Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@14:55:42 GMT

سرازیر شدن داعشی ها به افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۷۰۹۲

خرداد:داعشی های سوریه با کمک آمریکا به سمت افغانستان عقب نشینی خواهند کرد.
به گزارش خرداد به نقل از اسپوتنیک، ویکتور بونداریف رئیس کمیته شورای فدراسیون در امور دفاع و امنیت و رئیس سابق نیروی هوا-فضای فدراسیون روسیه معتقد است که آمریکا با تأمین مالی شبه نظامیان در سوریه با نزدیک شدن تار و مار شدن تروریست ها، راه عقب نشینی برای آنها را جستجو می کند که محتمل ترین آنها راهی در جهت افغانستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مقاله بونداریف آمده است:«ایالات متحده بعلاوه کمک های نظامی، لجستیکی و پزشکی به شبه نظامیان، کمک استراتژیکی نیز به آنها می رساند. حالا وقتی نابودی داعش در خاک سوریه رو به پایان است، حامیان آنسوی اقیانوس در حال جستجوی مسیر های عقب نشینی برای آنها هستند. یکی از محتمل ترین آنها افغانستان است».
بونداریف چندی پیش متذکر شد که هم اکنون شبه نظامیان «در سراسر جهان پخش می شوند» و «این امواج از سوریه بسوی عراق، ایران و افغانستان سرازیر می شوند». برچسب ها: داعش ، افغانستان ، آمریکا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی

 بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود تا ۱۶ اردیبهشت ماه به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

در حال حاضر میزان پرشدگی سد زاینده رود ۳۲ درصد اعلام شده است.

براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره کنونی سد زاینده‌رود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین بنا بر آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش‌ها در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه آبریز زاینده‌رود از ابتدای سال آبی (یکم مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک‌هزار و ۸۲ میلیمتر اعلام شده و ارتفاع برفی گزارش نشده است.

سد زاینده‌رود به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سد‌های مرکز کشور و تأمین‌کننده آب شرب، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد، این سد قوسی شکل در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است