Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه کرمان:ما با اقتدا به امام حسین(ع)مقابل استکبار خواهیم ایستاد 

حجت الاسلام و المسلمین  سیدیحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان که در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر(ع) اظهارداشت: تقوا و اطاعت از خدا از نشانه‌های شیعه است و شیعیان با تواضع و فروتنی شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه شیعیان نه تنها در برابر خدا که در برابر دیگر بندگان و برادران دینی هم باید تواضع داشته باشند تصریح کرد: تواضع از هم از بعد ظاهری و هم باطنی اهمیت دارد.

امام جمعه کرمان امانت‌داری، یاد خدا و توجه به نماز و روزه را از دیگر نشانه‌های شیعیان برشمرد و افزود: نیکی به پدر و مادر، توجه به همسایگان، رسیدگی به فقرا و یتیمان هم از نشانه‌هایی است که برای یک شیعه واقعی در دین ما بیان شده است.

وی با بیان احادیثی از ائمه اطهار(س) به بیان ویژگی‌های شیعیان پرداخت و افزود: شیعه بر حلال و حرام خدا مواظبت کرده از حرام دوری و بر انجام فرایض دینی خود مراقبت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین  جعفری با بیان اینکه در دوره‌های مختلف تاریخ سه اتفاق مهم و تاریخ‌ساز در این روز واقع شده است، گفت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 43، کشتار دانش‌اموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام، سه واقعه مهم این روز است.

وی با بیان اینکه در این هفته اربعین حسینی را در پیش داریم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که امروز ایستادگی در برابر کفر و استکبار کاری ضروری است و ما وظیفه داریم با اقتدا به پیشوای خود امام حسین(ع) در برابر استکبار ایستاده و اجازه ندهیم آنها به اهداف شوم خود برسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه فردا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است گفت: ابراز داشت: امیدواریم که مردم کرمان چون سایر ملت ایران در این راهپیمایی استکبار ستیز شرکت کرده و عزت واقتدار ایران اسلامی را به مردم جهان ثابت کنند.

امام جمعه سیرجان: 13 آبان روز ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار است/ اعضای شورای شهر به دور از سلائق و گرایش‌ها به فکر شهر باشند

رحجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با تاکید بر حضور همه مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: این روز به دل‌های مومنان قوت بخشید و شهامت و شجاعت و دلیری را به همه مسلمانان جهان آموخت و پیام این روز ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار است که نباید فراموش شود.

امام جمعه سیرجان با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌های کاخ‌نشینان آمریکا علیه ملت ایران گفت:کسانی که فکر می‌کنند کنار آمدن با آمریکا مشکلات را رفع می‌کند سخت در اشتباه هستند و به یقین این را هم می‌دانند که آمریکا همیشه با بدعهدی‌های خود قابل اعتماد نبوده و دشمنی خود را به ملت ایران و نظام اسلامی ثابت کرده و این تهدیدها و فشارهای امروزه هم به خاطر گرفتن امتیاز است.

حسینی ایستادگی و مقاومت را بهترین راه پیروزی بر همه دشمنی‌ها عنوان کرد و گفت: قدرت پوشالی آمریکا در منطقه شکست خورد و همه ابزارهای تبلیغی و عملیاتی او در سوریه، عراق و یمن به هم ریخت و تروریست‌هایی که با هدف حاکمیت آمریکا در منطقه قدرت گفته بودند از بین رفتند پس همه مسلمانان و ملت ایران می‌دانند راه شکست هر مستکبر و ظالم ایستادگی و مقاومت است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان بسیجی گفت: جوانان دهه 80 ما مانند جوانان اول انقلاب هستند و شدت و سرعت  تهاجم فرهنگی دشمن هم برای تخریب و جدا کردن جوانان از نظام اسلامی است که با ترویج فحشا و مواد مخدر می‌خواهند به آنها ضربه بزنند که با دشمن‌شناسی توطئه‌شان را خنثی می‌کنند و همان جونان برومندی هستند که امروز مقابل استکبار ایستاده و می‌ایستند.

حسینی به اربعین و پیاده‌روی در کربلا و نجف پرداخت و اظهار کرد: نخستین کسی که به پیاده‌روی در اربعین اقدام کرد جابر و عطیه و سپس کاروان اهل بیت امام حسین (ع) بودند و این مراسم سرنوشت‌ساز اقتدار و همبستگی مسلمانان و شیعیان را می‌رساند که در زمان صدام ملعون ممانعت شد و امروز رزمایشی بزرگ است که دشمنان اسلام را می‌ترساند.

وی به پیاده‌روی 50 هزار نفری مردم سیرجان در روز اربعین در مسیر سیرجان تا امامزاده علی پرداخت و گفت: طی مسیر بیش از 10 کیلومتر که مردم حرکتی خودجوش را دارند نشان‌دهنده اخلاص و ارادت مردمی است که نتوانستند در کربلا و نجف حاضر شوند و امروز در سیرجان همراهی می‌کنند و به یاد کاروان دلسوختگان کربلا هستند.

امام جمعه سیرجان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری فردی که با اغفال دشمنان نظام اسلامی در شبکه‌های مجازی گول خورد و اقدام به هتک حرمت مسجد روستای شریف‌آباد کرد، گفت: دشمنان بدانند که کوچکترین حرکت آنها با اشراف کامل سربازان اطلاعاتی روبه‌روست.

وی در پایان به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کرد به دور از سلائق و گرایش‌ها به فکر شهر و مردم در خدمات‌رسانی باشند.

امام جمعه آسمینون منوجان:مسیر رشد و بالندگی ملت ،مبارزه با استکبار است/یکی از اصول انقلاب اسلامی ،اصل استکبار ستیزی است

حجت الاسلام  احمد بهبودی امام جمعه موقت بخش آسمینون در خطبه های نمازجمعه (۱۲آبان ۱۳۹۶)بخش آسمینون گفت : مسیر رشد و بالندگی ملت ،مبارزه با استکبار است.
بهبودی با اشاره به سه رویداد تاریخی ۱۳ آبان افزود: روز ۱۳ آبان که در تقویم نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران به‏ عنوان روز مبارزه با استکبار جهانى نام‏ گذارى شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به‏ همین ‏دلیل این روز را در تاریخ کشور به‏ عنوان روزى به یادماندنى به ثبت رسانده است.سالروز تبعید امام خمینى(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‏ آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسى در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخى است که نمى‏ توان هیچ‏ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگرى اولى دانست چراکه هر کدام در دوره وقوع، تأثیرگذارى خاص خود را داشته و شرایط را به ‏نحوى تغییر داده ‏اند .

خطیب جمعه موقت آسمینون با اشاره سالروز تبعید امام خمینى(ره) به ترکیه تصریح کرد شاه ملعون فکر می کرد که با جدا کردن امام از ملت پیروز شود و بر این عقیده بود که اگر امام را تبعید کند می تواند به سلطه خود و جنایات خود ادامه دهد ،اما چنین اتفاقی نیفتاد.
بهبودی ضمن اشاره به و تسخیر لانه جاسوسى توسط دانشجویان پیرو خط امام تاکید کرد: همانطور که آن جوانان با اتکا به ایمان و تقوای الهی بر دیوارهای سفارت آمریکا فائق آمدند امروز نیز هم آمریکا بداند که یکی از اصول انقلاب اسلامی ،اصل استکبار ستیزی است و غیر قابل تغییر است و بنا به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی هیچ گاه سلاح مبارزه با استکبار را به زمین نخواهیم گذاشت و با این هدف انقلاب را به پیش خواهیم برد.
خطیب موقت نماز جمعه آسمینون ضمن تسلیت اربعین حسینبیان کرد: اربعین، روز باشکوهى است که از خون حسین(ع)، حیات گرفت و نقطه آغاز تبلیغ آرمان کربلا از طریق اشک شد؛ چراکه در این روز، نخستین مجلس عزادارى براى اباعبدالله(ع) و تبلیغ آرمان آن‏ حضرت در کنار تربتش برپا شد.

امام جمعه عنبرآباد:ایران تمام گزینه هایش روی میز است و پاسخ رئیس جمهور آمریکا را خواهد داد

حجت الاسلام و المسلمین سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه افزود: امام زمان (عج) به ما یاد داده است در رابطه با عاشورا دقت کنیم و عاشورا را به دنیا بشناسانیم و بفهمیم چقدر ائمه در مورد عاشورا صحبت کردند، دین داری بدون امام زمان (عج) مثل دین داری افرادی است که آن زمان قرآن را بر سر نیزه کرده اند مسئولی که دغدغه ی مهدویت نداشته باشد به درد سطل آشغال می خورد.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر (ص) افزودند: کسی که به ذلت تن دهد از ما اهل بیت نیست و این جمله مال همه ی مسلمانان است و مربوط به آل سعود که خیلی راحت ذلت آمریکا را می پذیرد نیز می باشد.

وی بیان نمود: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و این ۱۳آبان در کشور ما بیانگرسه رویداد بزرگ بوده است روز ۱۳ آبان ۵۷ روز تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا  توسط دانشجویان خط امام (ره) بود و با گذشت ۴ دهه از آثار و اتفاقات ۱۳ آبان در صحنه ی سیاست داخلی و خارجی کشور ما تأثیر گزار بوده است و ۱۳ آبان ۵۸ مصداق جنگ همیشگی میان جبهه ی حق (جمهوری اسلامی ایران) و جبهه ی باطل (آمریکای جنایتکار و ایادی اش ) است ، پیام ۱۳آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ و ۱۳آبان ۴۲ این است که  ما تا آخر ایستاده ایم.

حجت الاسلام و مسلمین سالاری افزود: ما نمی گزاریم آمریکایی را که در ۱۳ آبان  با خفت و خاری از کشور بیرون کردیم دوباره ورود پیدا کند و امام خمینی (ره) با منطقش آمریکا را دشمن شماره یک نظام و انقلاب خواند و درود خداوند بر سید علی خامنه ای که  شجاعانه و همیشه پرده از نقشه های شوم آمریکا برداشته و بر می دارد.

حجت الاسلام سالاری  با اشاره به  روز فرهنگ عمومی افزودند:  انقلاب اسلامی به ما شک فرهنگی وارد کرد و ما را از بی هویتی و بی فرهنگی نجات داد همه ی مسئولین فرهنگ عمومی و فرهنگ متناسب با مصرف مواد داخلی را وظیفه ی خود بدانند.

وی افزود: ما باید وابستگی غذایی را در کشورمان به صفر برسانیم  ، صدا و سیما در رابطه با فرهنگ  خود مصرف کردن و تولید داخل کشورمان کوتاهی می کنند.

امام جمعه عنبرآباد گفت: رئیس جمهور آمریکا  یک نیمه از برجام را که مربوط به تعهدات آمریکا است را حذف کرده  و نیمه ی دیگر که مربوط به تعهدات ایران است را حذف نکرده و گفتند که ایران بر تعهداتش باید افزود  ، رئیس جمهور آمریکا غلط کرد همچنین حرفی را زد.

وی بیان نمود: جمهوری اسلامی ایران تمام گزینه هایش روی میز است و به موقع اظهارات رئیس جمهور آمریکا  جواب داده می شود ، قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست برجام را نقض کنند هیچ نخواهد شد بلکه آمریکا ضرر خواهد کرد.

امام جمعه موقت منوجان:۱۳ آبان روز استواری ملت در مقابل ترفندهای آمریکا است

حجت‌الاسلام حسن سالاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته منوجان با اشاره به اربعین حسینی گفت: امام حسین (ع) برای اینکه مردم را از جهالت و گمراهی نجات و با سیره دین و قرآن آشنا کند، خون خود را نثار کرد.

وی با اشاره به اینکه با دو نگاه باید به قیامت امام حسین (ع) نگاه کرد، افزود: اول اینکه قیام امام در برابر ظلم و ستم بود و دیگر اینکه مردم را از گمراهی و جهالت نجات دهد که ما باید هم به ظاهر و هم به باطن این قضیه توجه داشته باشیم.

امام جمعه موقت منوجان با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: کسی که واجبات الهی را انجام دهد از بهترین مردم است که متأسفانه به این امر حیاتی در جامعه ما توجه نمی‌شود و کسی که از محرمات الهی فاصله گیرد پرهیزکارترین مردم است.

سالاری با اشاره به اینکه اربعین درس‌هایی دارد و خواندن زیارت اربعین یکی از محسنات انسان مومن است، عنوان کرد: شهادت امام حسین (ع) موجب نجات اسلام شد و پیاده‌روی و عزاداری در این روز زنده نگه داشتن یاد و خاطره قیام امام حسین (ع) است.

خطیب نماز جمعه منوجان با اشاره به سه واقعه مهم در روز ۱۳ آبان تصریح کرد: ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، ۱۳ آبان سال۱۳۵۷ روز دانش‌آموز نامیده شد و ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ که روز دانشجو نامگذاری شد، روزی که دانشجویان خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

سالاری ادامه داد: ۱۳ آبان روز استواری ملت در مقابل ترفندهای آمریکا است و اینکه مقام معظم رهبری در این باره فرمودند استقلال این کشور ایستادگی در مقابل استکبار دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: از برجسته‌ترین حادثه ۱۳ آبان در بین همه حوادث، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که دشمن را از هرگونه اقدامی باز داشت و امام راحل نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به عنوان انقلاب دوم این کشور یاد کردند.

امامجمعه موقت منوجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز داشت: دشمن نه تنها با رهبریت و جمهوری اسلامی بلکه با ملت ما نیز دشمنی دارد و اینکه مخالفت دولت ایران با آمریکا از روی تعصب نیست، بلکه تجربه است و تجربه نشان داده که نمی‌شود به آمریکا و آمریکایی اعتماد کرد.

سالاری با بیان اینکه راهپیمایی روز ۱۳ آبان ویژه دانش‌آموزان نیست، تصریح کرد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان به عنوان نماد وحدت و قدرت ملت ایران در مقابل دشمن است، لذا مهم است که مردم یکپارچه در این راهپیمایی حضور داشته باشند.

امام جمعه فاریاب:آمریکا دشمن دیرینه انقلاب و کشور ایران است

حجت الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز اظهار داشت:مؤمن هرگز از دایره حقیقت خارج نمی شود وی با ذکر حدیثی از امام حسن مجتبی(ع)خاطرنشان کرد ؛بین فاصله حق و باطل چهار انگشت است و مؤمن باید در شناخت حق و باطل بصیرت کامل داشته باشد و آنچه دیده شود حق است و آنچه شنیده شود باطل است.
حجت الاسلام رفیعی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناخت راه حق تصریح کرد: بهترین شناخت راه حق ایمان به خدا و عمل به گفتار قرآن کریم و ادامه راه ائمه اطهار است،لذا توجه به گفتار پیامبر و امامان (ع)بهترین راه شناخت حق از باطل است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بهترین فرد برای شناختن راه حق حضرت علی (ع)است و هر کس به فرمایشات آن حضرت توجه کند انسان را به خدا و حقیقت بیشتر و زودتر نزدیک میکند.

خطیب نماز جمعه اذعان داشت؛ بامطالعه زندگی بزرگان دین و قرآن و کریم حق را بهتر بشناسید، پیروی از هوای نفس انسان را از حق دور نگه خواهد داشت و بدبینی و سوءظن به همدیگر نیز انسان را از حق دور میکند

وی بیان کرد: در دورانی هستیم که عده ای خناس تلاش می کنند که باطل را حق و‌حق را باطل جلوه دهند ،لذا ما باید حواسمان به این خناسان باشد که فریب آنها را نخوریم.
حجت الااسلام رفیعی اذعان داشت: زیارت اربعین امام حسین(ع)بسیار مستحب است و این حرکت بزرگ از همان ابتدای شهادت آن امام مهربان و یاران باوفایش مرسوم بوده و اولین زائر اربعین جابر بن عبدالله انصاری بوده است

امام جمعه فاریاب گفت: از کم لطفی دولت گله مند هستیم، دولت میتوانست جهت راحتی کار زوار اربعین خدمات زیادی انجام بدهد ولی اینکار را که نکرد و علاوه بر آن سنگ های بزرگی جلوی زائران انداخته اند

حجت الاسلام رفیعی از افزایش کرایه ها و افزودن مبالغ جدید به امورات ویزای انتقاد کرد و از دولت خواست دراین کارهای فرهنگی مساعدت بیشتری داشته باشد.

امام جمعه فاریاب بااشاره به روز سیزدهم آبان اظهار داشت: کاپیتولاسیون به معنای استعمار گری امریکا در ایران بود که اعتراض حضرت امام خمینی(ره) درپی داشت و  استکبارستیزی ملت منجر به سیزده آبان سال ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد که حضرت امام فرمودند: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ایران بود

وی تصریح کرد:  باید یکی از درسهای سیزده آبان،ایمان داشتن به بی اعتمادی به دولتمردان آمریکاباشد، آمریکا دشمن دیرینه انقلاب و کشور ایران است و نخبگان کشور مواظب استکبار جهانی باشند.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری ظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر بندرعباس، با اشاره به ایام سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: وقتی اقدامات امام راحل (ره) را مرور می‌کنیم کارهایی معجزه وار را می‌بینیم به عنوان مثال تأسیس سپاه پاسداران حاکی از نگاه دوراندیشانه امام بود و امروز تأثیر این دوراندیشی را به وضوح می‌بینیم.

وی در بیان خاطره‌ای افزود: قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی پایبند به هیچ اصولی در کشور نبودند و گاهی به حریم‌ها و حرمت‌ها تعدی می‌کردند از طرفی هم کسی جرأت نمی‌کرد با آن‌ها برخورد کند اما امروز به لطف الهی و رهبری امامین انقلاب، نظام ما به حدی از اقتدار رسیده است که اگر کسی جسارتی به منافع ایران اسلامی کند حتی اگر خارج از مرزها هم باشد تنبیه خواهد شد.

سردار سالاری با اشاره به ضرورت تأسیس تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از ابتدای انقلاب برای خدمت‌رسانی به مردم شکل گرفت و در ۸ سال دفاع مقدس بهترین نیروهای خود را تقدیم کرد.

وی عنوان‌کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران فدایی شدن برای ملت ایران، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است و به هیچ وجه این نهاد منافع خود را دنبال نمی‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید کرد: اقداماتی که سپاه در عرصه نظام‌های بین‌الملل انجام داده است بی‌نظیر است و با رشادت‌های حاج قاسم و رزمندگان اسلام بلای خانمان سوز داعش از سر همه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان دفع شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: همه حاکمان جور و ظلم از آمریکای جنایتکار تا کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر دور هم جمع شده‌اند تا جنایات انسانی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام دهند و نه تنها از این اقدامات اعلام برائت نمی‌کنند بلکه مدام صهیونیست‌ها را به ادامه جنایات تشویق کرده و به لحاظ مالی و اقتصادی حمایت می‌کنند.

سردار سالاری اذعان کرد: متأسفانه در داخل کشور بعضی‌ها قائل بودند که ما نیاز به دو مجموعه نظامی نداریم و باید یکی نیروهای نظامی را منحل کنیم از طرفی برخی‌ها دنیا را دنیای گفتمان می‌دانستند در حالی که امروز شاهدیم هیچ چیزی را در برابر مدعیان دروغین حقوق بشر نمی‌توان با گفتمان و دیپلماسی حل کرد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را به هم ریخت چرا که تا پیش از این حتی کسی جرأت نمی‌کرد در الفاظ چیزی به آمریکا و اسرائیل بگوید اما ایران به برکت نظام ولایی خودش در مقابل چشمان دنیا اراده خود را در مقابل صهیونیست‌ها به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان‌کرد: اراده خدا این بود که کل مردم دنیا شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی را ببینند.

کد خبر 6086535

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد