Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@08:49:30 GMT

درخواست عجیب یک زن برای طلاق

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۷۴۷۰

درخواست عجیب یک زن برای طلاق

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، مریم بعد از 20 سال زندگی مشترک با فرشاد، راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از شوهرش جدا شود.
این زن با وجود دو فرزند کوچک حاضر نیست به این زندگی مشترک ادامه دهد، آن هم فقط به یک دلیل؛ سفر نکردن به خارج از کشور! مریم به این دلیل تصمیم گرفت زندگی مشترکش را برای همیشه تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از این‌که طی این 20 سال حتی یک بار هم با شوهرش به خارج از کشور سفر نکرده بشدت ناراحت و ناراضی است، برای همین تصمیم به جدایی گرفته است.

زن میانسال در باره دادخواستش به قاضی دادگاه خانواده تهران می‌گوید: 20 سال پیش زمانی که 27 ساله بودم با فرشاد ازدواج کردم. من در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمده بودم و در زمان مجردی مرتب به سفرهای خارجی می‌رفتم. فرشاد هم این موضوع را می‌دانست و روزی که به من پیشنهاد ازدواج داد، قول داد که یک زندگی راحت و خوب برایم فراهم کند. برای همین بود که با او ازدواج کردم. چون تا آن زمان به ازدواج فکر نکرده بودم و دلم می‌خواست در خانه پدرم در رفاه کامل زندگی کنم. اما چون به فرشاد علاقه‌مند شده بودم و او هم قول یک زندگی خوب را داده بود، قبول کردم. ولی فرشاد به قولش عمل نکرد. او در کار و مشغله زندگی غرق شد و به من فکر نکرد. الان 20 سال است که ازدواج کرده‌ایم ولی حتی یک بار هم از کشور خارج نشده‌ایم.

در این 20 سال چندین بار از فرشاد خواسته‌ام که یک سفر خارجی با هم برویم. ولی هر بار مرا به یک شهر در کشور خودمان می‌برد و سفر خارجی را به بعد موکول می‌کند. بارها به مناسبت‌های مختلف تصور می‌کردم که فرشاد به عنوان هدیه، مرا به یک سفر خارجی می‌برد ولی این کار را نکرد. الان که صاحب یک دختر 14 ساله و یک پسر 10 ساله هستیم باز هم فرشاد ما را به سفر خارجی نمی‌برد. او به خواسته‌های من اهمیتی نمی‌دهد. من سفر کردن را دوست دارم، بخصوص سفر به کشورهای مختلف را؛ وقتی مجرد بودم، تنها تفریحم همین بود. سفر کردن به کشورهای مختلف حال مرا خوب می‌کند. ولی فرشاد اهمیتی نمی‌دهد. 20 سال است با او زندگی می‌کنم ولی یک بار هم به خواسته‌ام اهمیتی نداده؛ برای همین خسته شده‌ام و نمی‌خواهم دیگر در کنارش زندگی کنم.

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی مشغله کاری من زیاد است و نمی‌توانم با همسرم به سفر بروم. ولی او همیشه این موضوع را بهانه می‌کند و دعوا به راه می‌اندازد. زندگی‌مان را به خاطر این موضوع به جهنم تبدیل کرده است. من هم وقتی مجرد بودم به چند کشور سفر کردم، ولی از وقتی ازدواج کردم وقت نداشتم که به این مسافرت‌ها بروم. هر بار هم تصمیم گرفتم که به سفر خارجی برویم اتفاقی رخ داده و سفرمان کنسل شده است. ولی مریم تنها به خاطر این موضوع بی‌اهمیت زندگی‌مان را خراب کرده و هر شب با هم دعوا داریم. او به خاطر سفر حاضر است از من جدا شود، برای همین من هم دیگر نمی‌خواهم در کنار این زن خودخواه و خودرای زندگی کنم.

در پایان نیز قاضی تلاش کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، برای همین رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست تا آن زمان درباره تصمیم خود بیشتر فکر کنند.

 

جام جم
 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب در شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه این شرکت، با توجه به اجرای عملیات جابجایی تأسیسات آبرسانی ۸۰۰ میلیمتری در محل احداث پل خلعت پوشان واقع در جاده باسمنج که به درخواست شهرداری کلانشهر تبریز برنامه ریزی شده، آب شرب لوله کشی این شهرک از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ امروز قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه از شهروندان ساکن در این شهرک، درخواست شده است تا با صبر و شکیبایی، این شرکت را در ارائه خدمات به مشترکان همراهی کنند.

کد خبر 6093941

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟