Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@07:29:48 GMT

درخواست عجيب يک زن براي طلاق

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۷۵۶۸

درخواست عجيب يک زن براي طلاق

خبرگزاري آريا - مريم بعد از 20 سال زندگي مشترک با فرشاد، راهي دادگاه خانواده شد تا براي هميشه از شوهرش جدا شود.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، مريم بعد از 20 سال زندگي مشترک با فرشاد، راهي دادگاه خانواده شد تا براي هميشه از شوهرش جدا شود.
اين زن با وجود دو فرزند کوچک حاضر نيست به اين زندگي مشترک ادامه دهد، آن هم فقط به يک دليل؛ سفر نکردن به خارج از کشور! مريم به اين دليل تصميم گرفت زندگي مشترکش را براي هميشه تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از اين‌که طي اين 20 سال حتي يک بار هم با شوهرش به خارج از کشور سفر نکرده بشدت ناراحت و ناراضي است، براي همين تصميم به جدايي گرفته است.
زن ميانسال در باره دادخواستش به قاضي دادگاه خانواده تهران مي‌گويد: 20 سال پيش زماني که 27 ساله بودم با فرشاد ازدواج کردم. من در يک خانواده ثروتمند به دنيا آمده بودم و در زمان مجردي مرتب به سفرهاي خارجي مي‌رفتم. فرشاد هم اين موضوع را مي‌دانست و روزي که به من پيشنهاد ازدواج داد، قول داد که يک زندگي راحت و خوب برايم فراهم کند. براي همين بود که با او ازدواج کردم. چون تا آن زمان به ازدواج فکر نکرده بودم و دلم مي‌خواست در خانه پدرم در رفاه کامل زندگي کنم. اما چون به فرشاد علاقه‌مند شده بودم و او هم قول يک زندگي خوب را داده بود، قبول کردم. ولي فرشاد به قولش عمل نکرد. او در کار و مشغله زندگي غرق شد و به من فکر نکرد. الان 20 سال است که ازدواج کرده‌ايم ولي حتي يک بار هم از کشور خارج نشده‌ايم.
در اين 20 سال چندين بار از فرشاد خواسته‌ام که يک سفر خارجي با هم برويم. ولي هر بار مرا به يک شهر در کشور خودمان مي‌برد و سفر خارجي را به بعد موکول مي‌کند. بارها به مناسبت‌هاي مختلف تصور مي‌کردم که فرشاد به عنوان هديه، مرا به يک سفر خارجي مي‌برد ولي اين کار را نکرد. الان که صاحب يک دختر 14 ساله و يک پسر 10 ساله هستيم باز هم فرشاد ما را به سفر خارجي نمي‌برد. او به خواسته‌هاي من اهميتي نمي‌دهد. من سفر کردن را دوست دارم، بخصوص سفر به کشورهاي مختلف را؛ وقتي مجرد بودم، تنها تفريحم همين بود. سفر کردن به کشورهاي مختلف حال مرا خوب مي‌کند. ولي فرشاد اهميتي نمي‌دهد. 20 سال است با او زندگي مي‌کنم ولي يک بار هم به خواسته‌ام اهميتي نداده؛ براي همين خسته شده‌ام و نمي‌خواهم ديگر در کنارش زندگي کنم.
در ادامه شوهر اين زن نيز به قاضي گفت: آقاي قاضي مشغله کاري من زياد است و نمي‌توانم با همسرم به سفر بروم. ولي او هميشه اين موضوع را بهانه مي‌کند و دعوا به راه مي‌اندازد. زندگي‌مان را به خاطر اين موضوع به جهنم تبديل کرده است. من هم وقتي مجرد بودم به چند کشور سفر کردم، ولي از وقتي ازدواج کردم وقت نداشتم که به اين مسافرت‌ها بروم. هر بار هم تصميم گرفتم که به سفر خارجي برويم اتفاقي رخ داده و سفرمان کنسل شده است. ولي مريم تنها به خاطر اين موضوع بي‌اهميت زندگي‌مان را خراب کرده و هر شب با هم دعوا داريم. او به خاطر سفر حاضر است از من جدا شود، براي همين من هم ديگر نمي‌خواهم در کنار اين زن خودخواه و خودراي زندگي کنم.
در پايان نيز قاضي تلاش کرد اين زوج را از جدايي منصرف کند، براي همين رسيدگي به اين پرونده را به جلسه آينده موکول کرد و از اين زوج خواست تا آن زمان درباره تصميم خود بيشتر فکر کنند.
جام جم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل محرومیت انضباطی در جدال حساس مقابل سپاهان غایب خواهد بود و اکنون باید دید نظر اوسمار برای این پست چه بازیکنی است.

اوسمار در بازی مقابل آلومینیوم اراک برای دقایقی از فرشاد فرجی در پست غیرتخصصی مدافع راست سود برد تا شاید او را برای جدال با سپاهان نیز به این شکل مورد ارزیابی قرار دهد.

با این حال بازگشت وحدت حنانوف از مصدومیت نیز باعث شده تا این مدافع ملی‌پوش تاجیکستانی نیز گزینه حضور در این بازی محسوب شود.

در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان و با توجه به دو تمرینی که سرخ‌پوشان پیش رو دارند، اکنون قرار است از بین فرشاد فرجی و وحدت حنانوف یکی از آنها برای این بازی انتخاب شود و باید دید شرایط آمادگی بدنی و روحی و فنی کدام‌یک از آنها اوسمار را مجاب به حضورشان در ترکیب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان