Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز،  سردار حسن کرمی با بیان اینکه یگان های ویژه امسال با ایجاد پنج لایه کنترلی با احترام و اقتدار به زوار خدمت می کنند، اظهار داشت: ایجاد پنج لایه کنترلی از منطقه پل زائر تا پایانه مرزی مهران جهت کنترل جمعیت و عودت زوار تبعه بیگانه و کسانی که فاقد گذرنامه هستند، ایجاد شده است.

وی مدیریت جمعیت و جلوگیری از ازدحام و تجمع در لایه های کنترلی را مهمترین اولویت و برنامه یگان ویژه دانست و افزود: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون روادید به مرزها مراجعه کردند که توسط نیروهای مستقر در لایه های کنترلی به شهرهای خودشان عودت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه در مهران و شهرهای مرزی به هیچ وجه روادید صادر نمی شود، گفت: به عنوان خادمان زائران حسینی(ع) با تمام وجود در خدمت زائران هستیم و تاکید ما این است که زائران حتماً گذرنامه و روادید خود را از مبدا حرکت دریافت کنند.

کرمی با اشاره به افزایش تردد زائران نسبت به سال قبل خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش بهتری در ترددهای مرزی برای زائران اربعین حسینی (ع) شاهد هستیم و یگان ویژه با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش می کند تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

وی  بر کنترل و نظارت یگان ویژه بر تردد زائران تاکید و تصریح کرد :برای اینکه هموطنانمان در کشور عراق با مشکل روادید رو به رو نشوند، یگان ویژه به زوار اجازه نمی دهد تا بدون روادید به عراق عزیمت کنند.

این مسئول با اشاره به تلاش ها و اقدامات خوبی که جهت تسهیل تردد زائران اربعین صورت گرفته است بیان کرد: یگان ویژه با آمادگی کامل تدابیر اندیشیده شده جهت رفاه زائران اربعین حسینی در مرز مهران را اجرا می کند.

true برچسب ها : اربعین 96 سردار حسن کرمی مرز مهران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد

نماینده‌ ویژه رئیس‌ جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الله عبدالملکی امروز در حاشیه بازدید از غرفه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در پایانه جدید فرودگاه بین‌المللی کیش برپا شده، اپهار داشت: ایجاد چنین بسترهایی نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناطق آزاد به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری به مخاطبان گروه هدف، جذب و جلوگیری از خروج سرمایه‌ها از کشور دارد.

وی ضمن ابراز رضایت از تسهیل فرایند‌ها توسط شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گفت: حدود 18 میلیارد یورو مجموع صادرات سالانه مناطق آزاد ایران بوده و بیش از 80 درصد ترانزیت جمهوری اسلامی ایران از طریق مناطق آزاد انجام شده بر همین جهت همیشه عنوان کردیم مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران بهشت سرمایه‌گذاری هستند.

عبدالملکی بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد.

لازم به ذکر است، نماینده ویژه رئیس جمهور در جمع مدیران سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور یافت و به بررسی عملکرد ستاد نوروزی جزیره پرداخت.

براساس اعلام رسمی شرکت بنادر و فرودگاه‌ها، جزیره زیبای کیش به عنوان دومین مقصد محبوب سفرهای نوروز 1403 کشور بعد از مشهد مقدس اعلام شده است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • اسکان ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی در استان سمنان ثبت شد
  • جزئیات حمله تروریستی؛ یک نوزاد شهید و دو عضو خانواده هم مجروح شدند
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان
  • برگزاری باشکوه اربعین و انتخابات دو توفیق بزرگ سال قبل استان ایلام بود
  • ۱۰۰ واحد بوم‌گردی ایلام آماده پذیرایی از گردشگران است