Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریس سازمان بهزیستی کشور گفت:باید در زمینه ایجاد سرگرمی های صحیح در جامعه تلاش کنیم چرا که بر اساس شاخص های اجتماعی جز کشورها با رتبه خوب نیستیم و همه باید برای ارتقا شاخص های اجتماعی تلاش کنیم.

انوشیروان محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی کشور با حضور در غرفه ایمنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات  گفت: در کالبد فضا های شهری برای داشتن شهرهای شاد و پر نشاط  دچار نقاط ضعف فراوانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسنی بندپی با بیان اینکه همیشه نمی توان برای پیشگیری به جنبه های تدافعی  از آسیب ها اقدام کرد، اظهار داشت: در بحث  پیشگیری از آسیب ها و افزایش نشاط اجتماعی باید جنبه های تهاجمی هم مورد توجه قرار بگیرد.
رییس سازمان بهزیستی کشور یکی از این جنبه های تهاجمی را  گسترش مکان ها  و فضای گوناگون به منظور ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در جامعه  عنوان کرد و گفت:  همه دستگاه ها و نهاد ها باید از هر ابزاری برای افزایش امید در جامعه استفاده کنند. از رسانه ملی باید درخواست و مطالبه این باشد که نسبت به  برنامه های که می تواند  شادی و نشاط را در جامعه گسترش دهد بیشتر فعالیت کند.
محسنی بندپنی تصریح کرد: باید در زمینه ایجاد سرگرمی های صحیح در جامعه تلاش کنیم چرا که بر اساس شاخص های اجتماعی جز کشورهای با رتبه خوب نیستیم  و همه باید برای ارتقا  شاخص های اجتماعی تلاش کنیم.  
 

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در اردوی فرهنگی و تربیتی یک روزه از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان و خانواده های آنها با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

مسئول عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه اعضای وابسته فرماندهی انتظامی به عنوان گنجینه‌هایی باارزش و مشاورانی کارآزموده، نماد خدمت خالصانه به مردم و کشور هستند. گفت: اعضای وابسته در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشورمان گذرانده و برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، مجاهدانه تلاش کرده اند که استفاده از تجربه آنها ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ادامه با بیان اینکه اعضای وابسته‌ی انتظامی به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی‌هایی که در دوران خدمتی خود انجام داده اند همواره مورد تکریم و احترام هستند، اظهارداشت: تکریم و توانمندسازی اعضای وابسته از رویکرد‌های بسیار مثبتی است که انتظامی با توسل به این رویکرد و با استفاده از تجربیات این قشر پرافتخار گام‌های بلندی در پیشبرد اهداف سازمانی خود برداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی