Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@07:04:05 GMT

فیلمی از خودکشی 2 دختر اصفهانی بخاطر بازی نهنگ آبی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۹۶۱۷

فیلمی از خودکشی 2 دختر اصفهانی بخاطر بازی نهنگ آبی

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رئیس پلیس استان اصفهان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و مرگ یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.

حجم ویدیو: 11.61M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس پلیس Police استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط Fall دو دختر نوجوان از پل Bridge روگذر در شهر اصفهان، تیم فوریت های پلیسی بلافاصله به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه Incident یکی از دختران که 15 ساله بود در دم جان باخت و دیگری که 16 ساله بود به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی همچنین تصریح کرد: بر اساس گزارش های موجود حال دانش آموز مجروح نیز وخیم اعلام شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: این دو نوجوان قبل از پرت کردن خود توسط یک ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظی کرده و علت این کار را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده اند .

معصوم بیگی با اشاره به اینکه نوجوان مجروح شده نیز بیان داشته که تحت تاثیر بازی دست به این اقدام زده است، خاطر نشان کرد: پلیس در خصوص بازی نهنگ آبی هشدارهایی داده بود؛ این بازی در کشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثیر بسیاری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودکشی می کند.

وی تاکید کرد: پدر و مادرها می بایست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و این را بدانند که فضای مجازی در برخی مواقع از فضای واقعی خطرناک تر است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی دختر پیمان معادی در سریال جدید پدرش

زی‌سان: ویدئویی از سریال جدید «افعی تهران» با بازی پیمان معادی منتشر شده که نشان می‌دهد دختر این بازیگر مشهور، باران معادی نیز در این سریال حضور دارد و با پدر خود همبازی شده است. سریال «افعی تهران» ساخته‌ی سامان مقدم، کارگردان مشهور، به تازگی پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

باران معادی پیش از این هم در دو ساخته‌ی پدرش، فیلم‌های «برف روی کاج ها» و «بمب یک عاشقانه» نقش آفرینی کوتاهی کرده بود و در سن ۸ سالگی نیز در یک تئاتر با پدرش همبازی شده بود.

پیمان معادی و دخترش باران معادی در سال ۱۳۹۲ در نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی همایون غنی زاده که در تالار اصلی تئاتر شهر تهران روی صحنه رفته بود، با یکدیگر همبازی شده بودند.

بیشتر بخوانید (ویدئو) مخ‌زنی پیمان معادی از سحر دولتشاهی در افعی تهران! (عکس) چهره جدید سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران درخشش سحر دولتشاهی و پیمان معادی در «افعی تهران»

از آنجا که احتمال می‌رفت برای یک کودک سخت باشد که هر شب در این تئاتر بازی کند، گروه اجرایی سه کودک را برای بازی در این نقش انتخاب کرده بودند که یکی از این کودکان، باران معادی دختر پیمان معادی بود و به همین دلیل پیمان معادی برخی شب‌های این تئاتر با دخترش همبازی بود.

پیمان معادی آن زمان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری «ایسنا» تجربه‌ی همکاری با دختر ۸ ساله اش را بسیار خوب ارزیابی کرده و توضیح داده بود: «البته باران در فیلم “برف روی کاج‌ها” و حتی فیلم کوتاهی که قبلا ساخته‌ام، حضور کوتاهی داشت. احساس خوبی دارم که در تئاتر همبازی من است، اما اصلا اصرار ندارم بازیگر شود. کاملا به خودش بستگی دارد. اصلا این طور نیست که من یا مادرش او را به سمت پروژه‌های هنری هل بدهیم، کما اینکه تا به امروز از حضورش در پروژه‌هایی که چیزی برایش به همراه ندارد، پرهیز کرده‌ایم.»

معادی در ادامه گفته بود: «اما به هر حال باران روحیه هنری دارد، نقاشی و طراحی می‌کند، شعر و کتاب می‌خواند. در او یک قوه تمیز دیدن می‌بینم که فردا خودش بتواند انتخاب کند. بدم نمی‌آمد به تئاتر هم سری بزند و خودش ببیند می‌تواند بازی کند یا نه. با این حال، این گزیده کاری را که بر او تحمیل شده، دوست دارم و فکر می‌کنم برای خودش خوب است.»

او همچنین گفته بود: «روحیه باران شبیه روحیه من است. معمولا اصراری به انجام هیچ کاری ندارد مگر اینکه حس کند در آن کار، خوب است. همانطور که من خود همیشه معتقدم برای انجام هر کاری باید بهترینش را انجام بدهی، چون برای تمرین و تحقیق وقت زیاد است. خود من هم دیر شروع کردم ولی حس می‌کنم اگر در پروژه‌ای هستم، باید آن را دوست داشته باشم و چیزی به آن اضافه کنم. دلم می‌خواهد باران هم این گونه باشد.»

باران معادی ۸ ساله نیز که در این مصاحبه حضور داشت گفته بود تصمیم دارد وقتی بزرگ شد بازیگر یا پیانیست شود. او که در آن زمان کلاس پیانو می‌رفت، در پاسخ به این سؤال که «چی شد که تئاتر بازی کردی؟» گفته بود: «اولین بار بابام گفت ما داریم یک تئاتر بازی می‌کنیم. می‌خواهیم تو هم باشی.» باران معادی همچنین گفته بود روی صحنه مضطرب نمی‌شود و دوست دارد باز هم تئاتر بازی کند. او گفته بود بازی روی صحنه را دوست دارد و برایش فرقی ندارد در تئاتر بزرگتر‌ها یا بچه‌ها باشد و از کار کردن با پدرش هم خوشحال بود.

پیمان معادی چند فرزند دارد؟

پیمان معادی متولد سال ۱۳۴۹ در آمریکا، در سال ۱۳۸۴ با فرانک قوانلو ازدواج کرد که ثمره‌ی این ازدواج یک دختر به نام باران و یک پسر به نام رایان بوده است.

به دلیل تابعیت ایرانی آمریکایی پیمان معادی، او و خانواده اش میان ایران و آمریکا در رفت و آمد هستند.

درباره سریال «افعی تهران»

سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده، پخش خود را از چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

این سریال هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم نت منتشر می‌شود.

سریال «افعی تهران» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی که در ژانر درام اجتماعی است، ماجرای یک کارگردان سینما به نام آرمان بیانی (با بازی پیمان معادی) را روایت می‌کند که درگیر یک پرونده‌ی قتل می‌شود.

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، بهادر مالکی و نیلوفر کوخانی، از بازیگران این سریال هستند.

این سریال نخستین حضور پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

سامان مقدم، کارگردان سریال «افعی تهران»، سابقه‌ی ساخت فیلم‌های سینمایی‌ای همچون کافه ستاره و نهنگ عنبر ۱ و ۲، و همچنین سریال‌های تلویزیونی پریدخت، شمس العماره و دیوار به دیوار ۱ و ۲ را دارد.

سریال «افعی تهران» دومین تجربه‌ی سریال سازی سامان مقدم در شبکه نمایش خانگی پس از سریال «قلب یخی» (فصل سوم) محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۱ پخش شد.

همچنین این سریال دومین تجربه‌ی همکاری سامان مقدم و پیمان معادی با یکدیگر در مقام کارگردان و نویسنده محسوب می‌شود. آن‌ها پیش‌تر در ساخت فیلم «کافه ستاره» نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند، فیلمی به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی که در سال ۱۳۸۴ روی پرده‌ی سینما رفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

tags # سریال افعی تهران ، پیمان معادی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • نقش آفرینی دختر پیمان معادی در سریال جدید پدرش
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • کنایه النصر به الهلال: این رکوردها بخاطر رونالدو است
  • قطع انگشتان دست یک نوجوان به خاطر بازی با ترقه
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • چرا نام حیوان نماد سال ۱۴۰۳ جنجالی شد؟ امسال سال چه حیوانی ست؟ نهنگ یا اژد‌ها؟!
  • فیلم| استراتژی نهنگ‌های قاتل برای شکار یک فک دریایی بی‌پناه
  • (ویدیو) استراتژی نهنگ‌های قاتل برای شکار یک فک دریایی بی‌پناه