Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: آزادکاران همدانی ۳ مدال نقره و یک مدال برنز در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند تا بهترین نتیجه کشتی استان در ۴ سال اخیر رقم بخورد.

علی رحیمی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گروه الف عصر جمعه در شهر خرم آباد به پایان رسید اظهار داشت: تیم کشتی آزاد همدان با ایستادن در جایگاه پنجم مسابقات بهترین نتیجه خود را در 4 سال اخیر کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات در دو گروه با حضور 10 تیم برتر کشور برگزار شد که در نهایت تیم مازندران در جایگاه نخست ایستاد و تیم های کرمانشاه، تهران و البرز به ترتیب به مقام های دوم تا چهارم دست یافتند.

رحیمی فر با اشاره به این که تیم کشتی آزاد استان همدان در گروه ب مسابقات با تیم های البرز، کرمانشاه، قزوین و لرستان میزبان مسابقات هم‌گروه بود گفت: تیم همدان در دیدار اول تیم لرستان را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد و در دور دوم استراحت کرد.

وی ادامه داد: در دور سوم تیم همدان به مصاف تیم کرمانشاه رفت و در دیداری نزدیک و جذاب مغلوب کرمانشاه شد.

رحیمی فر اضافه کرد: در دور چهارم مسابقات همدان قزوین را با نتیجه قاطع 8 بر 2 شکست داد اما در دور پنجم مغلوب البرز شد تا به دیدار پنجم ششمی راه پیدا کند.
رحیمی فر عنوان کرد: در دیدار پنجم ششمی تیم همدان تیم توابع تهران را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد و در جایگاه پنجم کشور ایستاد.

وی با اشاره به این که این نتیجه بهترین نتیجه کشتی آزاد استان همدان در 4 سال اخیر بوده است تصریح کرد: در سالهای 94 و 95 تیم همدان در جایگاه نهم و هشتم کشور قرار گرفته بود و در 4 سال اخیر در جمع پنج تیم برتر کشور جایی نداشت.

رئیس هیئت کشتی استان همدان اظهار داشت: در بخش انفرادی این مسابقات آزادکاران استان همدان موفق به کسب 3 مدال نقره و یک برنز شدند.

رحیمی فر اضافه کرد: میثم فیروزآبادی، رضا اسدی پور و دانیال شریعتی نیا به مدال نقره رسیدند و علیرضا کریمی مدال برنز گرفت.

وی با اشاره به این که استان همدان تیم جوانی را راهی این مسابقات کرده بود تاکید کرد: این تیم در سالهای آینده نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی کشور رقم می زند.

انتهای پیام/

R41405/P1357/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم کشتی آزاد بحرین در این مسابقات ۴ نماینده دارد که تمامی آن‌ها روسی الاصل هستند.احمد تاج الدینوف قهرمان جهان و بازی‌های آسیایی در وزن ۹۷ کیلوگرم مطرح‌ترین کشتی گیر بحرینی‌ها در این رقابت‌ها است.
ترکیب تیم بحرین به شرح زیر است:

۷۹ کیلوگرم: خیدیر سیف الدین اف (قهرمان یاشاردوغو ۲۰۲۴)
۹۲ کیلوگرم: ماگومد شریپوف (پنجم جهان ۲۰۲۳)
۹۷ کیلوگرم: احمد تاج الدینوف (طلای جهان، بازی‌های آسیایی و آسیا)
۱۲۵ کیلوگرم: شامیل شریپوف (قهرمان روسیه سال ۲۰۲۰)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم