Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- دبیر هیات کاراته همدان گفت: بانوی همدانی موفق به کسب مدال طلای رقابت های بین المللی کاراته به میزبانی شهرستان یزد شد.

سیروس امینی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: «نازنین اوشلی» بانوی کاراته کا همدان پنجشنبه شب گذشته توانست مدال طلای مسابقات بین المللی سبک شین کاراته یزد را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: سومین دوره مسابقات بین المللی شین کاراته بانوان به میزبانی استان یزد با حضور بیش از 300 نفر بانوی کاراته کا از کشورهای ایران، عراق، پاکستان، افعانستان و ترکیه دررده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اوزان مختلف برگزار شد.
امینی بیان کرد: نازنین اوشلی بانوی کاراته همدان در وزن منفی 60 کیلوگرم جوانان با برتری مقابل حریفی از کشور عراق به نشان طلا دست یافت.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات به نفرات برتر حکم و مدال اهدا شد.
نازنین اوشلی از قهرمانان ارزنده کاراته کشورمان به شمار می رود و تاکنون چندین مدال قهرمانی را در این عرصه کسب کرده است.
هم اکنون حدود یک هزار بانوی همدانی در رشته کاراته فعالیت دارند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمود نعمتی کاراته کای وزن بعلاوه ۸۴ کیلوگرم تیم استقلال قم در رده سنی بزرگسالان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با غلبه بر همه حریفان فینالیست شد و در جدال بر سر مدال طلا، مهدی گنج زاده از تهران را از پیش رو برداشت و ضمن کسب عنوان قهرمانی، صاحب پیراهن تیم ملی شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال پیگیریست.

دیگر خبرها

  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی