Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص از فرصتی که برای جذب ماتیچ به او دست داده بود، شگفت زده شده است.

طرفداری- ژوزه مورینیو با اشاره به انتقال 40 میلیون پوندی نمانیا ماتیچ به منچستریونایتد، در دسترس بودن او در بازار را عجیب توصیف کرده است.

به گزارش اسکای، ماتیچ از زمان پیوستن به شیاطین سرخ در ماه جولای، تکیه گاهی در این تیم بوده و در تک تک دقایق بازی های این تیم در لیگ برتر به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو در مورد این هافبک ارزشمند گفته است:

هنگامی که مدیربرنامه های ماتیچ با من تماس گرفت تا بگوید: «او را می خواهی؟» غافلگیر شدم. این مایه تعجب من بود ولی مدیربرنامه او کسی است که به خوبی او را می شناسم. معمولا و خیلی رک و هدفمند است، وقت را تلف نمی کند و تلاش نمی کند تا افراد را به بازیکنان خود علاقه مند سازد تا بخواهد شرایط موکلان خود در باشگاه شان را بهبود بخشد. او معمولا بسیار رک است و بنابراین هنگامی که به من گفت «اگر بخواهی، می توانی او را داشته باشی» گفتم «البته که او را می خواهم.»

بار دیگر مورینیو پافشاری می کند که بازگشت به استمفوردبریج برای او فرقی با میادین بزرگ دیگر ندارد. 

فکر می کنم این مسئله ای طبیعی باشد. به شما قول می دهم به همان شکلی راهی استمفوردبریج خواهم شد که به (ورزشگاه) امارات یا هر مسابقه بزرگ دیگری می روم. بزرگیِ این مسابقه بابت رقبایی بزرگ است، نه بابت این که من در گذشته سرمربی تیم مقابل بوده ام. شاید نخستین بار که در سال 2009 با اینتر به عنوان یک حریف به استمفوردبریج بازگشتم یا در سال 2016 پس از دومین برهه حضورم در چلسی، این گونه بوده باشد. اما سپس این مسئله هم عادی شد. فکر می کنم این بازی به خاطر این بازی بزرگی است که اساسا چنین مسابقه ای بوده و هست؛ نه به خاطر من، ماتیچ و یا ماتا. تنها دلیل این است که چلسی قهرمان فصل گذشته بوده و ما نیز منچستریونایتد هستیم.

آقای خاص در پایان اشاره ای هم به مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و به ویژه حریف روز یکشنبه تیم خود داشت. 

چلسی مدافع عنوان قهرمانی و یکی از تیم های برتر کشور است و من همان گونه که خودشان می پندارند، آن ها را یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی می دانم. فکر می کنم شش تیم در کورس قهرمانی هستند چون اورتون برخلاف سرمایه گذاری های هنگفت خود نتوانسته است که به دنبال سایر تیم های گروه باشد. فکر می کنم در جدول می توان چهار یا پنج مدعی را یافت. اگر لیورپول هم چند امتیازی عقب است، مطمئن هستم طی چند هفته می تواند به ما نزدیک شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های عربستانی در یک سال اخیر هزینه‌های گزافی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های بزرگ حاضر در فوتبال اروپا پرداخت کرده‌اند و موفق شده‌اند بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه را به خدمت بگیرند.

به نظر می‌رسد که این روند قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هم ادامه داشته باشد و پیشنهادهای قابل توجه از سوی آنها در چند ماه اخیر به دست بازیکنان بزرگ دیگری که در فوتبال اروپا حضور دارند رسیده است که یکی از آنها دی بروینه است.

چند رسانه انگلیسی چند هفته قبل خبر داده بودند که پیشنهاد هنگفت دستمزد 70 میلیون یورو در سال از سوی عربستان به این ستاره بلژیکی ارائه شده و حالا منابع نزدیک به این بازیکن خبر داده‌اند که او هنوز این پیشنهاد را به صورت رسمی رد نکرده است.

منچسترسیتی مایل است که دی بروینه را در فصل آینده هم حفظ کند چون او هنوز هم یکی از بازیکنان مطمئن و کلیدی این تیم به حساب می‌آید اما مشخص نیست که تصمیم او در پایان فصل جاری در این باره چه خواهد بود و شاید باید منتظر یک انتقال غافلگیرکننده دیگر باشیم.

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی