Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بجنورد با تأکید بر ضرورت حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، این حضور پرشور و وحدت آفرین را جواب دندان شکن به یاوه گویی های «ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز دوازدهم آبان ماه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهارداشت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان به دشمنان ثابت می کند که ملت ایران در هر صحنه ای حضور دارند و به دشمنان اجازه دخالت نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ملت ایران در سال 1357 به دشمنان نشان داد که خواهان رهایی از سلطه مستکبران است و تا به امروز با یکپارچگی کامل و ایمان به خدا و پیروی از رهبری، در این خط ثابت قدم بوده و است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه وظیفه ما طاغوت گریزی است، ادامه داد: وظیفه مسلمانان طاغوت گریزی و استکبار ستیزی است که باید با اقتدار تمام، در مقابل دشمنان بایستیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی یادآورشد: قرآن کریم، طاغوت را به سه دسته طاغوت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تقسیم کرده و مسلمانان را به مبارزه با هر سه نوع دعوت می کند.

 

وی در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته به هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: باید تدابیر لازم برای مواجهه با بحران اندیشیده شود و اقداماتی همچون مقاوم سازی ساختمان ها در مقابل خطرات و بحران ها جدی گرفته شود.

 

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: ساختمان ها در زمان ساخت باید آنقدر مستحکم ساخته شوند که با یک زلزله چند ریشتری شاهد خرابی خانه ها همچون خانه های گلستان شهر بجنورد نباشیم.

 

وی همچنین با اشاره به روز تعزیرات حکومتی، خاطرنشان کرد: شنیده ها حاکی از این است که در برخی از شهرها، آرایشگران، خانم ها و آقایان را به صورت مختلط آرایش می کنند که اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، فاجعه است لذا لازم است تعزیرات حکومتی بر این موارد بیش از پیش نظارت داشته باشد.

 

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به ایام پیاده روی کاروان های زائران اربعین گفت: اربعین، رمز موفقیت و بقاء عاشورا است و جوانان نباید پیام عاشورا و شهدا را فراموش کنند.

 

پایان پیام/510

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها