Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریو گوتسه بار دیگر به اردوی تیم ملی آلمان باز خواهد گشت.

طرفداری - تیم ملی آلمان طی دو دیدار دوستانه به مصاف انگلیس و فرانسه خواهد رفت.

به گزارش Bild، ماریو گوتسه که زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 بود، پس از یک سال دوری از تیم ملی بار دیگر به جمع ژرمن ها باز خواهد گشت. این هافبک 25 ساله که در 62 بازی ملی 17 گل به ثمر رسانده است، می تواند پیش از رقابت های جام جهانی، بار دیگر خود را به یواخیم لوو ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان در اقدامی لفظی و عوام فریبانه به اشغالگران قدس درباره «یورش گسترده» به رفح هشدار داده و خواستار بازگشایی مجدد گذرگاه‌ های مرزی با نوار غزه شد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در این خصوص خاطرنشان کرد که نزدیک به یک میلیون آواره فلسطینی که در رفح پناه گرفته اند و جایی برای رفتن ندارند.

وزیر امور خارجه آلمان بدون اینکه از کمک های پیدا و پنهان کشورش به رژیم صهیونیستی نام ببرد، ادامه داد: من نسبت به یورش گسترده به رفح هشدار می دهم. یک میلیون نفر نمی توانند در هوا ناپدید شوند. آنها نیاز به محفاظت دارند.

وی افزود: آنها فورا به کمک های بشردوستانه مستمر نیاز دارند. برای دستیابی به این هدف، گذرگاه‌ های مرزی رفح و کرم شالوم باید فورا بازگشایی شوند.

به گزارش آناتولی، با وجود اعلام روز دوشنبه حماس مبنی بر پذیرش پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا حمله به رفح را ادامه دهد.

کد خبر 6099745

دیگر خبرها

  • هشدار آلمان به اسرائیل: به رفح حمله نکنید
  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه