Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:01:26 GMT

پول آماده‌سازی تیم ملی کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۴۲۹۸

پول آماده‌سازی تیم ملی کجاست؟

نیش هایی که هر چه به آغاز جام جهانی نزدیک تر شویم به بازتاب های بین المللی آن افزوده خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، صعود تیم ملی ایران روز 22 خردادماه 1396 یعنی یک سال و دو روز قبل از افتتاحیه جام جهانی روسیه مسجل شد. 5 ماه گذشت و با وجود اعلامیه های پی در پی مقامات دولتی مبنی بر حمایت از برنامه های آمادگی برای حضوری پر قدرت در این رقابت ها، هیچکس از چند و چون بودجه و برنامه ریزی ها اطلاعی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسم این بود که فردای صعود، متولیان ورزش و فوتبال دور هم می نشستند، سه طرح را در سه سطح بوجه حداقلی، متوسط و جاه طلبانه به عنوان پیشنهاد از کادرفنی و فدراسیون دریافت می کردند. امکانات تامین منابع را سبک سنگین می کردند. به یک ارزیابی درستی از درآمدهای تجاری اعم از تبلیغات، اسپانسرینگ، توریسم جام جهانی، حقوق معنوی برند تیم ملی و غیره می رسیدند و بر اساس این منابع، بودجه را مشخص می کردند و متناسب با این بودجه، طرح را انتخاب می کردند و همسنگ با طرح گزیده شده توقع و انتظار جامعه را از کیفیت نمایش و بخت ایران در جام جهانی سامان دهی می کردند.


اما تا به امروز به جز قول های غیرکارشناسی و نامفهوم میلیاردی و تکرار اینکه "وقتش رسیده که تیم ملی از گروهش بالا بیاید"، چه کرده ایم؟


کارلوس کی روش در خلال اولین اردوی تدارکاتی گفته بود: "ما سه ماه پیش به جام جهانی صعود کردیم و در این مقطع هیچ دلیلی وجود ندارد که برنامه‌ای مشخص و یک بودجه ثابت برای تصمیم‌گیری در مورد حضورمان در جام جهانی نداشته باشیم". و حالا بعد از دوماه و در آستانه دوبازی تدارکاتی با حریفانی به مراتب ضعیف تر از آنچه دیگر کشورها در دستور کار خود قرار داده اند، دوباره همان حرف ها و همان جملات: " مهم‌ترین مطلبی که با آن روبه‌رو هستیم، بودجه مشخص برای حمایت از برنامه‌های تیم ملی نداریم ... شما رسانه‌ها باید بپرسید که پول آماده‌سازی تیم ملی کجاست؟"


در چنین وضعیتی، سرمربی پرتغالی تیم ملی نیز به خودش اجازه می دهد که روز به روز گستاخانه تر مقابل دوربین ها ظاهر شود: "در باره آب و هوا از من بپرسید" و نیش هایی که هر چه به آغاز جام جهانی نزدیک تر شویم به بازتاب های بین المللی آن افزوده خواهد شد. ادامه این روند به شئونات دولت، جامعه، رسانه ها، تیم ملی و فوتبال ما لطمه وارد می کند.

 


شاهین اشکان

تیم ملی ایران کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی استرالیا در تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این اردو از 24 فروردین آغاز و تا 29 فروردین ادامه داشت.

در دومین دوره اردوی تیم ملی 7 ورزشکار از جمله: امیرارسلان زارعی، سید محمد حسینی، آرش آستانه، سامان سپیددست، خشایار حسینیان، امیرمحمدکاظمی و بهشاد علیزاده زیرنظر محمد ناظری سرمربی و فراز رغبتی سرپرست، حضور داشتند.

در جریان رکوردگیری ورزشکاران، رکورد ملی در دو ماده، ارتقا یافت. در ماده 100 متر ترکیبی سه بار رکورد ملی توسط سیدمحمد حسینی، سامان سپید دست و امیرارسلان زارعی شکسته شد که در نهایت امیرارسلان زارعی در این ماده با ثبت رکورد یک دقیقه و شش ثانیه و سی و دو صدم ثانیه بهترین رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.
 
همچنین در ماده 50 متر حمل آدمک امیرارسلان زارعی توانست با رکورد سی دو ثانیه و دوازده صدم ثانیه رکورد ملی جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی جهان، سال جاری در کشور استرالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • فیلم/ گاوصندوق رژیم صهیونیستی کجاست؟
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن