Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@11:39:06 GMT

کلیپی از شهید مدافع حرم رضا سنجرانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۷۶۰۶

کلیپی از شهید مدافع حرم رضا سنجرانی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویری از شهید رضا سنجرانی همرزم شهید مرتضی عطایی و حسن قاسمی دانا که در شب سوم محرم به فیض شهادت رسید را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانسلو بازی با اتلتیکومادرید را از دست داد

مدافع پرتغالی بارسلونا در بازی امشب این تیم با اتلتیکومادرید غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در حالی خود را برای بازی حساس و خارج از خانه امشب (یکشنبه) با اتلتیکومادرید در هفته بیست‌ونهم لالیگای اسپانیا آماده می‌کند که در لیست 21 نفره اعلامی از سوی ژاوی هرناندس برای این بازی، نام ژوائو کانسلو دیده نمی‌شود. بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی، این مدافع راست پرتغالی به دلیل مشکلات جسمانی بازی امشب را از دست می‌دهد.

کانسلوی 29 ساله که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یک ساله از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست، این فصل در 32 بازی از رقابت‌های مختلف برای کاتالان‌ها به میدان رفته و آمار 4 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. مدیران باشگاه بارسلونا که از عملکرد کانسلو راضی هستند، در نظر دارند او را برای فصل بعد هم در تیم‌شان حفظ کنند.

ژاوی: بازی با اتلتیکومادرید بابت کورس قهرمانی لالیگا مهم است/ PSG یکی از دشوارترین رقبا است

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ ژرژ مندز مدیر برنامه‌های ژوائو کانسلو به زودی با مدیران باشگاه منچسترسیتی دیدار خواهد کرد تا در مورد آینده حرفه‌ای این بازیکن در بارسلونا صحبت کند. این مدافع پرتغالی تمایلی به ترک بارسلونا ندارد و معتقد است منچسترسیتی با دریافت حداکثر 20 میلیون یورو با جدایی او موافقت خواهد کرد. او تا سال 2027 تحت‌قرارداد این باشگاه لیگ برتری است.

لیست اولیه بارسلونا برای بازی امشب با اتلتیکو، دیداری که از ساعت 23:30 امشب به وقت تهران در ورزشگاه متروپولیتانو آغاز می‌شود، به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستان کوچک، کار‌های بزرگ
  • مدافع سپاهان محروم و جریمه شد
  • گل به خودی مضحک مدافع چلسی (فیلم)
  • مدافع استقلال بازی بعدی تیمش را از دست داد
  • پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی چرخه روزگار در ساری
  • ستاره چلسی بعد از 590 روز گل زد!
  • بعد از 590 روز: ستاره چلسی لطف کرد و گل زد!‏ (عکس)
  • لنی یورو خواهان انتقال به رئال مادرید
  • کانسلو بازی با اتلتیکومادرید را از دست داد
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم