Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:47:01 GMT

خدمت رسانی به زائرین اربعین در موکب جورقان+گزارش

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۷۲۵۵

‍‍‍‍‍‍

موکب شهید احمدی در شهر جورقان امسال هم همچون سالهای قبل پذیرای زائران اربعین حسینی است.

 

دانلود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی داوطلبان هلال احمر مازندران به ۴۵ هزار نفر در سال ۱۴۰۲

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معین مهدی لموکی با اشاره به خدمت رسانی داوطلبان این جمعیت به ۴۵ هزار نفر در سال جاری، ارزش خدمات ارائه شده را ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این خدمات با اجرای ۶۷۷ پروژه داوطلبی، چادرسلامت، کاروان سلامت و فعالیت‌های داوطلبانه در مناطق کم برخوردار استان محقق شده است.

وی ارائه مساعدت ۴۰ میلیارد ریالی دارویی و درمانی به مددجویان، تهیه و توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی و اهدای دو میلیون سی سی خون را از دیگر خدمات داوطلبان هلال احمر مازندران برشمرد و افزود: در همین مدت بیش از ۱۶ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیز از سوی داوطلبان این جمعیت جمع آوری و به حساب‌های ویژه جمعیت هلال احمر جهت کمک به آسیب دیدگان زلزله در افغانستان، سیل در سیستان و بلوچستان وهمچنین مردم بی دفاع غزه واریز شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: داوطلبان به عنوان ظرفیت عظیم و بی نظیری که از متن جامعه می‌جوشد می‌تواند گره گشای بسیاری از چالش‌ها و مشکلات باشند.

لموکی نقش و تاثیرگذاری داوطلبان را در جمعیت هلال احمر، نقشی سازنده، معنوی، امیدبخش و گره گشا توصیف کرد و افزود: تجربه ثابت کرده است در مواقع بحران و اضطرار هر جا که دست یاری به سوی داوطلبان دراز کردیم، حماسه‌ای عظیم از مودت و هم افزایی و مشارکت شورانگیز داوطلبان را شاهد بودیم.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت ایجاد شبکه‌های داوطلبی متشکل از اقشار مختلف جامعه با تخصص‌های گوناگون گفت: نگاه ما به داوطلبان باید نگاهی راهبردی و منطبق بر سلایق و تمایلات آحاد مردم باشد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران افزود: نقش آفرینی و مشارکت داوطلبان هرگز نباید در کمک‌های نقدی و غیرنقدی تعریف شود بلکه نگاه نرم افزارانه و ترویج فرهنگ داوطلبی با هدف الگوسازی و مشارکت بیشتر و تعهد آحاد جامعه به پذیرش نقش‌های محتلف اجتماعی باید محور برنامه‌های ما برای استفاده بهینه از ظرفیت عظیم داوطلبان باشد.

دیگر خبرها

  • ممانعت از خدمت رسانی جایگاه سوخت دهلران به بهانه رعد و برق
  • افتتاح ستاد استقبال نوروزی اشنویه
  • خدمت رسانی داوطلبان هلال احمر مازندران به ۴۵ هزار نفر در سال ۱۴۰۲
  • کمبود دارو برای مصرف روزانه در خراسان رضوی نداریم
  • خدمت رسانی هلال احمر در نوروز
  • ایجاد پایگاه‌های راهنمای زائر در ورودی مشهد/ طرح قرار زیارت با محوریت مساجد
  • افزایش ساعت خدمت رسانی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز ۲۹ اسفند و اول فروردین
  • بازار گل شادمان آماده خدمت رسانی به شهروندان منطقه ۲
  • خدمت رسانی مراکز منتخب معاینه فنی در تعطیلات نوروز
  • آغاز خدمات‌دهی به مسافران نوروزی