Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@08:08:55 GMT

کلیپی از شهید مدافع حرم رضا سنجرانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۷۵۱۳

کلیپی از شهید مدافع حرم رضا سنجرانی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویری از شهید رضا سنجرانی همرزم شهید مرتضی عطایی و حسن قاسمی دانا که در شب سوم محرم به فیض شهادت رسید را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خاص برای نعمتی بعد از دربی

به گزارش “ورزش سه”، علی نعمتی مدافع سرخ‌ها که با بازگشت به پست تخصصی‌اش در دربی یکی از بازیکنان برتر این دیدار لقب گرفته بود، با توجه به بازگشت مدافعان دیگر این تیم و تصمیم اوسمار، نیمکت‌نشین شد.

نعمتی که به دلیل خلا پرسپوليس در پست مدافع چپ، طی هفته‌ها و بازی‌های متمادی در این پست به کار گرفته شده بود و هجمه زیادی را متحمل می‌شد، با بازگشت به پست تخصصی مدافع میانی و آن‌هم در شرایطی که یکی از نگرانی‌های بزرگ هواداران این تیم برای دیدار دربی و غیبت دو مدافع میانی دیگر تیم (گولسیانی و کنعانی‌زادگان) بود، توانست یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر خود را به‌جا گذاشته و نمره قبولی دریافت کند.

نعمتی اما در بازی بعد از دربی و مقابل پیکان به نیمکت بازگشت تا اتفاق عجیبی را دنبال کند. بازگشت محمدحسین کنعانی‌زادگان از محرومیت و همچنین گئورگی گولسیانی از مصدومیت باعث تغییراتی در ترکیب شد و اوسمار با نیمکت‌نشین کردن نعمتی ترجیح داد از زوج قدیمی‌اش استفاده کند.

نعمتی که طی سال‌های حضورش در پرسپوليس بدون حاشیه و با جنگندگی جالب توجهی کار را دنبال کرده، باید دید برای رقابت در فضای سختی که اکنون با آن روبه‌روست، چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مدافع سپاهان محروم و جریمه شد
  • اتفاق خاص برای نعمتی بعد از دربی
  • گل به خودی مضحک مدافع چلسی (فیلم)
  • مدافع استقلال بازی بعدی تیمش را از دست داد
  • پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی چرخه روزگار در ساری
  • ستاره چلسی بعد از 590 روز گل زد!
  • بعد از 590 روز: ستاره چلسی لطف کرد و گل زد!‏ (عکس)
  • لنی یورو خواهان انتقال به رئال مادرید
  • کانسلو بازی با اتلتیکومادرید را از دست داد
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم