آورد.
بازیکنان تیم قهرمان دنیای فلز گیلان در این مسابقات استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی راد، سید علیرضا حسینی و رضا صادقی بودند.
مربیگری و سرپرستی تیم را هم مرتضی صادقی بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها