Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه تکمیل ظرفیت دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی و همچنین دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای این دانشگاه از  چهارشنبه سوم آبان ماه در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متقاضیان پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از اینکه در دوره مهرماه ۹۶ ثبت نام کرده یا ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند با توجه به مفاد اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور و از طریق لینک جستجوی کدرشته محل‌های تحصیلی پس از پرداخت هزینه ثبت نام با مراجعه به مراکز آموزشی پذیرنده، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی یاد آور شد: براساس  آخرین آمار،  13 هزار و 100   داوطلب در دانشگاه های علمی کاربردی  ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

آخرین آمار از ثبت نام در دانشگاه علمی و کاربردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با ترمیم معدل داوطلبان کنکور، گفت: این موضوع جزو اختیارات آموزش و پرورش است و ما به این ارگان کمک می‌کنیم. 

وی افزود: از ابتدای هفته سازمان سنجش سامانه الکترونیکی را باز کرده و وزارت آموزش و پرورش هم از روز گذشته این درگاه را باز کرده تا داوطلبان را تایید و برای ثبت‌نام به سمت آموزش و پرورش هدایت کنیم. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان برای ترمیم معدل یکبار بیشتر فرصت ندارند که خرداد ماه همزمان با آزمون‌های پایه‌های تحصیلی برگزار می‌شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد