Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@06:33:37 GMT

نفرات برتر مسافت 200 متر مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۴۷۱۵

نفرات برتر مسافت 200 متر مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان با مشخص شدن نفرات برتر مسافت 200 متر صبح امروز 12 آبان ماه در دریاچه آزادی ادامه پیدا کرد.

به گزارش‌گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی،در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان قایقرانان در مسابقات مسافت 200 متر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کانوی یکنفره 200 متر جوانان پریسا محمدزاده از گیلان، فرانک چشمه از تهران و فاطمه کاظمی از توابع تهران اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان هیوا افضلی از کرمانشاه اول، مهسا کهنسال از خوزستان دوم و مریم شورگشتی از تهران سوم شدند.

در کایاک یکنفره 200 متر بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان مقام اول، سما یاسمی از کرمانشاه مقام دوم و سمن سلطانی از تهران مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک یکنفره 200 متر جوانان الناز شفیعیان از گیلان، پدیده پهلوان زاده از تهران و یاسمن قمری از همدان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره 200 متر جوانان پریسا محمدزاده و سارا درختی از گیلان اول شدند، فاطمه کاظمی و صبا سینایی از توابع تهران در رده دوم قرار گرفتند و نیروانا اسدبیگی و زهرا مطهر از تهران مقام سوم را از آن خود کردند.

در کانوی دونفره 200 متر بزرگسالان هیوا افضلی و نادیا تالانک از کرمانشاه اول، آتنا رئوفی و زیبا سماک حرفه از گیلان دوم و مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر بزرگسالان رسپینا قوی دل و مونا ابراهیمی از تهران مقام اول، کیانا کمال زاده و سارا کاظمی از هرمزگان مقام دوم و آرزو حیکمی و نرگس خدابنده لویی از همدان مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک دونفره 200 متر جوانان الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان اول، سارا حسینی و ساجده تبریزی از تهران دوم و یاسمن قمری و مطهره قویدست از همدان سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 200 متر بزرگسالان تیم هرمزگان با ترکیب سارا کاظمی، ستاره شریفی، کیانا کمال زاده و فاطمه احمدی مقام نخست را بدست آوردند، تیم تهران با ترکیب رسپینا قوی دل، مونا ابراهیمی، ساقی خاقانی و ساناز همت زاده در رده دوم قرار گرفتند و تیم مازندران با ترکیب نگین جباریه، ملیکا سماکی، مریم منفرد، مریم رمضان خواه سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 200 متر جوانان تیم تهران پدیده پهلوان زاده، هانیه مهدوی، صدف مقدم پور و سارا حسینی اول شدند، تیم توابع تهران با ترکیب پریا شکوری، نازنین فرزانه، یاسمن رضا سلطانی و روژیا فیروزکار در رده دوم قرار گرفتند و تیم گیلان با ترکیب ترانه تارنگ، مریم مسافری، زهرا فرد و آرزو صیاد مقام سوم را بدست آوردند.

بر این اساس پس از برگزاری 38 مسابقه در مسافت های 1000، 500 و 200 متر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد

به گزارش همشهری آنلاین پس از جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال اتحاد کلباء، شایعات زیادی پیرامون آینده سرمربی سابق استقلال شکل گرفت. در ابتدا اخباری مبنی بر حضور احتمالی او در تیم المپیک امارات منتشر شد که منشأ این خبر نیز، انتشار یک استوری از سوی مجیدی بود که لباسی با لوگو فدراسیون امارات را بر تن داشت.

در ادامه مشخص شد که این تصویر مربوط به یک دوره مربیگری بوده و ارتباطی با حضور مجیدی در تیم المپیک امارات ندارد. سپس اخباری درخصوص حضور احتمالی فرهاد در یکی از تیم های اماراتی منتشر گردید و حتی مدیربرنامه های وی اعلام کرد که ممکن است مجیدی به زودی هدایت تیمی را در امارات برعهده بگیرد.

طی روزهای اخیر و پس از جدایی پاکو خمس از تراکتور، برخی شایعات در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی یکی از گزینه های هدایت تیم تبریزی است. حتی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در گفتگویی که شب گذشته با برنامه شب های فوتبالی داشت، در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه مجیدی یکی از گزینه های جانشینی خمس بوده، این موضوع را تکذیب نکرد.

اما حالا پیگیری ها نشان می دهد که مجیدی به تمامی پیشنهاداتی که از تیم های لیگ برتر به دستش رسیده، پاسخ منفی داده است. مدیر برنامه های سرمربی سابق اتحاد کلباء به ورزش سه می گوید که فرهاد در مقطع فعلی هیچ تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد و شایعات منتشره در این خصوص بی اساس است.

در نتیجه به نظر می رسد که باید شاهد ادامه دوران مربیگری مجیدی در خارج از کشور باشیم. ممکن است که سرمربی پیشین استقلال برای فصل بعد منتظر پیشنهاداتی از لیگ امارات باشد تا این بار شانس خود را در تیم جدیدی امتحان کند.

کد خبر 845762 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر جام برترین‌های دارت کشور
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب