Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه این هفته در استان بوشهر با حضور پرشور مردم ولایتمدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگان ضمن توصیه به تقوا و تبیین و تحلیل سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دیدار با هزاران دانش آموز و دانشجو به ضرورت راهپیمایی روز 13 آبان روز ملی استکبار اشاره کرد و بیان کرد: استکبار ستیزی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی ما است و شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبار ستیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استکبار ستیزی را از آموزه های دینی و از سیره انبیاء و امامان و از محرم و عاشورا و اربعین آموخته ایم.   خطیب جمعه کنگان در پاسخ به این سوال که چرا با آمریکا کنار نمی آییم گفت: زیرا اکثر جنایات عالم زیر سر آمریکا است و آمریکا در عرصه های مختلف به ملت و کشور ما ضربه زده است، دست او در کودتای 28 مرداد مشهود است، کمک کردن به رژیم ستم شاهی ، کمک به رژیم عراق در 8 سال دفاع مقدس و ... از جنایات آمریکا است.   محمودی اظهار داشت: قبل از برجام بعضی از خودی ها تصور می کردند می شود با آمریکا مذاکره کرد اما امروز همه می دانند آمریکا غیر قابل اعتماد و عهد شکن است ؛ آمریکا برجام را نقض کرده است و امروز او در حامیان غربی و عربی خود نیز آبرویش رفته است.   وی گفت: امروز افکار عمومی دنیا علیه آمریکا است و در میان ملت خود نیز رسوا شده است و لذا در 13 آبان ملت ما کوبنده تر از هر سال در سراسر ایران اسلامی شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.   خطیب جمعه به 14 آبان روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و افزود: اصلاح فرهنگ عمومی از طریق بخشنامه و آیین نامه ممکن نیست و باید همه تلاش کنند فرهنگ بومی و اصیل خود که منبعث و متاثر از فرهنگ دینی است حفظ نموده و تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار نگیرد.   محمودی در بخش پایانی خطبه از مراجع ذیصلاح خواست به دغدغه لنج داران و ملوانان بر حسب عدل و انصاف رسیدگی کنند.     آمریکا به دنبال تخریب وحدت جامعه است

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بندر دیر این هفته با بیان اینکه باید با یاغی‌گری آمریکا برخورد شود، اظهار داشت: آمریکا به دنبال تخریب وحدت جامعه است.

وی گفت: مهمترین عامل از بین بردن توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا، وحدت و همدلی در جامعه است.

حسینی گفت: سخنان بیهوده وضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتری در بین جامعه شده است.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به ۱۳ آبان روز دانش‌آموز تصریح کرد: در روز ۱۳ آبان نیز باید با حضور باشکوه خود در یوم‌الله روز دانش‌آموز به استکبار جهانی و سخنان اخیر ترامپ مواضع صریح و رسمی خود را اعلام نماییم.

حجت الاسلام حسینی افزود: ماهیت آمریکا زورگویی و عهد شکنی است اما مردم ما همیشه نشان داده اند که در برابر این زیاده خواهی‌ها کوتاه نمی آیند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی فردا مشتی دیگر بر دهان یاوه گویان آمریکایی ها است.

 

آموزش و پرورش تنها قادر در امر تعلیم و تربیت فرزندانمان نیست

حجت الاسلام والمسلمین علی فریدونی امام جمعه موقت دلوار درخطبه های نمازجمعه این هفته دلوار با بیان اینکه روز 13 ابان روزملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: شایسته است که همه مردم در کنار دانش آموزان در راهپیمایی 13 ابان جواب گستاخانه های دشمنان اسلام را بدهند.

وی افزود: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در رابطه با نوجوان و جوانان در جهت رشد انها با تاکید بر تلاش و کوشش و ادامه دادن علم و علم آموزی این نسل ها به نسل های دیگر جهت رشد جامعه دانست.

امام جمعه موقت دلوار گفت:ا گر امروز در بیشتر صنایع مختلف هسته ای، نانو، موشک ها و دیگر صنایع مهم کشور حرف اول برای گفتن داریم همه آنها نتیجه علم و علم آموزی است.

وی تصریح کرد: جوانان سعی کنند با افزایش علم و علم آموزی و تاسی از نوجوان شهیدحسین فهمیده علم شجاعت و بردباری و ایثارگری را بیاموزند و یک ناجی برای دیگر انسانها باشند.

فریدونی تاکید کرد: اگر این علم بدون ایمان باشد نتیجه ان ساختن بمب هایی است که با منفجر شدن انها باعث به خاک و خون کشیدن دیگر انسانها می شود.

وی  در ادامه با بیان اینکه 19 ابان ماه شروع هفته تربیت است، اظهار داشت: آموزش و پرورش تنها قادر به امر تربیت فرزندان مان نیست و باید همه ما و عناصر مختلف جامعه از قبیل خانواده ،جامعه در این امر سهیم هستند و باید جامعه و خانواده و اموزش و پرورش با نظارت و سرمایه گزاری بیشتر در تعلیم و تربیت اقدام کنند.

 

نقشه جامع فرهنگ دینی در استان بوشهر تدوین شود

 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری برنامه پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: هر ساله با حضور ۲۰ میلیون نفر از مسلمانان نقاط مختلف جهان حرکت بزرگ اربعین برگزار می‌شود که نمونه دیگری در هیچ جای دنیا ندارد.

وی به روز فرهنگ عمومی اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی یک فرهنگ بسیار بزرگ اسلامی است که باید در سطح جامعه نهادینه شود که نهادهای فرهنگی و نهادهای پشتیبان دینی نقشی مهمی در این زمینه دارند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: نقشه جامع فرهنگ دینی در همه استان‌ها باید تدوین شود و در استان بوشهر نیز باید این نقشه راه بر اساس سند چشم‌انداز توسعه طراحی و تدوین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ایستادگی در مقابل استکبار جهانی تاکید کرد و افزود: ایستادگی با توانمندی و قدرت و اقتدار بالا تنها راه مقابله با آمریکا است و در صورتی که در مقابل انها کوتاه بیاییم گستاخ‌تر می‌شوند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه شناخت دشمن اصلی از جمله آمریکا  یک ضرورت است، بیان کرد: در عرصه‌های مختلف تهاجم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علم و فناوری و دیگر عرصه‌ها باید مقابله و ایستادگی کرد.

وی با تاکید بر اینکه علم‌اموزی و کار و تلاش باید سرلوحه کار دانش‌آموزان باشد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و باید به صورت ویژه به آنها توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تقویت معنویت در بین نوجوانان و جوانان گفت: جهان استکبار برای تحقق اهداف خود از فضای مجازی، فرستنده‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اینترنتی، مواد مخدر، بازی‌های رایانه‌ای و القاء روح عدم ادامه تحصیل استفاده می‌کند.

وی خواستار برگزاری مراسم باشکوه روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اضافه کرد: همه اقشار در مراسم ۱۴ آبان حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند.

 

وعده مسئولان به اهالی شهرستان عسلویه عملی شود

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه در ادامه مباحث خود در خصوص گناهان کبیره اظهار داشت: همانطور دروغ از گناهان کبیره است، قسم دروغ هم گناه است و آثار سوء زیادی در دنیا و آخرت دارد.

وی اضافه کرد: از امام صادق (ع) نقل شده است که فرمود قسم دروغ خیلی زود آثارش نصیب صاحب آن می‌شود یا پیامبر گرامی اسلام فرمود سوگند دروغ شهرها را ویران می کند و عمر مردم را کوتاه می‌کند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: متاسفانه امروز برخی دروغ می‌گویند و با قسم دروغ، دروغ خود را توجیه هم می‌کنند. پیامبر(ص) فرمود به اسم خدا قسم دروغ نخورید زیرا خدا به کسی که به اسم او سوگند دروغ بخورد رحم نمی کند؛ نباید با این خود را از رحمت خدا دور کنیم.

وی به دوران پس از ظهور امام زمان (عج) اشاره کرد و ادامه داد: یکی از آثار ظهور این است که مفاسد اخلاقی از بشر برداشته می‌شود، همه افراد جامعه مومن مقید به آموزهای دینی هستند و ظلم و جور و فساد نفاق حسد و کینه وجود ندارد و از برکات دیگر ظهور آن است که علم وایمان قوی و مستحکم می‌شود.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم به دیدگاه برخی علما درباره وجود با برکت مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: علامه حسن زاده آملی از علمای بزرگ که شاگرد علامه طباطبایی بودند و مورد تکریم استاد خویش قرار گرفته بودند و علامه طباطبایی درباره ایشان فرمودند که حسن زاده کسی نشناخت جز امام زمان (عج). این علامه حسن زاده درمحضر رهبر معظم اتقلاب دو زانو می‌نشیند و او را سید و مولا خطاب می‌کند و وقتی آقا معترض می‌شود علامه آملی می‌گوید اگر فقط یک مکروه از شما سراغ داشتم شما را چنین خطاب نمی‌کردم.

هاشمی‌نژاد درباره دیدار خود با گراوند استاندار بوشهر گفت: در هفته گذشته با ایشان دیدار کردم، جلسه خوبی بود، مطالبات مردم شهرستان را با ایشان در میان گذاشتم و قول دادند مطالبات مردمی عملیاتی شود. خواسته حضور در بین مردم هم به ایشان گفتم و قول مساعد دادند در اولین فرصت با مردم شهرستان دیدار کنند. امیدوارم مثل دوستان گذشته نباشد و قول‌ها عملی شود.

وی به درگذشت پدر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت و تعزیت خدمت این سردار افتخار آفرین بیان کرد: خوشا به حال چنین پدری و چنین فرزندی سردار نمونه دفاع مقدس و نیروهای مسلح و مدافع به نام حرم که ان شاالله سرزنده و بالنده از وجود مبارکشان بهرمند شویم.

هاشمی نژاد روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز را روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: با توجه به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا جا دارد راهپیمایی امسال پرخروش تر و پرشور تر برگزار کنیم و نه تنها دانش آموزان وفرهنگیان بلکه عامه مردم حضور با شکوه دراین راهپیمایی داشته باشند و جواب یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را بدهند

امام عسلویه ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: خوشا به حال آنان که در مسیر کربلا هستند و به سفر اربعین می‌روند انشاءالله دعاگوی ملت ایران باشند.

وی اضافه کرد: باید دعا برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) و دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب را فراموش نکنند. ما وقتی از دور نگاه می‌کنیم به حال اینها غبطه می‌خوریم وقتی می بینیم با شوق می روند.

 

آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران و آزادگان جهان است

حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه های نماز جمعه آبپخش به خصوصیات شیعیان واقعی اشاره کرد و اظهار داشت: از خصوصیات شیعیان واقعی این است که فراوان به یاد خدا هستند و ذکر خداوند را می‌گویند.

وی تصریح کرد: انسان باید با قلبش نیز به یاد خدا بوده و لحظه‌ای غفلت در وجودش نباشد و به ذکر زبانی قانع نباشد و در عمل به یاد خدا باشد.

رضایی بیان داشت: از دیگر ویژگی‌های شیعیان باتقوا این است که اهل روزه و نماز باشند و این دو واجب الهی را به معنی واقعی کلمه به جا می آورند.

امام جمعه آبپخش به اهمیت روز ۱۳ آبان در تاریخ ایران اشاره کرد و ابراز داشت: روز ۱۳ آبان در تاریخ ایران اسلامی از روزهای بیادماندنی است که دارای اهمیت فراوان است و موجب تثبیت انقلاب اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: لایحه کاپیتولاسیون برای به ذلت کشاندن ملت ایران تصویب شده بود و حق حاکمیت ملی ما را نقض می کرد که امام راحل با روشنگری خود و بیان معایب این لایحه سبب جوش و خروش مردم شد و در نهایت اجرای این لایحه لغو شد.

رضایی افزود: رژیم منحوس پهلوی بعد از این واقعه تصمیم به تبعید امام راحل عظیم الشان گرفت.

وی تصریح کرد: آنها با تبعید امام به دنبال جدایی امام از ملت بودند اما با لطف خدا این نقشه آنها نقش بر آب شد و رابطه معنوی امام و ملت بیش از گذشته شد.

امام جمعه آبپخش تسخیر لانه جاسوسی امریکا را از وقایع با اهمیت بعد از پیروزی انقلاب برشمرد و عنوان داشت: ۱۳ آبان سال ۵۸ نیز انقلاب دوم مردم ایران با دستان پرتوان دانشجویان پیرو خط امام به وقوع پیوست و سفارت امریکا یا لانه جاسوسی این کشور به تسخیر آنها درآمد و نقش بسزایی در حفظ انقلاب داشت.

وی افزود: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و ملت ایران همواره با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی‌های مختلف مشت‌های گره کرده خود را بر دهان استکبار و ایادی آنها زده است.

امام جمعه آبپخش آمریکا را دشمن اصلی ملت ایران دانست و ابراز داشت: دشمن اصلی ملت ایران آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: بعضی در خیال خام خود فکر می کنند که آمریکا دست از دسیسه ها و نیرنگ های خود کشیده است، نه اینطور نیست و کماکان دشمن شماره یک مردم ایران و آزادگان جهان آمریکای جهانخوار است.

خطیب جمعه آبپخش بیان داشت: وظیفه آحاد ملت ایران است که با بصیرت و آگاهی و پیروی از اوامر ولی امر مسلمین در مقابل آمریکا بایستند.

وی به فرا رسیدن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اولین حقیقت و پیام اربعین، خاطره و یاد رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های امام حسین علیه السلام را زنده نگه داریم تا شاهد وارونه جلوه دادن قیام عاشورا نباشیم.

رضایی افزود: دومین پیام اربعین، مبارزه با ظلم و ستم است که سیدالشهدا و یاران باوفایش در مقابل ظلم و جور زمان ایستادند و به شهادت رسیدند.

عزاداری خیابانی در روز اربعین ساعت ۹ صبح از مقابل بانک کشاورزی تا حرم مطهر شهدای گمنام با حضور هیئت‌های مذهبی شهر آبپخش برگزار خواهد شد.

 

آمریکا با ملت ایران دشمن است    حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد امروز در خطبه های این هفته شهر آبدان اظهار داشت: خداوند هر چیزی که به نفع انسان بوده را واجب کرده و هر چه به ضرر انسان بوده حرام کرده است و تقوا تنها را سعادت دنیا و آخرت است.

وی افزود: عزت و کرامت انسانی یکی از درس های قیام امام حسین(ع) است و امام مظهر کامل کرامت و عزت انسان است که خداوند خواسته انسان عزت داشته باشد. 

امام جمعه آبدان تصریح کرد: دشمن واقعی امریکاست، این از روی تعصب نیست از روی فهم واقعی و تجربه است، امریکا نه تنها با دولت و رهبر که با ملت ایران دشمن است.

حمیدی‌نژاد یادآور شد: آمریکا چیزی که تا امروز نشان داده دشمنی با ماست و کسانی که روزی حرف‌های دیگری می‌گفتند، امروز به این نتیجه رسیدند. برای توجیه مذاکره گفتند با  نتیجه رسیدن مذاکره مشکل آب خوردن هم حل می شود، در حالی که چنین نشد.

وی ادامه داد: هنر این نیست که هر چه دشمن بگوید ما انجام دهیم اما دشمن به تعهد خود عمل نکند. امروز هم از راه خدعه وارد شده، تحریم ها را بیشتر کرده و از طرف دیگر با اروپایی ها در باغ سبز اروپا را باز کرده تا به داخل توجه نکنیم. برخی می گویند امریکا یک کشور است با دیگران تعامل کنیم. اینها همه با هم هستند، سیاست چماق و هویج هست ، خواب نباشیم.

امام جمعه آبدان یادآور شد: رهبری فریاد می‌زند اقتصاد مقاومتی نگاه به درون، اشتغال و تولید داخلی را احیا کنید، برخی مسولین فقط آمارسازی می کنند.

وی با اعلام این که فردا روز ملی مبارزه با استکبار نامیده شده، یادآور شد: آمریکا دشمن درجه یک همه آزادگان و مظلومان جهان است و ما تا آخرین قطره خود در مقابل امریکا خواهیم ایستاد و هر کسی با امریکا دشمن است و دل به ایران اسلامی بسته فردا با حضور خود به امریکا درس بدهد.

حمیدی‌نژاد با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با رییس جمهور روسیه گفت: با حذف دلار در معاملات، آمریکا را منزوی کنیم که اقتصاد امریکا بسیار ضعیف است و فقط به کمک دلار سرپاست.

/ انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه سیلی حمله ایران به اسرائیل باید به گوش صهیونیست‌ها زده می‌شد، گفت: این سیلی ضروری بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان ما همواره در همه جبهه‌ها مقاوم ایستاده‌اند و با توکل به خدا اجازه تعدی به دشمنان نداده‌اند.

امام جمعه یزد با اشاره به خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: گاه ماه‌ها و روزها برای شناسایی و فتح یک هدف برنامه‌ریزی می‌شد، اما همین‌که متوجه می‌شدند در آن نزدیکی‌ها مدرسه وجود دارد یا مردم سکونت دارند، عملیات ادامه پیدا نمی‌کرد. 

وی تصریح کرد: شب گذشته نیز حملات به مدارس، بیمارستانها و مراکز عمومی انجام نشد و برخلاف صهیونیست‌ها که کودک‌کشی پیشه و مرام آنهاست، رزمندگان ما فقط مراکز نظامی را هدف قرار دادند. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه چند کشور در عملیات دیشب به اسرائیل کمک کردند تا پهپادهای ما را ردگیری و منهدم کنند، ادامه داد: هیچ یک از آنها نتوانستند کاری انجام دهند زیرا کار ایران حساب شده بود و بر همین اساس است که امروز گنبد پوشالی اسرائیل کارایی ندارد.  

امام جمعه یزد با دعا برای طول عمر و عزت رهبر معظم انقلاب و رزمندگان اسلام عنوان کرد: باید به صهیونیست‌ها سیلی می‌زدیم و گرنه جری می‌شدند و خدا را شاکریم که این اقدام با موفقیت انجام شد. 

وی با اشاره به آیه شریفه واعدوا لهم ما استطعتم من قوه، بیان کرد: این آیه حکمتی دارد؛ این آیه دستور جنگ نمی‌دهد، بلکه دستور آمادگی می‌دهد بنابراین باید هیمنه داشته باشیم تا دشمن از آن بهراسد.

وی با تاکید بر اینکه نیت پاک رزمندگان و توکل آنها ما را سرمنزل مقصود می رساند، افزود: امام همواره می‌فرمودند که انقلاب صاحب دارد و صاحب این انقلاب، آن را حفظ می‌کند و این حرف اطمینان خاطری داده که کارها را پیش می‌برد. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه خیلی‌ها نمی‌خواهند باور کنند و خود را به نفهمی و نادانی می‌زنند اما تلاش‌های بسیاری در این نظام و انقلاب صورت گرفته است، افزود: حرکت و اقدامات سردار سلیمانی تمام توطئه‌های دشمن با سرمایه‌گذاری‌های بسیار را به باد فنا داد. 

وی یادآور شد: کاری نظیر حمله دیشب به رژیم صهیونیستی، هم از نظر نظامی بزرگ و عظیم است، هم از نظر شجاعت و استقامت و ایستاگی و اگر کسی تحلیل کند، تامل برانگیز است. 

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که امام زمان(عج) پشت سر ملت اسلامی ماست تا در مسیر خدا و یاری دین خدا باشیم و باید مراقب باشیم که زرق و برق‌های دنیا ما را منحرف نکند و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود