Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@00:34:12 GMT

کار سخت پرسپولیس؛ مبارزه در بالای جدول

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۶۰۷۸

کار سخت پرسپولیس؛ مبارزه در بالای جدول

البته که بعد از دو ماه پرفشار، پرسپولیس به این تعطیلی نیاز داشت اما موضوع این است که برانکو و شاگردانش در بازگشت به لیگ هم باید خود را برای روزهایی سخت و بازی‌هایی فشرده‌ آماده کنند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

البته که بعد از دو ماه پرفشار، تیم پرسپولیس به این تعطیلی نیاز داشت اما موضوع این است که برانکو و شاگردانش در بازگشت به لیگ هم باید خود را برای روزهایی سخت و بازی‌هایی فشرده‌ آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌ با تیم‌های نیمه بالای جدول که می‌تواند میزان آمادگی پرسپولیس برای تکرار قهرمانی را مشخص کند. فارغ از جدول، بازی با استقلال مهم‌ترین بازی فصل پرسپولیس بود که پرسپولیسی‌ها آن را با پیروزی پشت سر گذاشتند و وارد مسیری سخت به نام «۵ بازی پیاپی با تیم‌های نیمه بالای جدول» شدند.

از ۸ تیم نیمه بالای جدول لیگ برتر، یکی تیم پرسپولیس است و دو تیم دیگر یعنی فولاد و پیکان قبلا با پرسپولیس بازی کرده‌اند و بقیه تیم‌ها هم در هفته‌های باقی مانده تا نیم‌فصل مقابل قرمزها خواهند ایستاد. سایپا (حریف دیروز پرسپولیس) هم یکی از همین تیم‌ها بود که شاگردان برانکو شکستش دادند و بعد از آن (۲۹ آبان) پرسپولیس میزبان پدیده (تیم چهارم جدول) که خودش یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیاست، خواهد بود. ۵ روز بعد از این بازی قرمزهای پایتخت‌نشین باید در خانه صدرنشین فعلی و جدی‌ترین رقیب‌شان در راه قهرمانی یعنی پارس‌جنوبی به میدان بروند. ۶ روز بعد هم در اصفهان به میهمانی ذوب‌آهن (تیم چهارم جدول) خواهند رفت.

تیم نهم جدول یعنی سپیدرود هم آخرین حریف پرسپولیس در نیم‌فصل نخست خواهد بود و البته قرمزها بازی معوقه برابر صنعت‌نفت آبادان را هم در پیش دارند. تنها چهار روز بعد از بازی با سپیدرود یعنی روز ۱۹ آذرماه پرسپولیس در یک هشتم نهایی با تیم بادران بازی می‌کند و ۵ روز بعد از آن هم باید در تنها بازی معوقه‌اش به دیدار صنعت‌نفت آبادان برود که این تیم هم در نیمه بالای جدول جا خوش کرده و شکست دادنش می‌تواند صدرنشینی دوباره تیم برانکو را تثبیت کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که پرسپولیس در نیمه نخست بازی مقابل صنعت نفت آبادان در خانه حریف با یک گل برتری به رختکن رفته بود اوسمار ویرا تغییری در خط دفاعی تیم خود انجام داد.

با شروع نیمه دوم مشخص شد گئورگی گولسیانی جای خود را به فرشاد فرجی داده تا زوج کنعانی – فرجی در قلب دفاع سرخ‌ها شکل بگیرد.

این تغییر با توجه به برتری حفیف سرخ‌ها و شرایط صنعت نفت این احتمال را قوی می‌کرد که در مقابله با فشار نیمه دوم تیم میزبان برای جبران گل خورده فرجی در کنار کنعانی کار بسیار سختی داشته باشد و شاید پرسپولیس از این ناحیه لطمه بخورد، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

در نیمه دوم شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که پرسپولیس اصلا تحت فشار حریف قرار نگرفت و مهاجمان صنعت نفت، غیر از لحظات پایانی و یکی-دو موقعیت روی دروازه سرخ‌ها، اصلا باعث اذیت مدافعان پرسپولیس نشدند تا فرجی در کنار کنعانی روز آرامی را پشت سر بگذارند.

فرجی که نسبت به گولسیانی چابک‌تر و سریع‌تر است، در این فصل بعضا در روز‌های محرومیت و مصدومیت کنعانی یا گولسیانی جای آن‌ها را پر کرده و با وجود انتقاد‌هایی که بعضا از او می‌شود نمایش‌های کم‌نقص و قابل قبولی ارائه داده بخصوص در دربی برگشت که کنار علی نعمتی مطمئن کار کرد و اجازه هنرنمایی به مهاجمان حریف را نداد.

فرجی در حالی جای مدافع میانی گرجی هم‌تیمی‌اش در نیمه دوم بازی با صنعت نفت را گرفت که ابتدا به نظر می‌رسید مصدومیت باعث تعویض گولسیانی شده، اما این بازیکن در مصاحبه بعد از بازی خود گفت علت تعویضش مصدومیت نبوده و ظاهرا اوسمار او را به خاطر اخطاری که در نیمه نخست گرفته بود تعویض کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • این پرسپولیسی یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی
  • برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ
  • صدر جدول دوباره به استقلال رسید
  • نمره قبولی جوان‌های پرسپولیس در دیدار تدارکاتی