Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-03@03:44:38 GMT

محتوای فصل جدید بازی FIFA Mobile مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۷۰۶۳

محتوای فصل جدید بازی FIFA Mobile مشخص شد

به گزارش بولتن نیوز، با توجه به جدیدترین اخبار بازی موبایل، بالاخره نوبت به فصل جدید بازی FIFA Mobile رسیده تا محتوای مختلف جدیدی را برای بازیکنان ارائه دهد. اولین موردی که در فصل جدید بازی فیفا موبایل رخ می‌دهد،‌ از بین‌رفتن تمام سکه‌ها، آیتم‌ها و بازیکنان تیم شما است. تنها چیزی که می‌توانید از فصل قبلی فیفا موبایل به فصل جدیدش انتقال بدهید امتیازهای فیفا (FIFA Points) و لوگوهای تیم‌هایی است که قبلا به‌دست آورده بودید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در فصل جدید فیفا موبایل اضافه شده است می‌توان به بخش تک‌نفره اشاره کرد. با تجربه‌ی این حالت می‌توانید بازیکنان و جوایز متعددی را دریافت کنید. همچنین علاوه بر این قابلیت، تمرین بازیکنانتان نیز اضافه شده است تا بتوانید توانایی‌های آ‌ن‌ها را بهبود ببخشید. رویداد‌های زنده نیز با حالتی شبیه به بخش تک‌نفره به زودی باز می‌گردند.

در فصل جدید فیفا موبایل رتبه‌های بازیکنان نیز قابل تغییر است. پس از تمرین کافی بازیکنانتان و رسیدن به اورآل ۱۰۰ شما می‌توانید تیم‌تان را رتبه‌بندی کنید تا بیشتر پیشرفت کند. در آپدیت جدید فیفا موبایل و به مناسبت شروع فصل جدید این بازی، ویژگی‌های بسیار زیادی به بازی اضافه شدند و به نظر می‌رسد که با بازی جدیدی روبرو هستیم. پس هر چه زودتر شروع به تجربه‌ی FIFA Mobile کنید چرا که به محض شروع فصل جدید، یک آیتم کریستیانو رونالدو نیز به شما تعلق می‌گیرد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس