Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@21:27:10 GMT

تیم سابق دژاگه مشتری جدید قدوس

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۸۳۱۰

تسنیم نوشت :تیم‌های کوئینز پارک رنجرز و فولام که در چمپیونشیپ بازی می‌کنند علاقمندی خود را برای جذب سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترساندس سوئد افزایش داده‌اند. انتظار می‌رود نمایندگان این 2 باشگاه انگلیسی امشب (پنجشنبه) با حضور در اسپانیا بازی سامان قدوس در ترکیب تیم اوسترساندس در بازی هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا برابر اتلتیکو بیلبائو را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه انگلیسی در ادامه این خبر آورده است: سامان قدوس 4 گل در 8 بازی لیگ اروپا به ثمر رساند و به اوسترساندس جهت حضور در مرحله گروهی این رقابت‌ها کمک شایانی کرد. این مهاجم ایرانی در فصل جاری لیگ برتر سوئد نیز خوش درخشید و در 29 بازی 15 گل زد و 9 پاس گل داد. تیم‌های از سراسر اروپا به دنبال جذب سامان قدوس هستند اما باشگاه اوسترساندس در فصل نقل و انتقالاتی تابستان گذشته چند پیشنهاد را رد کرد. در این میان تیم فولام که در سال‌های 2012 تا 2014 میلادی از اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی بهره‌مند بود با تیم کوئینز پارک رنجرز برای جذب سامان قدوس رقابت خواهد کرد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • حرکت جالب صندوقدار برای ادب کردن مشتری (فیلم)
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!