Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:54:15 GMT

طناب دار، فرجام متجاوز به عنف در خوی+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۸۷۱۰

‍‍‍‍‍‍

فردی که به چندین مورد تجاوز به عنف محکوم شده بود در ملاء عام در خوی به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، این فرد بامداد امروز با حضور دادستان، مقامات قضایی و انتظامی شهرستان خوی به اتهام تجاوز به عنف به دار مجازات آویخته شد.

دانلود

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز صهیونیست‌ها به غزه و اثرات فاجعه‌بار بر خاک، آب و هوا

پنج ماه پس از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اشغالگران نه تنها باعث شهید شدن غیرنظامیان و تخریب خانه‌ها، بلکه باعث بروز بلایا و اثرات زیست‌محیطی در این منطقه شده‌اند که می‌توان آن را همیشگی توصیف کرد. کارشناسان متخصص معتقدند این تهاجم اثرات فاجعه باری بر خاک، آب‌های زیرزمینی و حتی هوا داشته است.

بزاساس گزارس العربی الجدید، نوار غزه در منطقه مدیترانه قرار دارد، که هیات بین دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC) اعلام کرده است که یکی از مناطقی در جهان است که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب و هوا، شرایط خشکسالی و موج گرمای شدید می‌بیند.

در حالی که دمای کره زمین از دوران پیش از صنعتی شدن ۱.۱ درجه سانتیگراد افزایش یافته، درجه حرارت در فلسطین ۱.۵ درجه سانتیگراد افزایش یافته است. 

در مطالعه‌ای که برای ارزیابی وضعیت زیست محیطی نوار غزه درست دو ماه پس از تجاوز تهیه شده و در مجله Social Science Research Network منتشر شد، محققان گفتند ۲۸۱۰۰۰ تن دی اکسید کربن در دو ماه اول جنگ تولید شد که بیش از ۹۹ درصد آن به دلیل بمباران هوایی رژیم صهیونیستی و تهاجم زمینی به نوار غزه بود.

بر اساس این مطالعه، هزینه کربن (هزینه کربن، روشی برای اعمال هزینه بر آلودگی‌های ناشی از کربن است) بازسازی نوار غزه بسیار زیاد است.

هشام ربیع، کارشناس خاک و اقلیم در وزارت محیط زیست مصر در مصاحبه‌ای به العربی الجدید گفت که ارزیابی زیست محیطی واقعی از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه هنوز انجام نشده است و انجام آن دشوار است. چراکه در حال حاضر، به خصوص که ماشین جنگ ادامه دارد و بمباران متوقف نشده است.

ربیع اعلام کرد که وضعیت زیست محیطی نوار غزه با توجه به محاصره و اقدامات رژیم صهیونیستی و سیاست‌های تهدید کننده آب، قبل از تجاوز، با توجه به افزایش سطح آب دریا‌ها و خشکسالی که منطقه را تحت تأثیر قرار داده است، بد بود.

او در ادامه گفت که وضعیت زیست محیطی در نوار محاصره غزه اکنون فاجعه بارتر از وضعیتی است که در این مطالعه نشان داده شده است. بنابراین، نیاز فوری به مطالعات کاربردی بیشتر، نمونه برداری از خاک، آب، هوا و گیاهان غزه برای بررسی آنها و آشکار کردن مشکلات واقعی زیست محیطی ناشی از حملات صهیونیست‌ها به نوار وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیانیه شدیداللحن فارست درباره مجازات کسر امتیاز
  • ادامه واکنش‌‌ها به تجاوز اسرائیل به بیمارستان الشفاء
  • کیهان پی‌گیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه شد
  • کیهان و خوانندگان؛ زن هتاک در ماجرای درمانگاه قم باید مجازات شود
  • عکس گرفتن از کسی که در ملاعام مرتکب جرمی شود، حرام نیست
  • دومین تجاوز نظامی ائتلاف آمریکا به یمن طی ساعات گذشته
  • ۴ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • بدون ایمان، هر قیامی ناپایدار و بی‌فرجام است
  • تجاوز صهیونیست‌ها به غزه و اثرات فاجعه‌بار بر خاک، آب و هوا
  • رهاسازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی