Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:15:48 GMT

ترکان: برخی کشتی‌گیران آمادگی لازم را نداشتند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۹۷۱۷

ترکان: برخی کشتی‌گیران آمادگی لازم را نداشتند

مدیر تیم‌های ملی پایه کشتی آزاد ایران گفت: برخی کشتی‌گیران از آمادگی لازم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور برخوردار نبودند و لازم است در رقابت‌های آتی نمایش بهتری داشته باشند.

مجید ترکان در حاشیه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور گروه "الف" در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور خیلی خوب در حال برگزاری است و به‌عنوان کمیته فنی آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم کشتی‌گیران برتر را انتخاب و اگر نقاط ضعفی وجود دارد در اردوهای تیم ملی آنها را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برگزاری پیکارها با قوانین جدید، افزود: صبح روز رقابت‌ها وزن‌کشی انجام و دو ساعت بعد کشتی‌ها شروع می‌شود که کشتی‌گیرها باید با تمرین‌هایی که از قبل انجام می‌دهند این آمادگی و سازگاری را در بدن خودشان به‌وجود بیاورند تا بتوانند کشتی‌های خوبی بگیرند. در مجموع فعلاً شروع کار با قانون جدید است و ضعف‌هایی وجود دارد که بدون شک در آینده برطرف خواهد شد.
این عضو کمیته فنی رقابت‌های قهرمانی کشور درباره حضور مدعیان گفت: این‌ها سرمایه‌های کشتی ما هستند و اگر استان‌های برتر (گروه الف) نفرات بهتری داشتند، حتماً به این رقابت‌ها اعزام می‌کردند و در مجموع نفرات خوبی در این رقابت‌ها حاضر شده‌اند.
وی تصریح کرد: البته بعضی کشتی‌گیران در حد آمادگی لازم در این رقابت‌ها شرکت نکرده‌اند و امیدواریم که بتوانند در پیکارهای آتی با آمادگی بهتری حضور یابند.
ترکان گفت: از علاقه‌مندانی که با حضور در سالن کشتی‌گیران را مورد تشویق قرار دادند و هم‌چنین هیأت کشتی لرستان برای میزبانی مناسب تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی کارگران کشور در بخش آقایان به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر با همکاری انجمن کشتی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرانزلی، ۶ و ۷ خرداد در بندر انزلی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران