Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قاسم عبداللهی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: امروز پذیرفته نیست که مدیرعاملی کارخانه ای را تعطیل کند یا مواد اولیه وارد نکند و کارگران آن بیکار باشند.
وی بیان کرد: مبارزه با استکبار جهانی باید هم در شعار و هم در عمل باشد و همه باید در این راستا اتحاد خود را حفظ کنند و هر فردی در مقابل توطئه های دشمنان وظیفه شرعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت اراک ادامه داد: همه باید آستین ها را بالا بزنند و برای اعتبار بخشی به نظام اسلامی تلاش ها را به کار گیرند و دست ملت ما بلند است.
حجت الاسلام عبداللهی اظهار کرد: نظام جمهوی اسلامی ایران آنقدر سربلند است که رئیس جمهور آمریکا تمایل به مذاکره با ایران دارد.
وی عنوان کرد: استکبار طلبان در روز 13 آبان ماه سال 1357، 56 دانش آموز بی گناه را به خاک و خون کشیدند.
امام جمعه موقت اراک افزود: امام امت در سال 43 در خصوص تصویب کاپیتالاسیون سخنرانی تاریخی را ایراد فرمودند اما ماموران ظالم شاه شبانه به منزل ایشان ریختند و امام را به ترکیه تبعید کردند.
حجت الاسلام قاسمی گفت: تفکرات لیبرالی از انقلاب اسلامی تاکنون در کشور وجود داشته و امروز هم هنوز برخی ها سعی می کنند، نظام و مردم را در مقابل هم قرار دهند.
وی بیان کرد: با وجود تفکرات لیبرالی دانشجویان پیرو خط امام فساد خانه آمریکایی را به زیر کشیدند و اسنادش را خارج کردند و مشخص شد استکبار جهانی در پی چه جنایاتی در ایران بود.
حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص پیامدهای اعتماد به آمریکا مرتب هشدار می دهند که باید مراقب بود.
امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: اعتماد به آمریکا خلاف فطرت و عزت انسانی است و باید بیشتر از گذشته مراقب توطئه گری های ایادی استکبار بود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان فرمودند، از دشمنی آمریکا غفلت نکنید، چرا امروز برخی از افراد جاهل تصور می کنند، آنها ایران دوست هستند اما مرتب برای ایران و ملت مشکل آفرینی می کنند.
حجت الاسلام عبداللهی گفت: جوانانی که حامی ایران، انقلاب، نظام و گوش به فرمان رهبر بودند، با نثار جان خود از امنیت ایران دفاع می کنند و در واقع این عزیزان، ایران پرست واقعی هستند.
امام جمعه موقت اراک بیان کرد: امروز برادران افغانی که از بسیاری از آنها از سرزمین خودشان پراکنده هستند اهمیت حرکت نابخردانه داعش را درک کرده اند و با این نیرو مقابله می کنند.
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
3005/3075/ خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران

امام جمعه سنندج توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و گفت: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: شهدای کارگری در راستای تلاش، ایثار و فداکاری جان خود را از دست دادند که باید این راه پر افتخار ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصاد کشور به دست کارگران به چرخش درمی‌آید، گفت: دست تک‌تک کارگران کردستانی را بوسیده و قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه آنان هستیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به عنوان شعار سال تصریح کرد: به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد جز با مشارکت مردم و تقویت کارگران میسر نمی‌شود.

وی افزود:  جهش تولید یعنی تقویت مشارکت مردم، استفاده از منابع خدادادی، نخبگان، فارغ‌التحصیلان، معادن و منابع خدادادی استان، کارخانجات و درآمد مرزها؛ امید که این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا رستمی توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و عنوان کرد: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه چرخش چرخ تولید کشورمان در گرو همراهی کارگران است، اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها در کردستان برای تحقق جهش تولید وجود دارد اما نیاز به کار و تلاش دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عدالت در همه حوزه‌ها  و میان  اقشار یکسان اجرا شود، تأکید کرد: باید کاری کنیم کشور را با تولید به سمت قله‌های ترقی پیش ببریم و با جهش تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم. برای انجام کارها تحریم را بهانه نکنیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب و روزی حلال از دیدگاه قرآن ابراز داشت: کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری بر آن داشته و در آیات قرآن و روایات همواره انسان‌ها را بر کسب روزی حلال و طیب و پاک تشویق کرده است.

امام جمعه سنندج گفت: پاکیزه‌ترین مال آن است که از حلال به دست آید، کسی که در طلب رزق حلال از شهری به شهری رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد کند.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند