Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: گردشگری مذهبی در این شهرستان با توجه به موقعیت مرزی اش اهمیت زیادی دارد اما توسعه و رونق آن، نیازمند نیروهای انسانی متخصص ، و خلاقیت در برنامه ریزی است.

به گزارش عصر جمعه ، روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش در نشست با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در فرمانداری آستارا افزود: آستارا از ظرفیت های بالای گردشگری مذهبی برخوردار است و توجه به زیر ساخت های آن، نقش بسزایی در جذب گردشگر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: محرومیت های بسیاری در زیر ساخت های اماکن مذهبی آستارا وجود دارد و این امر نیازمند توجه جدی است.
وی اظهار کرد: در این ایام شاهد ورود حدود 10 هزار زائر خارجی اربعین حسینی از مرز زمینی آستارا به کشور هستیم اما امکانات موجود، جوابگوی تعداد زائران نیست.
رنجکش تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان در استفاده مناسب از اماکن مذهبی و فراهم کردن امکانات مناسب باید توجه ویژه ای به آستارا داشته باشند و فرمانداری این شهرستان برای اجرای طرح های گردشگری مذهبی آماده است.
حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در این نشست، با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های اماکن مذهبی آستارا افزود: این اداره کل آمادگی دارد در قالب ستادی با مشارکت فرمانداری، برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام دهد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسام الدین حسینی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) دیلم عنوان کرد: کیفیت ارائه خدمات درمانی در دیلم باید به نحوی باشد که مردم شهرستان از مراجعه به سایر شهرستان‌ها بی نیاز باشند.

دادستان شهرستان دیلم ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت بیان کرد: با توجه به وجود امکانات سخت افزاری مناسب در بیمارستان بقیه الله الااعظم (عج) که بخشی توسط خیرین تهیه شده است، دانشگاه علوم پزشکی به پاس ارج نهادن به کار ارزشمند خیرین، نیروی متخصص کافی را جهت استقرار در بیمارستان فراهم کند.

حسینی اضافه کرد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند با کمک خیرین در جهت جذب متخصصین کارآزموده کشور، شهرستان را به عنوان قطب پزشکی استان معرفی کند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضائی در شهرستان از تمام ظرفیت خود جهت ارتقا سطح کیفی درمان و سلامت عموم مردم نیز استفاده کرده و هیچ گونه قصوری را در این امر نمی‌پذیرد.

کد خبر 6079303

دیگر خبرها

  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه
  • رشد ۱۸۴ درصدی عبور کالا از مرز آستارا
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید