Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این کاروان که برای نخستین بار است با حضور دانش آموزان برگزیده عضو اتحادیه انجمن های اسلامی راهی این سفر معنوی و زیارتی می شود شامل 70 دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوم است.
سیدابولقاسم حوائجی ادامه داد: با هدف تامین امنیت دانش آموزان، این کاروان به وسیله قطار از مرز چزابه عازم عراق و از روز دوشنبه صبح از نجف تا کربلا با حضور مربیان خود به صورت پیاده به زیارت مشرف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که یک روز پس از اربعین حسینی کاروان دانش آموزی به مشهد باز می گردد، اظهار کرد: برنامه های فرهنگی با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با قیام حسینی در این سفر زیارتی برگزار می شود و علاوه بر آن کمیسیون های موضوعی و حلقه های معرفتی نیز با حضور مربیان و دانش آموزان در طول سفر به سئوالات و ابهامات دانش آموزان پاسخ می دهند.
وی بیان کرد: هزینه سفر به صورت مشارکتی توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی و والدین آنان تامین شده است.
حدود 20 هزار دانش آموز در خراسان رضوی عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی این استان هستند.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/7496

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،شهرام قاسمی گفت: با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج ادارات فارس نخستین کاروان راهیان نور کارمندان ادارات استان در سال ۱۴۰۳ به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند که مراحل بعدی اعزام‌ها هم در تابستان و پاییز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از ۱۲ دستگاه اتوبوس بود، افزود: در این مرحله ۵۰۰ نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های شیراز، سپیدان، کوه‌چنار، کازرون، نورآباد، مرودشت، جهرم، نی‌ریز، فیروزآباد و فسا اعزام شدند.
قاسمی با تصریح اینکه در هر کاروان از راویان برجسته خادم شهدا و روحانی استفاده می‌شود، گفت: این اردو در روز‌های ۲۶ تا ۲۸ فروردین‌ماه جاری و به مدت سه روز برگزار می‌شود.
مسئول بسیج ادارات سپاه فجر فارس، هدف از برگزاری این اردو‌ها را معنویت‌افزایی، بصیرت‌افزایی و آشنایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به اقشار مختلف مردم با عنایت به در پیش‌رو بودن دومین اجلاسیه سراسری شهدای فارس در آبان‌ماه سال جاری عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • استراتژی‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از «رویداد نوجهان» تا «برپایی کافه ۵۷»
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»