Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@18:27:08 GMT

ورزشکاران شهرستان خرامه در مسابقات استانی درخشیدند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۲۱۸۷

ورزشکاران شهرستان خرامه در مسابقات استانی درخشیدند

اعضای تیم باشگاه بدنسازی پوریای ولی معزآباد جابری مقام اول بزرگسالی تیم استان فارس را در دومین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان انتخابی کشوری کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، محمد امین ایزدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرامه اظهار داشت: دومین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان انتخابی کشوری استان فارس در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز با تلاش و همت کمیته مچ اندازی بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات ۱۲۳ نفر شرکت کننده راست دست و چپ دست در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از ۱۰ شهرستان استان فارس به رقابت پرداختند و بعد از رقابت تنگاتنگ بین شرکت کنندگان ، نفرات اول تا سوم هر رده وزنی مشخص شدند و به انها حکم و مدال اهدا شد.

ایزدی ادامه داد: باشگاه بدنسازی پوریای ولی معز آباد جابری با مربیگری سرکار خانم سمیه رنجبر خوش درخشید و با احتساب ۴۲ امتیاز مقام اول بزرگسالی تیم استان فارس را به خود اختصاص دادند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرامه ادامه داد: قهرمان ملی خانم شهلا مرادی با کسب دو مدال  مقام اول وزن ۷۰ کیلوگرم دست راست و مقام اول وزن ۷۰ کیلو گرم دست چپ، خانم فاطمه نیک نام زاده مقام اول دسته وزنی ۶۰ کیلو گرم راست دست، خانم زهرا جلوداری مقام دوم وزن ۷۵ کیلوگرم راست دست، خانم شکیبا میرزایی جابری مقام دوم ۵۵ کیلوگرم راست دست و خانم زهرا میرزایی  مقام سوم ۵۵ کیلوگرم چپ دست، مدال های این مسابقه را کسب کردند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مراسم بدرقه تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در دبی، لحظاتی پیش با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب برگزار شد.

در آغاز این مراسم مطیعی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص برگزاری اردو تیم ملی جوانان و روند آماده سازی ورزشکاران برای تیم اعزامی به دبی آرزوی موفقیت و بازگشتی همراه با دستاورد داشت.

در این مراسم سید شروین اسبقیان در گفت‌وگو با اعضاء تیم ملی جوانان اظهار داشت: تلاش شما برای رسیدن به اهداف بزرگ در میادین آسیایی و جهانی ستودنی است. یک دوومیدانی‌کار جنگنده، قوی و با عزت نفس است.

وی افزود: خوشبختانه جوانان دوومیدانی اخلاق مدار هستند و در هر شرایطی ضمن تلاش و کوشش با توسل به ائمه اطهار میادین سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

در ادامه نیز هادی سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی، و مربیان تیم؛ قاسمعلی فیروزی، ایمان روغنی و زهرا نبی زاده توضیحاتی در خصوص شرایط فعلی ملی پوشان، رقبای پیش رو و احتمال کسب مدال ارائه کردند.

در این مراسم نازنین فاطمه عیدیان نماینده کشورمان در دو ۴٠٠ متر با مانع، به نمایندگی از ورزشکاران تیم صحبت کرد و اذعان داشت: تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد و امیدوارم تمامی ورزشکاران در این مسابقات موفق به کسب حدنصاب ورودی رقابتهای جهانی شوند.

تیم ملی جوانان کشورمان متشکل از؛ نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی ‎با هدف حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تا دقایقی دیگر ایران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد.

این رقابت‌ها قرار است طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت ماه برگزار شود.

کد خبر 6085661

دیگر خبرها

  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی