Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:35:32 GMT

همه آنچه که در سفر استاندار فارس به خرامه گذشت

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۲۱۸۱

همه آنچه که در سفر استاندار فارس به خرامه گذشت

استاندار فارس به همراه جمعی از معاونین و مدیران کل استان جهت بازدید از وضعیت شهرستان خرامه به این منطقه سفر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، صبح دیروزساعت 8 جمعی از مسؤولان شهرستان خرامه در تقاطع جاده شیراز رحمت آباد، آماده میزبانی از مهمانان خود از مرکز استان بودند؛ استاندار فارس به همراه جمعی از معاونین و مدیران کل استان جهت بازدید از وضعیت شهرستان خرامه به این منطقه سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع این میزبانی با بازدید از روستاهای بخش کربال آغاز شد؛ مسیری که از روستای زین آباد آغاز شد و در توقفی کوتاه در امامزاده صالح(ع) حسن آباد، تعدادی از مردم به بیان مشکلات خود پرداختند.

با ورود مسؤولین استانی و شهرستانی به شهر خرامه، حرم امامزاده اسحاق(ع) را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده و ضمن زیارت این امامزاده و قرائت فاتحه، با گلباران قبور شهدا، به این عزیزان ادای احترام کردند.

بازدید از وضعیت جاده خرامه نی ریز بخش دیگری از برنامه های این سفر بود که استاندار فارس، دستور تسریع در تکمیل و آغاز مطالعات فاز دوم پروژه را به مدیرکل راه و شهرسازی داد تا طی 2 ماه آینده وضعیت کاملا تغییر کند.

اما کلنگ زنی پروژه 130 میلیارد تومانی انتقال آب شرب و صنعت از طریق لوله به روستاهای بخش کربال، مرکزی و شهر خرامه که توسط نماینده مردم در مجلس پی گیری شده بود بزرگترین پروژه عمرانی شهرستان بود که انجام شد.

نشست فعالین اقتصادی و کشاورزی شهرستان خرامه با استاندار فارس، بخش دیگری از برنامه های این روز بود؛ جلسه ای که در آن معاونین استاندار و مدیران کل حضور داشتند و تعدادی از کشاورزان و صنعتگران به بیان مشکلات خود پرداختند.

جلسه فعالین سیاسی منطقه هم که طبق معمول، پشت درهای بسته انجام شد.

در جلسه شورای اداری، تکمیل پروژه انتقال آب شرب و صنعت از سد درودزن به شهرستان خرامه طی 18 ماه آینده، واگذاری اراضی مستعد کاشت گیاهان دارویی به متقاضیان در قالب طرح مرتع داری توسط اداره کل منابع طبیعی، تسریع در اتمام طرح مطالعاتی زیست بوم تالاب کمجان و بختگان توسط اداره کل محیط زیست، آغاز اجرای طرح مطالعاتی شبکه آبرسانی شهری و روستایی همزمان با اجرای خط انتقال آب از سد درودزن توسط اداره کل آبفا شهری و روستایی و قرار دادن ردیف اعتبار در بودجه سال 97 و 98، احداث ایستگاه هواشناسی تا سال 97، تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی شامل روشنایی و باند دوم ورودی و توسعه زیرساخت اراضی فریز شده، تسریع در اجرای پروژه جاده خرامه نی ریز، انجام مطالعات فاز دوم جاده خرامه نی ریز، ارتقاء جاده خرامه، کربال، مرودشت به جاده اصلی، احداث پل جدید حسن آباد به عرض 50 متر با اعتبار 2 میلیارد تومان، شروع مجدد عملیات گازرسانی 13 روستای بخش کربال طی یک ماه آینده، احداث پارک در روستای معزآباد جابری و اصلاح شبکه برق روستای اسلام آباد به تصویب رسید.

طرح احیا دریاچه بختگان و حقابه آن، اختصاص حقابه کشاورزان از سد درودزن در سال زراعی جدید، پی گیری مصوبه راهکارهای کمک به مردم آسیب دیده از خشکسالی و پی گیری آسفالت راه های روستایی ولی آباد، بیدزرد و مهرآباد جعفری از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح و جهت بررسی بیشتر به مدیران مربوط ارجاع داده شد.

پس از پایان این جلسات و گفتگوها، بازدید از کارخانه قیر در شهرک صنعتی خرامه و وضعیت پروژه کارخانه سیمان خرامه به عنوان بخش پایانی این سفر 10 ساعته بود که انجام شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد

یوسف نوری طی حکمی از سوی وزیر کشور ظهر امروز به عنوان بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ با حضور احمد وحیدی، مراسم تکریم و معارفه بیست‌وپنجمین استاندار مازندران برگزار و طی حکمی یوسف نوری استاندار جدید مازندران شد و با اهدای لوحی از زحمات دو سال‌واندی سیدمحمود حسینی‌پور استاندار سابق تجلیل به عمل شد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران در این مراسم با بیان اینکه مازندران رتبه خوبی را در حفاظت از ارزش‌های اسلامی کسب کرده است، اظهار کرد: این استان در المپیادها و عرصه‌های ورزشی جایگاه خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مزیت نیروهای انسانی بر دیگر مزیت‌ها این استان است که ارجحیت دارد، افزود: هر آنچه در این دو سال‌واندی دولت سیزدهم اتفاق افتاد، طی دستوری انجام شد تا بسیاری از گره‌ها باز شود.

رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان اینکه هر چه داریم و نداریم از این مردم است، گفت: با توجه به دستور رئیس‌جمهور برنامه‌ریزی بر ایجاد امنیت بر سرمایه‌گذاری کشور است تا مبارزه با فساد بستر سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.

حسینی‌پور ادامه داد: آنچه که در مجموعه مازندران انجام شد به پشتیبانی و حمایت و رضایت‌مندی مردم بوده است.

وی عنوان کرد: استاندار جدید، مازندران را مرکز دیپلماسی کشور معرفی کرد و این موضوع بهترین انتخاب برای این استان بوده و آنچه مهم است آینده مازندران و تعالی آن است.

استاندار سابق مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون اگر موفقتی نصیب استان مازندران شد، به‌خاطر همکاری همه مدیران بود و هر چه نقصی بود، به‌خاطر عملکرد من بود.

به گزارش ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور طی حکمی از سوی معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور منصوب شد.

کد خبر 747223

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد