Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی 13 آبان و ضرورت استکبار ستیزی، پیاده‌روی اربعین، هدر رفت منابع در برجام از محورهای خطبه‌های این هفته نماز جمعه در برخی شهرستان‌های استان یزد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدندا؛ راهپیمایی 13 آبان و ضرورت استکبار ستیزی، پیاده‌روی اربعین، هدر رفت منابع در برجام، توصیه به استاندار جدید یزد از محورهای خطبه‌های این هفته نماز جمعه در برخی شهرستان‌های استان یزد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام‌جمعه یزد: مسئولین جدید استان حافظ خوش‌نامی فرهنگی و مذهبی یزد باشند/شکوه اربعین حسینی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه یزد بابیان اینکه تقوا و ایمان امام راحل عظیم‌الشأن و اعتماد و تکیه مردم به خداوند باعث پیروزی انقلاب و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد، افزود: نصرت و امدادهای الهی در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی مشهود است و تا جایی که مردم و مسئولین به خداوند تکیه کنند و در مسیر حق ثابت‌قدم باشند، پیروزی همراه آن‌ها خواهد بود و فتنه‌های داخلی و خارجی با یاری خداوند خنثی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه با اشاره به حوادث سه‌گانه 13 آبان اظهار داشت: هم در تبعید امام به ترکیه در سال 43، هم کشتار دانش آموزان در سال 57 و هم تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان انقلابی در سال 58، طینت پلید دشمنان مشهود است و از طرفی شاهد بودیم که هرکدام از این رویدادها برکات و ثمرات فراوانی را برای انقلاب به همراه داشته است.

خطیب این هفته نماز جمعه یزد بابیان اینکه با تبعید امام به ترکیه فصل جدید در تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی آغاز شد، تصریح کرد: پس‌ازآن رژیم پهلوی تصور کرد با حضور امام در نجف، ایشان جایگاه خود را در بین علماء نجف از دست می‌دهد و در دریای نجف غرق می‌شوند اما حضور امام در نجف اشرف باعث شد تا علما نجف با امام همراه شوند و از عرفان و فضائل بالای امام خمینی (ره) آگاهی پیدا کنند.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: پس از آن با حضور بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در پاریس شرایط شناساندن این انقلاب به جهان فراهم شد و باعث شد تا دنیا از انقلاب اسلامی ایران مطلع شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 13 آبان به‌عنوان روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: مسئولین و خانواده‌ها باید شرایط رشد و پرورش دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این کشور را به‌خوبی فراهم کنند و آن‌ها را در مسیر انقلاب رشد دهند و همواره به تربیت دینی و اخلاقی آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه دشمن به دنبال این است تا با تغییر فرهنگ جامعه و مردم به کشور ضربه بزند، از ترویج برخی فرهنگ‌های غلط و سبک زندگی غربی در بین مردم انتقاد کرد و اذعان کرد: امروز شاهد این هستیم که برخی فرهنگ‌های غلط و به‌شدت غیر اسلامی نظیر زندگی با حیواناتی مثل سگ در بین برخی افراد باب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: فرهنگ غلط غربی محبت افراطی به حیوانات را جایگزین محبت به انسان‌ها می‌کند و برای جایگاه خانواده ارزشی قائل نیست امروز ضرورت دارد مسئولین و اقشار مختلف جامعه نسبت به این مهم هوشیار باشند و مانع ترویج چنین فرهنگ‌هایی در جامعه، به‌خصوص جامعه مذهبی یزد شوند.

امام‌جمعه یزد در ادامه با اشاره به حضور میلیونی مسلمین در حماسه اربعین حسینی افزود: دشمنان به دنبال این بودند تا از طریق صدام و رژیم بعث عراق ایران و بعدازآن شیعیان و محبان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را از بین ببرند اما امروز شاهد این هستیم که به یاری خداوند آرمان امام حسین (ع) جهانی شده است و میلیون‌ها زائر از سراسر دنیا برای زیارت و تجدید بیعت با ایشان به سمت کربلا حرکت می‌کنند.

وی بابیان اینکه اقشار مختلف مردمی و مسئولین با یکدلی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این حماسه تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: شکوه اربعین حسینی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب استاندار جدید افزود: مسئولین جدید استانی و شهری باید بدانند که یزد شهری مذهبی و بافرهنگ‌های ناب اسلامی است و این مهم یزد را شهره کرده است و مردم آن همواره در مسیر انقلاب و ولایتمداری پیشگام بوده‌اند و این دیار با برندهایی مثل حسینیه ایران و دارالعباده شناخته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان با تأکید بر اینکه مسئولین جدید استان باید در حفظ خوش‌نامی فرهنگی و مذهبی یزد کوشا باشند و برای حل مشکل صنایع و آب استان و بهبود شرایط اقتصادی مردم برنامه‌ریزی کنند، اظهار داشت: وقتی مردم ببینند مسئولین برای آن‌ها تلاش می‌کنند با آن‌ها همراه خواهند بود و از آن‌ها پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

امام جمعه هرات: پیاده‌روی اربعین زمینه‌ساز جهانی شدن اسلام

خطیب نماز جمعه هرات در جمع نمازگزاران هراتی ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اگر میخواهیم در زمره یاران اهل بیت قرار گیریم و در جهت صراط مستقیم قدم برداریم باید تقوا الهی را در همه مراحل زندگی رعایت کنیم.

حجت الاسلام محمد علی جعفری با تسلیت اربعین حسینی گفت: بر طبق روایات و احادیث زیارت اربعین نشانه مومن است.

وی به اجتماع عظیم عزاداران اربعین حسینی در کربلای معلی نیز اشاره کرد و افزود: پیاده رویی اربعین نشان دهنده وحدت-ایثار-گذشت-خودفراموشی و زمینه سازی برای جهانی شدن اسلام است.

جعفری با بیان اینکه مهمترین درس امام حسین(ع) در واقعه عاشورا درس آزادگی-عزت و سربلندی بود خاطر نشان کرد: اگر امروزه استکبار جهانی که در راس آن آمریکا شیطان بزرگ قرار دارد، در برابر قدرت ایران به ستوه آمده و تحقیر شده است چیزی نیست جز ثمره خون امام حسین(ع).

وی افزود: اگر میخواهیم در برابر تمام دنیای پوشالی استکبار بایستیم فقط باید پیرو اهل بیت و در مسیر عاشورا حرکت کنیم.

خطیب نماز جمعه هرات در ادامه با گرامیداشت 13 آبانماه روز دانش آموز اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام جعفری گفت: حضور مردم در راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ ابان با توجه با یاوه گویی های اخیر ترامپ علیه ملت ما، اهمیتی دوچندان دارد و باید با این حضور پاسخی دندان شکن به دشمن همیشگی ملت ایران بدهیم.

وی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران توسط آمریکا افزود: سپاه ارگانی امنیت ساز است و همیشه در برابر ظلم و جنایت استکبار جهانی ایستاده است بنابراین ملت ایران با حضور پر شور در راهپیمایی 13 آبان ضمن حمایت از سپاه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی میزنند.

امام جمعه هرات خاطر نشان کرد: هدف تحریم های جدید آمریکا علیه ایران این است که مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: آمریکا نمیداند که هر چه تحریم ها و فشارها را علیه ملت ایران افزایش دهد چیزی جز وحدت و اتحاد بیشتر جمهوری اسلامی نصیبش نخواهد شد.

حجت الاسلام جعفری در پایان روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز را روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: با توجه به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا جا دارد راهپیمایی امسال پرخروش تر و پرشور تر برگزار کنیم و نه تنها دانش آموزان وفرهنگیان بلکه عامه مردم حضور با شکوه دراین راهپیمایی داشته باشند و جواب یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را بدهند

خطیب موقت جمعه ابرکوه: در برجام منابع مالی و انسانی فراوانی هدر رفت/ تمام مشکلات داخلی و خارجی کشور ما از آمریکاست

حجت الاسلام و المسلمین حسین امیری امام جمعه موقت شهرستان ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با بیان حدیثی از امام علی علیه السلام پیرامون حقوق متقابل امام و مردم بر یکدیگر پرداخت و اظهار کرد: اختیار انسان در واقع در دست خداست اما خدای متعال اطاعت برخی را بر وی واجب کرده است و بر همین اساس حقوقی از حاکم و مردم متقابلا بر هم مترتب است که باید به آن توجه داشت.

حجت الاسلام امیری افزود: ناصح بودن، اخذ بیت المال و درست هزینه کردن آن، تعلیم و تربیت از حقوق امام معصوم بر مردم است که امام علی علیه السلام در نهج البلاغه بر آن تاکید دارند.

خطیب موقت جمعه ابرکوه وفادار بودن به عهد و پیمان، ناصح بودن در ظاهر و باطن، اجابت کردن زمان فراخواندن و مطیع امام معصوم بودن در همه حال را از حقوق مردم بر امام(ع) عنوان کرد.

وی در تبیین معنای ناصح بودن مردم نسبت به امام معصوم(ع) گفت: ناصح بودن به معنای یکرنگی در مقابل غش و دورویی است، خطبه های نماز جمعه از مصادیق نصیحت کردن امام و رهبری توسط مردم است و  خطیب سیاسی نماز جمعه وظیفه دارد هر چه صلاح مردم است هر هفته تبیین کند نه اینکه صرفا به کار روزنامه ای بپردازد.

وی در ادامه به نصیحتی که قرآن کریم در آیه 113 سوره هود خطاب به مردم کرده است پرداخت و گفت: خداوند در این آیه مومنان را از میل و اعتماد به کسانی که به آنان ظلم کرده اند برحذر داشته است و اگر به همین یک آیه قرآن عمل می شد این همه منابع مالی و جانی که در برجام از دست رفت، دامن جامعه ما را نمی گرفت.

حجت الاسلام امیری عمل دولتمردان به دستورات صریح دینی را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی تفسیر می نویسند اما تفقه دینی ندارند و نمی توانند دستورات دینی را بفهمند؛ امضاء جان کری را تضمین برجام دانستند و نص صریح قرآن کریم را رها کردند.

امام جمعه موقت ابرکوه گفت: در قضیه برجام منابع فراوانی هدر رفت و همه به دلیل مصلحت اندیشی های بی مورد بود، این نصیحت قرآن است که دل به بیگانگان سپردن خطاست چرا که هم منابع انسانی را از بین می برد و هم استحاله درونی می کند.

وی در ادامه از بین رفتن نیروهای متخصصِ متعهد را باعث از بین رفتن امت اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز جامعه 80 میلیونی ما قریب 15 میلیون پرونده قضایی دارد و این به دلیل دورشدن مردم از ناصحین الهی و اهل بیت(ع) است.

امیری در بخش دیگر از سخنان خود به وقایع اتفاقیه در روز 13 آبان سال های 43، 57 و 58 پرداخت و گفت: دشمنان اعم از یهود و نصاری، بر طبق آیه 120 سوره بقره، به هیچ عنوان از امت اسلامی راضی نمی شوند و تمام بهانه هایی هم که از امت می گیرند واهی است و به همین دلیل است که رهبر انقلاب در جمع دانش آموزان بر دشمنی آمریکا و دست داشتن وی بر تمامی مشکلات داخلی و خارجی تاکید دارند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین گفت: قرائت زیارت اربعین یکی از علائم مسلمانی برشمرده شده و همین نشان دهنده اهمیت این حرکت عظیم است که باید به آن توجه نمود.

امام جمعه موقت مهردشت: حضور عموم مردم در راهپیمایی 13 آبان لازم است/ استاندار جدید یزد به توزیع ناعادلانه اعتبارات استانی خاتمه دهد

حجت الاسلام و المسلمین کاظم دشت آبادی خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن شناخت دین، عمل صالح و پرهیز از مردم آزاری را از شاخصه های دینداری بیان کرد و گفت: تقوا کلید سعادتمندی و خشنودی پروردگار است، نه انسان می تواند دنیا را نگه دارد و نه دنیا انسان را، تقوا بهترین اندوخته برای عالم بقاست.

خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن در ادامه به فرا رسیدن 13 آبان روز میارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: چیزی که در طول عمر انقلاب اسلامی می درخشد مبارزه با استکبار و استعمار جهانی است؛ قرارنیست خم شدن و تعظیم کردن در برابر آمریکا مشکلی حل کند کسانی طی 4 سال در قضیه برجام زحمت کشیدند قصد خیر داشتند، اما آن هایی که دلخوش به آمریکا کردند حالا ببینند که کدخدا چکار کرد!

وی افزود: آمریکا تا زمانی که ملت و مردم ایران را به بردگی نکشیده و همه سرمایه های این کشور را به تاراج نبرده دست از انقلاب اسلامی بر نمی دارد.

حجت الاسلام دشت آبادی ادامه داد: روز 13 آبان مختص دانش آموزان نیست بلکه حضور همه مردم لازم است، حضور پررنگ مردم جواب دندانشکنی به توهین های سردمداران آمریکا خواهد بود.

خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن همچنین به انتصاب استاندار یزد اشاره کرد گفت: باید توجه شود که با توجه به اینکه یزد جهانی شد، مسئولین جهانی فکر کنند و خط  و خطوط و بعضی تنگ نظری ها را کنار بگذارند و برای مردم متدین کار کنند.

وی با تاکید بر اینکه استاندار یزد باید چشم انداز خود در این4 سال را ترسیم کند، گفت: آنچه در استان یزد بیداد می کند توزیع ناعادلانه اعتبارات دولتی در این استان است، چرا برخی از شهرستان ها مثل ابرکوه یا خاتم در محرومیت به سر می برند در حالیکه برخی شهرستان ها از اعتبار بالایی برخوردار باشند، منشا آن کجاست و چه کسی باید جلو اینها را بگیرد؟ ما خواهان این هستیم که استاندار جدید به این بی عدالتی ها خاتمه دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر این بی عدالتی ها ادامه پیدا کند، محرومیت افزایش می یابد لذا باید همه مردم استان بطور عادلانه و مساوی از اعتبارات برخوردار باشند.     

گفتنی است فرا رسیدن اربعین حسینی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین از دیگر مواردی بود که خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن به انها اشاره نمود.

امام جمعه بافق: 13 آبان روزاستکبارستیزی و پاسخ محکم به یاوه گویی های ترامپ است/ دشمن تلاش می کند میان مردم و نظام تفرقه ایجاد کند

حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به روز 13آبان و3 واقعه مهم تاریخی آن گفت: 13 آبان روزی است که 3 واقعه مهم در تاریخ ایران در سه دوره مختلف رخ داد وروز تبعید حضرت امام، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان معتقد و عدالت خواه و به دلیل تاثیرگذاری این روز در تاریخ کشور و شکل گیری انقلاب اسلامی، روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است.

وی در ادامه افزود: در 13آبان 1343 شاه امام را تبعید کرد و در 13 آبان 1357 موجی در کشور ایجاد شد و خیل عظیمی از دانش آموزان در مخالفت با رژیم حاکم تظاهرات کردند که شاه در پاسخ این حرکت، آنان را به شهادت رساند.

امام جمعه بافق اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران لانه جاسوسی  آمریکا که منبعی برای مخابره اخبار کشور بود، توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)بعد از 10 ماه این لانه جاسوسی در 13 آبان 1358آزاد شد.

حجت الاسلام سلیمانی به مسئله مهمی که امروز آمریکا برای تحقق آن تلاش می کند اشاره و بیان داشت: امروزآمریکا  می خواهد مردم را نسبت به نظام بد بین کند .ممکن است در کشور بیکاری باشد اما وقتی مقایسه می کنیم به وضوح می بینیم که کشور ما در جایگاه بالایی قرار دارد، دولت ما خدمتگزار کشور است و تلاش برای اهداف آن می کند.

خطیب جمعه بافق درخصوص راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تصریح کرد: دشمن می خواهد بین نظام و مردم تفرقه ایجاد کند اما مردم درپیاده روی اربعین امسال به کربلا جواب دشمن را خواهند داد. حرکت کاروان امام حسین(ع) از نجف به کربلا خود اسکتبار ستیزی بود، حضور مردم درپیاده روی اربعین نوعی سازندگی برای خود فرد و یک مانور سیاسی و بین المللی است.

وی درباره حضور پرشکوه تر همگان در راهپیمایی 13 آبان گفت: روز13 آبان همه با حضور خود برای مقابله با استکبار ستیزی و با حمایت از مقام معظم رهبری به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا پاسخ کوبنده خواهیم داد. این حرکت پرشور عظمت و قدرتی برای کشو، نظام ومقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان درباره دیداردوشنبه گذشته مسئولان شهرستان با وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی افزود: صحبت های زیادی شد، مسائل و مشکلات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که قول داده شد هر چه سریع تر اقدامات لازم در جهت اعزام متخصص به پلی کلینیک شهرستان، اتمام پروژه های گندله و فولادو رفع مشکل بیکاری جوانان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / ز.ک

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان گفت: ایران با حفظ اصول نظامی و انسانی از امنیت کشور دفاع کرد.

او افزود: اقتدار دفاعی کشور و موفقیت‌های اخیر ثمره تلاش جوانان ایرانی است که با وجود ۴۵ سال تحریم‌های سخت، از خاک وطن هزاران کیلومتر آن طرف، دشمن را مورد هدف دقیق خود قرار می‌دهد و در این دستاورد باید از تهرانی مقدم‌ها، جوانان نخبه کشور و نیرو‌های مسلح که مردانه ایستادند و مقاومت کردند، یاد و تقدیر کنیم.

امام جمعه همدان تأکید کرد: در این دفاع مشروع تلاش شد مردم آسیب نبینند و فقط مراکز نظامی را نشانه گرفت تا اصل انسانی رعایت شود در حالیکه اسرائیلی‌ها در حمله به غزه هزاران زن و کودک را شهید کرد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در دوره قبل مسأله برجام از سوی آمریکایی‌ها و کشور‌های اروپایی بحث برجام موشکی شد و کشورمان به این پیشنهاد تن ندادند، گفت: اگر برجام موشکی منعقد می‌شد، دیگر نمی‌توانستیم با صلابت مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و این عظمت خلق شده نشان از سیاست‌های درست در برابر مسایل نظامی است.

او  بی‌توجهی به ساحت‌های درگیری را نقطه ضعف دشمن دانست و گفت: دشمنان که در میدان نظامی شکست خورد، تلاش می‌کنند در عرصه رسانه خود را پیروز نشان دهد در حالیکه اگر پاسخ کشورمان نبود، ما را ترسو خطاب می‌کردند و اگر جواب می‌دهد و مردم کشته نمی‌شوند، می‌گویند موفق نشده‌اند و مردم کشته شوند هم می‌گویند نسل کشی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تبیین درست واقعیت‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: کسانی که در فضای گفتمانی قرار گرفته‌اند و یا مسوول رسانه هستند، باید توجه کنند که توجه به فضای رسانه مهم است و باید تلاش کنند که در جنگ رسانه‌ای تدبیر لازم را داشته باشند تا دشمن سواستفاده نکند.

شعبانی موثقی با اشاره به حجاب و عفاف گفت: افرادی که مخالف حجاب هستند، از این فضای رهاشدگی آسیب می‌بینند.

او افزود: رها کردن حجاب و برهنگی باعث آسیب زدن به خانواده‌ها می‌شود و انتظار می‌رود همه نخبگان جامعه باید به این موضوع دغدغه داشته باشند و رفتن به سمت برهنگی آسیب غیرقابل جبران خواهد بود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در طرح حجاب نیاز به برخورد‌های سخت نیست، تصریح کرد: باید در این فضا مراقبت کرد و تذکرات با لطافت و با برخورد مناسب باشد.

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم
  • بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل
  • نباید با بانوان در معابر برخورد شود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • چرا روز ارتش؟