Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه امروز نیز همچون هفته‌های گذشته در سراسر شهرستان‌های خراسان رضوی با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، نماز جمعه امروز نیز همچون هفته‌های گذشته در سراسر شهرستان‌های خراسان رضوی با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد که مشروح این سخنرانی‌های در ادامه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاشمر؛

همه ایده‌ها و گروه‌ها در شعار «مرگ بر آمریکا» متحد شوند

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، گفت: بر اساس روایات یکی از نشانه‌ها و علائم انسان مؤمن، زیارت اربعین است.

 

وی در مورد پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: این سنت حسنه‌ای است که از جابر، اولین زائر سیدالشهداء (ع) به ما رسیده است، امروز علاوه بر جنبه‌های معنوی و ولایی و تعظیم شعائر دینی، بُعد سیاسی و تبلیغاتی و جهانی نیز یافته است.

 

امام جمعه کاشمر گفت: آن‌ها سعی می‌کنند این حرکت عظیم پوشیده باقی بماند، ولی این جمعیت عظیم را نمی‌توانند پنهان کنند و حتی برخی از تحلیل‌گران دشمن این پیاده‌روی و تجمع اربعین را بزرگترین حرکت تاریخ می‌دانند؛ چراکه چنین اجتماع عظیمی در هیچ دین و آیینی وجود ندارد که 20 میلیون انسان به سمت یک شهر و با یک هدف مشترک حرکت کنند.

 

امام جمعه کاشمر همچنین در ادامه با اشاره به روز 13 آبان، گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و با توجه به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا با حضور در راهپیمایی و با نیت قربه الی الله علیه سرسخت‌ترین دشمن قرآن و اهل بیت(ع) که آمریکاست، تجمع می‌کنیم.

 

حجت الاسلام طباطبایی افزود: باید در شعارهای مرگ بر آمریکا همه ایده‌ها و شعارها یکپارچه شود و بدانیم که 13 آبان روز لعن و نفرین بر این دشمن بزرگ است و روزی که مرگ بر آمریکا باید نهادینه شود و روز نفرت از این غول استبداد و استکبار است و به فرموده امام هر چه فریاد دارید باید بر سر آمریکای دروغگو و عهدشکن و زورگو کشید.

 

تربت حیدریه؛

ملت ایران خود را برای مبارزه مستمر با استکبار جهانی آماده کرده است

 

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی امروز در آئین خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و گفت: دانش آموزان و دانشجویان به همراه ملت انقلابی ایران در ۱۳ آبان در حقیقت مرکز فنته ها و دسیسه ها علیه انقلاب اسلامی را تسخیر کردند.

 

وی تصریح کرد: تمام تشکل ها و اقشار مختلف دانش آموزی و دانشجویی با همصدایی و وحدت کلمه در راستای حفظ ارزشهای اسلامی و پیشرفت علمی و اقتصادی کشور تلاش مجاهدانه داشته باشند.

 

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی بیان داشت: همه ملتهای مظلوم و مستضعف جهان چشم خود را به ام القرای جهان اسلام دوخته اند تا در کنار امت ایران اسلامی و پیروزی نهایی علیه استکبار جهانی زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنند.

 

امام جمعه تربت حیدریه از دولت آمریکا بعنوان دشمن اصلی انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: ملت ایران خود را برای مبارزه مستمر با استکبار جهانی به سردمداری آمریکا آماده کرده است.

 

طرقبه؛

دشمن انحراف هدفمند در حوزه زنان و خانواده را در دستور کار قرار داده است

 

حجت الاسلام نجم الهدی امروز در نماز جمعه این هفته شهر طرقبه که در محل حسینیه حضرت علی اصغر(ع) این شهر با حضور مردم شهید پرور برگزار شد، گفت: بیش از 32 کشور علیه جمهوری اسلامی نوپای ایران هجمه کردند و جنگ سخت را علیه ما تحمیل کردند و در قالب حزب بعث با کشور به جنگ پرداختند.

 

امام جمعه موقت طرقبه با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دارای برکات بسیاری بوده است، گفت: دشمن پس از شکست در جنگ تحمیلی همه هیمنه اش فرو ریخت.

 

وی با اشاره به ابزارنظامی به کار رفته در جنگ علیه ایران توسط آمریکا افزود: بنا بر اذعان مسئولان آمریکایی آن روزها ایران در حال رسیدن به اوج قله های قدرت جهانی است.

 

حجت الاسلام نجم الهدی تصریح کرد: یازدهم سپتامبر توسط خود آمریکایی ها طراحی شده و به بهانه های واهی سلاح کشتار جمعی وآوردن دموکراسی به عراق هزاران نفر پیاده نظام لشکر کشی کرد و همین طور ورود نظامی به افغانستان نیز در همین راستا است.

 

وی افزود: همه این اقدامت خصمانه در منطقه توسط آمریکا و هم پیمانانش با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام نجم الهدی در ادامه سخنان خود با اشاره به دشمنی آمریکا با اقتدار علمی و هسته ای کشور خاطرنشان کرد: دشمن پس از پذیرفتن شکست خودش روی به جنگ کثیفی دیگر به نام جنگ نرم آورده که نشانه ضعف و ناتوانی اوست.

 

وی افزود: در این جنگ نرم تلفات مشخص نیست و قشر جوان را هدف قرار داده است تا بی بند و باری وبی حجابی را در جامعه گسترش دهد.

 

امام جمعه موقت طرقبه با بیان اینکه دشمن انحراف هدفمند در حوزه زنان  و خانواده را در دستور کار قرار داده است، گفت: یکی از بلاهای جنگ نرم برای جامعه امروزه با ابزار فضای مجازی و ماهواره موضوع انواع طلاق است..

 

 

باخرز؛

مردم ایران، پاسخ یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا را در 13 آبان خواهند داد

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع امام علی(ع) برگزار شد با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان، به نقض آشکار برجام توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکای مستکبر و جنایتکار بواسطه دشمنی دیرینه با اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، سعی در به چالش کشاندن برجام از طریق ایجاد تحریم‌های جدید و طرح مذاکرات مجدد دارد و محدود کردن قدر نظامی و بازدید از مراکز و تجهیزات نظامی ایران را به عنوان بندی از قرارداد برجام مطرح کرده و خواستار اجرای این کار شده است.

 

وی افزود: برجام بار دیگر به همه دنیا ثابت کرد که آمریکا اهل مذاکره و معامله نیست و همه دیدیم که رییس‌جمهور کشورمان، که این طرح را مبنای مذاکره با آمریکا قرار داده بود و چندین سال از وقت کشور را به مسئله برجام اختصاص داد تا تیم مذاکره‌کننده بتواند به توافقی در این خصوص دست پیدا کند، به این مهم پی برد که مذاکره با آمریکا، دیوانگی است.

 

خطیب جمعه باخرز بیان کرد: امروز آمریکا به دنبال مذاکره در موضوعاتی غیر از مسائل هسته‌ای است و بیشتر از همه، رییس‌جمهور ما تلخ طعم مذاکره با آمریکا را چشیده است.

 

سرخس؛

کسی که توطئه دشمن را توهم می‌داند درنهایت جهالت به سر می‌برد

 

حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهمیت سالروز ۱۳ آبان امسال اظهار داشت: با توجه به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا و ایجاد تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران، ۱۳ آبان میتواند بسیار مهم و حساس باشد.

 

وی افزود: رییس جمهور آمریکا، ملت ایران را درحالی تروریست نامید که بسیاری از گروه‌های تروریستی در دنیا، به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم توسط آمریکا حمایت میشوند و مردم ایران پاسخ آمریکا را با فریاد مرگ بر آمریکا در روز ۱۳ آبان خواهند داد.

 

حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه راه توسعه شهرستان سرخس اصرار و پیگیری بر مطالبات مردم است، اظهار کرد: با بنیاد برکت جلساتی داشتیم و مجموعه‌ای از درخواست‌ها را برای توانمندسازی شهرستان پیشنهاد دادیم.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: پیرو این جلسه کارشناسان این بنیاد بابرکت به شهرستان سرخس آمدند و در بخش‌های مختلف همچون بهداشت و درمان و راه‌های روستایی قول‌های خوبی دادند.

 

وی تصریح کرد: می‌طلبد که پیگیری شود با کمک این بنیاد بابرکت اعتباراتی را برای جوانان اختصاص دهیم که ظرفیت‌های بسیار عظیمی این مجموعه انقلابی دارد.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ تصریح کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون منشأ خیرات و برکات زیادی در کشور شده است و در شهرستان سرخس می‌توان از ظرفیت این مجموعه انقلابی برای توسعه اشتغال خانگی و توانمندسازی اقتصادی استفاده کرد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با اشاره به یوم‌الله ۱۳ آبان و ضرورت مسئله دشمن‌شناسی اظهار داشت: ۱۳ آبان بستر سه اتفاق مهم و تاریخی در کشور ما است و همه این اتفاقات را اگر بررسی کنیم، برگشت به کیدها و توطئه‌های دشمنان این کشور در قبل و بعد از انقلاب است.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز یکی از ضروریات اولیه مبارزه «شناخت دشمن» است، بیان کرد: ملت ایران تا به امروز در حال مبارزه بوده و تا زمانی که در زمین طاغوتی وجود داشته باشد، این مبارزه را ادامه می‌دهد.

 

وی «دشمن‌شناسی» را از نشانه‌های عقل و خرد دانست و عنوان کرد: امروز دشمن در تمام ابعاد در حال مبارزه با ما است و شیطان احزابش را جمع کرده و به ما حمله‌ور شده است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس «بصیرت» را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن عنوان کرد و افزود: ملت ایران محصول مبارزه را در مبارزه با استکبار جهانی، در پیروزی‌های عراق و سوریه و در توان دفاعی چشیده است و از طرفی محصول اعتماد به آمریکا را هم دیده است.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه در مقابله با دشمن باید «باور توطئه» داشته باشیم، اظهار داشت: اگر کسی توطئه دشمن را توهم بداند درنهایت جهالت به سر می‌برد.

 

رشتخوار؛

تمام وقایع 13 آبان به شیطان بزرگ آمریکا بر می‌گردد

 

حجت الاسلام احمد طیبی خطیب نماز جمعه شهرستان رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب شهرستان رشتخوار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز فرهنگ عمومی، گفت: بر اساس مصوبه شورای  عالی انقلاب فرهنگی، هر شهر و شهرستانی می‌تواند شورای فرهنگ عمومی داشته باشد، یک شورایی که فرهنگ آن منطقه را بررسی و پیگیری کنند و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنند.

 

وی در ادامه با توجه به قرار گرفتن در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: روز دانشجو دانش آموز، تسخیر لانه جاسوس آمریکا در ایران و روز تبعید حضرت امام (ره) و تمام وقایعی که در این روز رخ داده است به یک صورتی به شیطان بزرگ آمریکا برمی‌گردد.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام(ره) با روحیه استکبار ستیزی و آن روح مبارز خود با آمریکا بر ملت ما دمید، گفت: توصیه امام(ره) این بود، که هیچگاه با شیطان بزرگ آشتی نکنید.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان رشتخوار با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری نیز درمناسبت‌های مختلف، گفت: مقام معظم رهبری بارها روحیه استکباری و شیطانی آمریکا را گوشزد و مصلاحه با آمریکا را نهی کردند و شیطان بودن آمریکا را به طرق مختلف ثابت کردند، که امروز برای ملت ما این مسئله روشن تر و آشکار تر شده است.

 

حجت الاسلام طیبی در ادامه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با عهد شکنی‌های آمریکا که به صورت‌های مختلف انجام شده است، گفت: آمریکا تنها با رهبری، نهادهای انقلابی و دولت ایران خسومت ندارد، آنها با ملت، مذهب، فرهنگ و اصل این اعتقادات در ایران خسومت دارند، که الحمدالله امروز ندای واحدی در کشور در بین مردم و مسئولین شاهد هستیم.

 

وی با شاره به 13 آبان ماه و با دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضوردر راهپیمایی 13 آبان گفت : راهپیمایی 13 آبان فردا ساعت 9 صبح از مقابل سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار آغاز خواهد شد، و این انتظار هست تمام اقشارانشالله در این راهپیمایی شرکت کنند، و انزجار خودشان را از خوی استکباری شیطان بزرگ آمریکا اعلام کنند.

 

وی همچنین در آستانه اربعین حسینی با اشاره به سعادتی که نصیب افرادی که عازم این سفر شدند، افزود: اربعین حسینی علاوه به ‌بهره‌مندی ثواب زیارت یک اعلام موجودیت عظیم، یک ندای بلند و یک پرچم برافراشته از سوی ولایتمداران، دوستداران خاندان ولایت، به تمام دنیا است، که هیچ مکتب، دین و مذهبی، در دنیا این چنین ظرفیتی را ندارد که حدود 20 میلیون نفر را جمع کند، شیعه و دستگاه اباعباله الحسین(ع)  دارای این چنین وسعت و توانی است.

 

مه ولات؛

حضور مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان امسال پررنگ‌تر و قوی‌ترخواهد بود

 

حجت الاسلام والمسلمین میری امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان مه ولات در رابطه با عدم اطاعت شیطان در مقابل خدوند اظهار داشت: عدم اطاعت شیطان از فرمان پروردگار متعال نسبت به اظهار کوچکی و تواضع او در مقابل حضرت آدم و پروردگار در نتیجه از مقام قرب پروردگار رانده شد و مورد لعن خداوند قرار گرفت.

 

خطیب جمعه مه ولات در خطبه دوم در خصوص حکومت مستکبر آمریکا گفت:عاقبت حکومت مستکبر آمریکا نیز که مرحوم امام از آن به تعبییر شیطان بزرگ یاد کرد و همچون شیطان ارزیابی نمود.

 

حجت الاسلام میری در خطبه دوم ضمن تذکر مناسبت ها در رابطه با روز ملی مبارزه با استکبار سخنانی را ایراد کرد و ادامه داد: سیاست های استکبار ستیزی به عنوان یکی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی است و در ردیف محکمات نظامی اسلامی بوده و با عنوان نماد اعتراض و مقاومت ملت مسلمان ایران در مقابل زورگیری و مداخله جویی به افزون طلبی مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار مورد تاکید قرار داد.

 

وی افزود:تلاش گسترده و کم سابقه دولت آمریکا  برای ایجاد فضای روانی منفی علیه جمهوری اسلامی ایران و پیگیری اقدامات سیاسی،امنیتی و اقتصادی گسترده علیه منافع حیاتی کشورمان لازم است با بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تبدیل نمودن این رویداد تاریخی و پرمعنا به بستری برای افزایش انسجام اجتماعی و وحدت ملی و اعلام انسجار علیه سیاست های آمریکا پیام قاطعی از سوی آحاد مردم ایران و مسئولین جمهوری در راهپیمایی 13 آبان پررنگ تر خواهد بود.

 

تربت جام؛

13 آبان روز شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا در جهان است

 

حجت الاسلام سید جعفر احمدی ظهر امروز در مصلی الغدیر با اشاره به اهمیت 13 آبان روز گفت: در 13 آبان سه اتفاق مهم تبعید امام خمینی به دلیل مخالفت با قانون کاپیتولاسیون در سال 1342، شهادت 56 دانش آموز در سال 57 و مهمترین حادثه که به انقلاب دوم مشهور شد تسخیر لانه جاسوسی  در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام  در تاریخ انقلاب به ثبت و در تقویم به عنوان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی نام گذاری شد.

 

امام جمعه موقت تربت جام افزود: در حادثه 13 آبان برای اولین بار هیمنه پوشالی آمریکا به دست جوانان و دانشجویان ایران در جهان شکسته شد و نشان دادن که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

وی تصریح کرد: اسناد لانه جاسوسی نشان داد عمق جنایات آمریکا را برای مردم ایران و دنیا روشن ساخت که استکبار جهانی بعد از آن افتضاح به دنبال نابودی ملت انقلابی و نظام اسلامی است.

 

امام جمعه موقت تربت جام ادامه داد: امروز گروه های تروریستی که پرورش یافته استکبار جهانی و آمریکا هستند نفس های آخر را می کشد و این اتفاق به خاطر حضور نیروهای منسجم نظامی و انتظامی در کشور ایران است.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به سخنان رهبری در جمع دانش آموزان بیان داشت: آمریکا با تروریست خواندن ملت ایران نشان داد قابل اعتماد نیست است و سوال اینجا س که چرا مسئولان آن روز که می خواستن مذاکره کنند به توصیه مقام عظمای ولایت گوش نکردند.

 

وی عنوان داشت: اشتباه مسئولان این بود که ملت را از جنگ احتمالی با آمریکا ترساندن و این در حالی است که فرماندهان ارشد آنها اعتراف کردند که وارد جنگ احمقانه که باعث نابودی ایالات متحده می شود نخواهند شد و برجام را که برای کشور هزینه ساز شده است را پذیرفتند.

 

خلیل آباد؛

هیچگاه سلاح مبارزه با استکبار را بر زمین نخواهیم گذاشت

 

حجت الاسلام علی ناهیدی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان خلیل اباد با بیان اینکه 13 آبان به‌عنوان روز ملی استکبارستیزی در ایران معرفی شده است، اظهار داشت: سه رویداد مهم نیز در این روز در تاریخ های مختلف نیز اتفاق افتاده است.

 

وی سیزده آبان را نماد استکبار استیزی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: حضرت امام با تبیین ابعاد استکبارستیزی افکار عمومی را نسبت به اقدامات شوم استکبار جهانی و ضرورت ایستادگی در برابر استکبار هوشیار کرد.

 

خطیب جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه حضرت امام از خوی تجاوز طلبی، مذاکره نکردن و رابطه نداشتن با استکبار جهانی سخن گفتند، تصریح کرد: دشمنانی های آمریکا و استکبار جهانی به‌خوبی ضرورت مقاومت و تداوم با استکبار جهانی را مشخص می کند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: حال بعد از گذشت شش سال، رئیس جمهور کشورمان که پیشگام حل مشکلات هسته ای از طریق مذاکره با آمریکا بود به طور رسمی آمریکا را غیرقابل اعتماد خواند و نباید برای حل مشکلات با آنان مذاکره کرد.

 

حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه صحبت های امروز رئیس جمهور را سال های سال امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری گوش زد کرده بودند، بیان کرد: هیچگاه سلاح مبارزه با استکبار بر زمین نخواهیم گذاشت زیرا حقیقت مستکبران همین عهد شکنی و زورگویی است.

 

وی همچنین تاکید کرد: کار حسینی امروز ما ایستادگی در مقابل قدرت پوشالی استکبار است و همه آحاد جامعه در راهپیمایی 13 آبان ماه شرکت می کنند.

 

امام جمعه خلیل آباد در پایان وقت و زمان را از بهترین نعمت های خداوند دانست و خاطرنشان کرد: ولی متاسفانه برای این نعمت الهی ارزشی قائل نیستیم در صورتی که امام راحل در رعایت وقت نظمی باور نکردنی داشتند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در کرمان، با اشاره به اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ فروردین، یادآور رشادت و دلیری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است گفت: ارتشیان دلیر و شجاع همواره با رشادت، جانفشانی و پایمردی آگاهانه، جان، هستی و وجود ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا از حریم و کیان ایران اسلامی سلحشورانه دفاع کنند.

وی افزود: امسال در حالی روز ارتش را گرامی می‌داریم که غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی کلیه نیروهای مسلح جان بر کف، گوشه‌ای از اقتدار نظام اسلامی در تنبیه رژیم غاصب و کودک صهیونیستی را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام حمیدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران به ویژه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور تبریک گفت و افزود: امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ارتش و نیروهای مسلح در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از کیان ایران اسلامی پیروز و سر بلند باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر زمان و به هر بهانه‌ای معاندان و دشمنان نظام و ملت قصد توطئه و تعرض به امنیت، جان و ناموس مردم را داشتند، حضور ارتشیان و سپاهیان در کنار سایر عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی کشور باعث ناکامی و نابودی آن نیات شوم شده و خواهد شد.

کد خبر 6080606

دیگر خبرها

  • انتقام سخت گرفته نشده است
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد