Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس نوشته های اربعین ، arbaeen عکس اربعین کربلا ، عکس های پیاده روی اربعین حسینی ، عکس پیاده روی اربعین ۹۶ ، عکس نوشته اربعین کربلا ،عکس اربعین پروفایل

با نزدیک شدن به اربعین حسینی ۹۶، زائران و ارادتمندان اباعبدالله برای حرکت به سوی کربلا آماده می شوند. عده ای با کاروان پیاده روی اربعن همراهند و عده ای قطار، اتوبوس یا هواپیما را برای اربعین برگزیرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری نیز در فضای مجازی به استقبال اربعین رفته اند.

مجموعه جدید عکس پروفایل برای اربعین ۹۶ را در ادامه ببینید








عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل اربعین ۹۶


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین ۹۶

عکس پروفایل اربعین ۹۶


عکس پروفایل اربعین ۹۶

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل شماره ۱ راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیربار ترافیک رفت

تین نیوز

 تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام - مهران به طول ۸۴۴ متر زیربار ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص تکمیل تونل شماره ۱( کیلومتر ۵) بزرگراه ایلام- مهران اظهار کرد: طول این تونل که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۸ آغاز شد، ۸۴۴ متر می باشد و ۱۲۰۰ متر نیز عملیات راهسازی طرفین آن نیز به انجام رسید و شاهد تکمیل و زیر بار ترافیک قرار گرفتن این پروژه مهم هستیم.

وی اعتبار هزینه شده برای این تونل را بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با زیر بار ترافیک قرار گرفتن تونل  شماره اول واقع در کیلومتر ۵ بزرگراه ایلام- مهران تقریباً تمامی این مسیر چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۲۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: نزدیک به۸۰ درصد این اعتبار در دولت سیزدهم هزینه شده است.

دوستی با بیان اینکه  تونل شماره ۲ محور ایلام- مهران نیز به طول ۷۲۰ متر در ایام اربعین سال جاری به بهره برداری رسید، تصریح کرد: حذف نقاط پرحادثه ، ارتقا ایمنی مسیر و تسهیل تردد در راستای چهارخطه شدن مسیر ایلام - مهران از اهداف احداث دو تونل محور ایلام مهران است.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام نیز گفت : امیدواریم همه کسانی که از این مسیر استفاده می کنند سفری ایمن، راحت و سالم داشته باشد.

بهرام نیا یکی از مطالبات اصلی مردم و زوار اربعین حسینی، چهار خطه کردن مسیر تردد زوار از شهرستان چرداول(یکی از ورودی های مهم استان ) تا مهران بوده است عنوان کرد و افزود: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این امر شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت : مجموع هزینه احداث تونل شماره (۱) محور ایلام- مهران، ۲۲۴ میلیارد تومان و هزینه احداث تونل شماره (۲)، ۲۳۵ میلیارد تومان  است که در مجموع ۴۵۹ میلیارد تومان برای احداث این دو تونل هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات این بخش از محل اعتبارات ملی، استانی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری و بخشی هم از اعتبارات اربعین بوده است.

استاندار ایلام گفت: از ورودی استان(محور حمیل- ایلام) تونل های زیادی وجود دارد که در حال طراحی است که طبق زمانبندی ظرف چند سال آینده، کل مسیر و محورهای مواصلاتی ورودی استان چهارخطه شود. همچنین مسیر مهران - دهلران - اندیمشک نیز در چند نقطه درحال فعالیت عمرانی جاده سازی و چهارخطه شدن است.

بهرام نیا، استاندار ایلام از همه دست اندرکاران، پیمانکاران و مجموعه معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان که در راستای تکمیل و به بهره برداری رساندن این پروژه تلاش نمودند تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین «اله نور کریمی تبار»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این مراسم با تبریک سال نو و حلول ماه رمضان اظهار کرد: خدا را شکر با پی گیری استاندار ایلام و سایر مسئولین استان و زحمات  اداره کل راه و شهرسازی استان در دولت سیزدهم  قدم های بسیار خوبی برای احداث زیر ساخت های حوزه راه استان برداشته شده و امروز شاهد افتتاح یک تونل مهم در مسیر ایلام به مهران هستیم و این اقدامات مهم در حوزه زیرساخت های استان در شرایط اقتصادی موجود که نتیجه تحریم های ظالمانه است قابل تقدیر است.

 تکمیل و زیر بار ترافیک رفتن تونل شماره یک مسیر ایلام - مهران، نقش مهمی در راستای تسهیل تردد مسافران، گردشگران نوروزی و زوار عتبات عالیات در استان ایلام دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصاویری از بارش رحمت الهی در کربلا
  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • تونل شماره ۱ راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیربار ترافیک رفت
  • آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز چذابه
  • اولین جزئیات از تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام به مهران | ببینید
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • تونل اول راه کربلا زیر بار ترافیک رفت
  • ۱۷ هزار فوتی در حوادث ترافیکی/ ۱۹ درصد عابر پیاده بوده اند
  • نماهنگ «روزه اولی» پویانفر منتشر شد + دانلود و متن