Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@22:40:22 GMT

کی روش: اول حقوق من را بیاورید بعد صحبت کنید!

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۳۳۰۳

کی روش: اول حقوق من را بیاورید بعد صحبت کنید!

سرمربی تیم ملی ایران در دومین روز متوالی با چهره ای گرفته و عصبانی، در کنار زمین زبان به اعتراض بازکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالی که دومین جلسه اردویی تیم ملی پیش از سفر این تیم به اروپا برای انجام دو بازی تدارکاتی در زمین شماره یک آزادی برگزار می شود ، کی روش با دیدن اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که روی سکوها تمرین تیم ملی را تماشا می کرد ناگهان با لحنی عصبانی به کنار زمین آمد وبا عصبانیت از حراست فدراسیون گلایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش که دیروز هم در تمرین ، با پیش کشیدن مشکلات مالی درلفافه به رییس ایفمارک تاخته بود، امروز با دیدن حسن زاده که با خبرنگاران مصاحبه می کرد، این پیام را به وی انتقال داد :

اگر می خواهید اینجا بیایید و با من صحبت کنید اول باید حقوق من را بپردازید .

او در این مکالمه بازهم تاکید کرد:

به ایشان بگویید اگر آمده اند با من صحبت کنند، اول باید حقوقم را بیاورند .

ظاهرا کی روش عقیده داشت حضور حسن زاده باعث به هم ریختن نظم تیم ملی می شود و این جمله را با صدای بلند به زبان آورد. او می گفت:

رییس کمیته انضباطی برود در دفتر خودش در فدراسیون مصاحبه کند نه در تمرین تیم ملی.

البته نکته عجیب این بود که حسن زاده پشت پیست تارتان ایستاده و به تماشای تمرین مشغول بود و خود خبرنگارها برای مصاحبه به سمت وی رفتند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز