Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا-حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و بازدید ازفرودگاه قم ، سخنرانی مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و همایش اربعین و جاذبه های حسینی، در کنار تاکیدات و نصایح مراجع تقلید، کشفیات مواد مخدر و درخشش ورزشکاران قمی مهمترین تحولات هفته گذشته این استان بود.

به گزارش ایرنا، کشته شدن سه جوان در جاده میم - کهک، تصادف شدید در کیلومتر جاده 13 قم - کاشان و کشته و مصدوم شدن برخی شهروندان در دیگر تصادفات جاده ای ، سوختگی برخی افراد بر اثر نشت گاز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در کنار اخبار کشفیات مواد مخدر از خبرهای ناخوشایند هفته گذشته قم بود، ولی پیروزی نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال، درخشش کشتی گیران قم در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان ایران و موفقیت در تورنمنت بین المللی کاراته سبک کیوکوشین را در شهر گومل بلاروس تا حدودی شادی را برای آنها به ارمغان آورده است.
از سوی دیگر برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی باعث نشاط در جوانان شده و در مقابل آمار کشفیات مواد مخدر تا حدودی نگرانی خانواده ها را به همراه داشته است، بویژه اینکه برخی مسئولان نسبت به آسیب های اجتماعی در مدارس هشدار داده بودند. بازدید علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی همراه با برخی مسئولان ارشد از فرودگاه قم، بارقه های امیدی را در دل سرمایه گذاران و مردم قم برای رفع مشکل این پروژه ملی ایجاد کرده است.

**رویدادهای روز شنبه ششم آبان ماه قم
*آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دردیدار محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، مبلغ کمک یک میلیارد ریالی برای مردم مظلوم میانمار را تحویل ایشان داد. *سرهنگ غلام عباس بُلفکه رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم اعلام کرد: در بازرسی از یک دستگاه تریلی در محورهای مواصلاتی استان، 109 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد. *ناصر حمزه ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: با برگزاری بیستمین دوره انتخابات شورای های دانش آموزی درمدارس استان، بیش از 750 شورای دانش آموزی تشکیل شد.

*آیت الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری درنشست خبری با رسانه ها گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هیات اندیشه ورز در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تشکیل خواهد شد.در نهایت تصمیم بر این شد که دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، یک کارگروه اندیشه ورز از اعضای مجلس خبرگان رهبری شکل دهد. نظارت عالیه و اشراف بر این کارگروه با آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، است، برای شروع کار، نامه ای به همه اعضای مجلس خبرگان رهبری ارسال و از ایشان خواسته شد که نظرات خود را در این موضوع به هیات رئیسه ارسال کنند.

*خلیل مرادی مدیرکل ثبت احوال استان قم طی سخنانی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، ١٥ هزار و ١٦١ مورد نوزاد در قم متولد شد که تعداد نوزادان پسر در مقایسه با نوزادان دختر، 421 مورد بیشتر بوده است. *سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طی شش ماهه نخست امسال زمینه اشتغال برای 262 تن از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان فراهم شده است.

**رویدادهای روز هفتم آبان ماه درقم

* سرهنگ عباس بلفکه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: 828 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون درمحورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد. * همایش حوزه، اربعین و جاذبه های حسینی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفاء قم برگزار شد، حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری مسئول دفتر امور اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه در این مراسم خطاب به طلاب گفت: تکریم نیروهای حشد الشعبی و تبریک به ملت و مرجعیت عراق به خاطر پیروزهای اخیر مهمترین محور فعالیت مبلغان اعزامی به این راهپیمایی است. حجت الاسلام محمود ملکدار مدیر مرکز آموزش طلاب حوزه های علمیه نیز با اشاره به اقدام های صورت گرفته به منظور صدور گذرنامه و ویزا، بیمه و همچنین اسکان و محل پارکینگ مناسب برای روحانیان و کاروان های اعزامی آنها به راهپیمایی اربعین، گفت: طبق قانون طلبه هایی که معافیت تحصیلی دارند، باید با گذاشتن وثیقه نزد نیروی انتظامی از کشور خارج شوند.

* آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: از امتیازهای مهم حوزه‌های علمیه، استقلال آنها در طول تاریخ بوده که باید این امتیاز حفظ شود تا بتواند در سایه استقلال، وظایف اصلی خود را انجام دهد. وی افزود: مسائل مستحدثه ای هم که پیش می آید با توجه به غنی بودن فقه مکتب اهل بیت (ع)، تلاش و اجتهاد اساتید و علمای حوزه علمیه همه قابل پاسخ دادن است. *آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در دیدار با اعضای شورای شهر قم گفت: مساله فقر و گرانی را از دردناک‌ترین مسائل روز دانسته و گفت: فقر، مساله دردناکی است و به اغلب مسئولان گفتیم اقتصاد اسلامی با سفارش و موعظه حاصل نمی‌شود.

*رحمان بیراوند مدیرکل پست قم با اشاره به تهیه و تدوین 322 هزار و 124 نقشه پارسل از سال 92 تا 96 در این استان در قالب طرح جی نف درمراسمی در قم گفت: 267 هزار نقشه مربوط به شهر قم است، که 10 درصد ژئو کد یا از نظر جغرافیایی قابل ردیابی شده است.وی اظهارداشت: 45 هزار و 77 نقشه پارسل تهیه شده نیز برای مناطق روستایی استان است، که به دلیل نداشتن نقشه مناسب تنها 45 درصد آن ژئو کد شده است.

**رویداداهی روز دوشنبه هشتم آبان ماه در قم

*امیرعباس رضایی در وزن 55 کیلوگرم در رده نوجوانان و سجاد حسنی در وزن 75کیلو در رده جوانان به ترتیب مقام دوم و سوم تورنمنت بین المللی کاراته سبک کیوکوشین را در شهر گومل بلاروس کسب کردند. *نخستین قطار مسافربری با 360 مسافر عصر دوشنبه از شهر مقدس قم عازم کربلای معلی شد.سید محسن قریشی زاده مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی استان قم در این زمینه گفت: این مسافران از شهر مقدس قم به خرمشهر و شلمچه و سپس از بصره تا کربلا را با قطار طی می کنند.

*حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم گفت: طی چهار سال دولت تدبیر و امید، 20 مدرسه در روستاهای این استان احداث شد که اگر این امر در 10 سال گذشته استمرار داشت هیچ مشکلی در حوزه آموزشی در استان نداشتیم. وی افزود: برای ساخت هر کدام از این مدارس حدود 10 تا 20 میلیارد ریال هزینه شده است. *رضا سیار فرماندار قم نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم ارائه آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر، دانش آموزان و اولیای آنان نسبت به آسیب های اجتماعی و منشاء آن باید آگاهی پیدا کنند تا شاهد کاهش آمار اعتیاد باشیم. وی خاطرنشان کرد: طبق آمارهای ارائه شده از سوی نیروی انتظامی، سن اعتیاد در جامعه پایین آماده است، از این رو اگر در آموزش ها نقص وجود داشته باشد تاثیر منفی آن در جامعه مشهود خواهد شد.

*محمد رضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و ارزاق عمومی گفت: در حالی که گوشت قرمز در فروشگاه های قم با قیمتی پایین تر از قصابی ها عرضه می شود، باید متناسب با کاهش قیمت گوشت در فروشگاه ها، قیمت این محصول در قصابی ها نیز کاهش یابد. وی همچنین افزود: در حال حاضر ظرفیت مرغداری های استان بیش از 2 میلیون و 300 قطعه مرغ است. مهدی رفیعی مدیرکل دامپزشکی قم نیز در این جلسه از وجود پنج میلیون مرغ تخمگذار در مرغداری های قم از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه خبر داد و گفت:این رقم در مدت مشابه سال قبل 2 میلیون و 950 هزار قطعه بوده است.در این مدت هشت میلیون و 345 هزار قطعه مرغ گوشتی در قم پرورش داده شد.

*آیت الله احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی قم از برگزاری سومین کنفرانس بین المللی فقه و قانون با موضوع فقه، قانون و واقعیت های اجتماعی در روزهای نهم و دهم اسفند ماه سال جاری در قم قرار داد.

**رویدادهای قم در روز سه شنبه نهم آبان ماه
*حمید مکارم مشاور وزیر امور خارجه و رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه قم در پایان ماموریت هشت ساله اش در این استان با آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت وگو کرد. وی به عنوان سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف تعیین شده است. *درحادثه تصادف یک دستگاه تریلر با اتوبوس در جاده قم - کاشان ، یک سواری نیز توسط تریلر زیر گرفته شد که راننده خودرو فوت کرد.

*آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی باید به عنوان محل رجوع مردم و مطالبات فرهنگی شناخته شود؛ مردم با انجام دادن کار عملی از سوی شورای فرهنگ عمومی به کارایی بودن آن پی خواهند برد. سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ادامه این جلسه گفت: با توجه به اینکه قم یکی از استان های مهاجر پذیر است، از این رو باید مراقب ورود فرهنگ های غیر بومی مضر به استان باشیم.

*عباس صفدری رئیس بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی قم گفت: متخصصان قمی طی یک عمل پیچیده میکروسکوپی با خارج کردن تومور مغزی، بیمار قمی را از نابینایی نجات دادند. یک خانم 35 ساله که به دلیل وجود تومور مغزی در سر، دچار مشکلات بسیار از جمله نابینایی شده بود در بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی قم تحت مداوا قرار گرفت.

**رویدادهای مهم قم در روز چهارشنبه دهم آبان ماه

*مراسم گرامیداشت ترحیم همشیره مکرمه آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، با حضور شخصیت های برجسته مذهبی و سیاسی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در دفتر این مرجع عالیقدر در قم برگزار شد.مرحومه حاجیه خانم رفعت سبحانی سوم آبان ماه امسال در تبریز دارفانی را وداع کرد و در این شهر به خاک سپرده شد. *جلسه شورای توسعه قرآنی استان قم با حضور آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه موقت قم برگزار شد و وی در سخنانی گفت:گر می خواهیم قرآن را در جامعه به جایگاه اصلی خود برگردانیم، باید انگیزه ها را رشد دهیم.
احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم نیز در این جلسه گفت: با توجه به ظرفیتی که استان قم در عرصه فعالیت های قرآنی دارد، اگر طرح قابل دفاعی پیرامون فعالیت های قرآنی داشته باشد، می توانیم بودجه ای را به این عرصه اختصاص دهیم.

*مهدی فراهانی معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر نشت گاز شهری در منزلی واقع در خیابان امام موسی صدر (خاکفرج) شهر قم که منجربه حریق شد، 2 تن دچار سوختگی شدند. *استاندار قم در حکمی مرتضی بابایی را به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم منصوب کرد. * محمد خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در جلسه هم اندیشی توسعه ترویج فرهنگ نماز گفت: نخستین مسجد الکترونیکی هوشمند کشور در منطقه پردیسان قم طی یک ماه آینده احداث می شود. *سرهنگ مختار پناهی جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه کامیون در جاده قم - کهک، سه جوان جان خود را از دست دادند.

* آیین تکریم رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و معارفه سرپرست جدید این سازمان با حضور محمد رضا فیاض معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان استانی در سالن همایش های اتاق بازرگانی قم برگزار شد. محمد رضا فیاض معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت در این آیین گفت: 40 درصد درآمد ملی کشور مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت می باشد و به همین دلیل مسئولان و مردم از این بخش انتظار بالایی دارند.سید صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم نیز گفت: 300 منبع درآمد مالیاتی جدید که فرار مالیاتی داشتند در استان شناسایی و رقم های میلیاردی حاصل از فعالیت اقتصادی در بخش کالا یا ارز از آنان کشف شد. در این آیین با حضور مسئولان کشوری و استانی از خدمات احمد ذاکری در طول سه سال ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تجلیل و محمود سیجانی با حکم محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، به عنوان سرپرست جدید این سازمان معارفه شد.

*دومین همایش استانی رابطان دین و قرآن ویژه معاونان آموزش ابتدایی مدارس قم در سالن همایش های خانه معلم شماره یک این استان برگزار شد، رضا نباتی مولف کتاب های قرآن دوره ابتدایی با تاکید بر این که در دوره ابتدایی تحصیلی باید درس های قرآن و هدیه های آسمانی به همراه درس های دیگر توسط یک معلم تدریس شود، گفت: چند معلمی در دوره ابتدایی از نظر تربیتی روش صحیحی نیست و مغایر با اهداف تربیتی نظام آموزشی کشور است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه ای از مردم متدین و همیشه در صحنه قم برای حضور در تظاهرات 13 آبان دعوت کرد.

** رویدادهای مهم قم در پنجشنبه یازدهم آبان ماه

* علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه ویژه بررسی موانع و مشکل های فرودگاه قم با تاکید بر ضرورت توجه ویژه همه مسئولان استانی و ملی برای رفع موانع و مشکل های پیش روی تکمیل فرودگاه قم گفت: روند تکمیل ساخت فرودگاه قم باید اجرایی و ظرف مدت سه ماه آینده وضعیت آن مشخص شود. وی افزود: قم شهری بین المللی است و فرودگاه می تواند نیازهای این استان جهت زائران خارجی و داخلی را مرتفع نماید. ساخت فرودگاه بین المللی قم در سال 1390 با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حالی در دستور کار قرار گرفت که بعد از گذشت 6 سال هنوز بلاتکلیف است.این فرودگاه که در جاده قم - سلفچگان واقع شده، از شهر قم تقریبا 25 کیلومتر و از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران 125 کیلومتر فاصله دارد.

** نخستین گردهمایی مدیران و مسئولان مناطق ویژه اقتصادی کشور در دولت دوازدهم با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم برگزار شد.در این گردهمایی راهکارهای حل مسائل و مشکل های مناطق ویژه اقتصادی و همچنین ترسیم هدف های راهبردی برای توسعه فعالیت های تجاری و اقتصادی در این مناطق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. *مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: درطول چهار سال گذشته حجم صادرات از مناطق آزاد به رقم 2 و نیم میلیارد دلار رسید و حجم صادرات در مناطق ویژه که دولت ها از مدت ها قبل برای ایجاد صنایع و واحدهای تولیدی در آن سرمایه گذاری کرده اند، 77 میلیارد دلار گزارش شده است.وی افزود: هم اکنون 7 منطقه آزاد و 33 منطقه ویژه اقتصادی در کشور فعال هستند.

**سیدمهدی علیزاده طباطبایی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: 87 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی دارای پروانه مستقر دراین منطقه فعال و بیش از سه هزار تن در آن ها مشغول به کار هستند.منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در 50 کیلومتری شهر قم، به عنوان مهمترین و نزدیک ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی – اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه آهن سراسری و بزرگراه های اصلی شمال – جنوب و شرق – غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج فارس به منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین کننده ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا نماید.

* آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در دیدار با اعضای شورای شهر قم گفت: نداشتن فرودگاه برای قم یک معضل مهم است، بسیاری از زائران داخلی و خارجی به خاطر نبودن فرودگاه در قم امکان سفر به این شهر را ندارند.وی ادامه داد: به دولتی ها هم گفتم باز هم می گویم باید یک ردیف بودجه حسابی برای قم در نظر گرفته شود، هیچ شهری نیز نمی تواند نسبت به این کار ایراد بگیرد، چون قم با بقیه جاها فرق دارد.

*سردار کاظم مجتبایی درحاشیه بازدید از کشفیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم از شناسایی و انهدام سه باند و کشف یک تن و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.* معصومه ظهیری مشاور و مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری قم درهمایش نماز و فضای مجازی ویژه خواهران گفت:ترویج معارف دین و پاسخگویی به شبهه های دینی و فرهنگی درفضای مجازی و نرم افزارهای مختلف مورد اهتمام قرار گیرد. وی اظهار داشت: توجه به امر نماز وظیفه همگانی است که باید با تامین محتوای فرهنگی و دینی و مدیریت فضای مجازی از این ظرفیت برای ترویج معارف دین در حوزه های مختلف بهره برد.


*تیم فوتسال هیات فوتبال قم عصر پنجشنبه به اولین برد خود در هفته پانزدهم مسابقه های لیگ برتر فوتسال ایران در مقابل تیم شهروند ساری در سالن نخلستان قم دست یافت. * در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران تیم فوتسال آتلیه طهران قم با نتیجه 3 بر 1 از سد ارژن فارس گذشت. *محمد وزیری رئیس هیات کشتی قم از آغاز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ایران گروهب در سالن دوهزار نفری شهید حیدریان این استان خبر داد و گفت: 150 کشتی گیر در قالب 10 تیم از 10 استان کشور در این رقابت ها حضور دارند و تیم های قم و اردبیل به فینال صعود کردند.
7401/ 6133/ گزارش از بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کوهستانی پزوه در اولین میز خدمت سال ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی اصفهان، گزارشی از برگزاری ۱۱ میز خدمت گمرک در سال گذشته در محل اتاق بازرگانی را ارائه کرد و اظهار داشت: میز گمرک به پیشنهاد گمرک اصفهان و از سال گذشته با هدف بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی آغاز شد و در پایان هر ماه ملاقات مردمی به صورت رودررو با فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشکل مراجعه کنندگان طولانی بودن زمان تخصیص ارز بوده است، تصریح کرد: اهم سایر مشکلات در خصوص تمدید مهلت ثبت سفارش، اخذ مجوزهای قانونی و مقرراتی و اعمال محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و بخشنامه‌های خلع الساعه بوده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: ما منتظر مردم جهت رفع مشکلات در اداره نمی‌مانیم و برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در پارلمان بخش خصوصی حضور پیدا می‌کنیم و روند کاهشی مراجعه کنندگان نشان دهنده افزایش رضایت مردم است.

کد خبر 6085018

دیگر خبرها

  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • مزایده کاروانسرا‌های ثبت جهانی برای مرمت و احیا مشکل قانونی ندارد
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است