Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی بانوان استان مرکزی روز جمعه با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های کشوری با شرکت ورزشکارانی از شهرستان های اراک(دوتیم)، شازند، دلیجان، زرندیه و خمین در اراک برگزار شد.

براساس این گزارش، در گروه سنی ۲۰ تا۲۵ سال، زهرا محمودی از اراک، سارا خدک از شازند و مونا حسینجانی از خمین مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه سنی ۲۵ تا۲۹ سال هم فریبا فتاحی از شازند، زیبا عظیمی از اراک و سودابه رضوی از دلیجان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ سال هم لیلا سالاروند از خمین مقام نخست را به دست آورد، زهرا ربیعی از اراک نایب قهرمان شد و سارا رضوی مقام سوم را به دست آورد. در گروه سنی ۳۵ تا ۳۹ سال، اشرف رییس محمدی از خمین، مریم حسینی از شازند و فاطمه جلالی از دلیجان به ترتیب اول تا سوم شدند. در گروه سنی ۴۰ تا ۴۴ سال هم الهام معظمی گودرزی از اراک، فاطمه قاسمی از خمین و آناهیتا شریفی از اراک عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش امتداد نیوز، در گروه سنی ۴۵تا۴۹ سهیلا طیبی از خمین، مژگان نعمتیان از اراک و فریده ده حقی از اراک اول تا سوم شدند. در گروه سنی ۵۰ سال به بالا هم بانو ابراهیمی از اراک اول شد، بدری سبزی از شازند در جایگاه دوم قرار گرفت و مهین شاه صنمی از اراک در جایگاه سوم ایستاد.

این مسابقات زیر نظر مریم صوفیانی، نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان مرکزی و نظارت فاطمه حاجیان به عنوان سرپرست کمیته فنی و به داوری سکینه غیاثی (سرداور) و خانم ها عسگری، دارابی و بیژنی برگزار شد.

true برچسب ها : ورزش ورزش استان مرکزی ورزش همگانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی