Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:28:22 GMT

13 آبان، روز افول توهم ابرقدرتی آمریکا + صوت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۲۵۱۳

13 آبان، روز افول توهم ابرقدرتی آمریکا + صوت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان پرداخته است.

مردم کشور عزیزمان در روز 13 آبان سال 57 و 58 حماسه‌های بزرگی آفریدند.

سیزدهم آبان سال 57، بسیاری از دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند و به سردادن شعارهای انقلابی مشغول شدند که در درگیری با نیروهای نظامی، بسیاری از آن‌ها به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیزدهم آبان سال 58 نیز تعداد زیادی از دانشجویان پس از برگزاری تظاهرات، مقابل سفارت آمریکا تجمع کردند و به قصد تصرف سفارت، از دیوارهای ساختمان بالا رفتند و موفق شدند سفارت آمریکا یا همان لانه جاسوسی را به تصرف کامل دربیاورند.

هرساله مردم کشور عزیزمان برای حفظ حرمت خون شهدا و نشان دادن نفرت خود نسبت به دولت آمریکا، در راهپیمایی سراسری و باشکوه 13 آبان شرکت می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

حضور باشکوه مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 13 آبان + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی  در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی و بیداری جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به عنوان یک مسئله اول جهان است.

وی گفت: در این شرایط حساس که هر روز شاهد وحشیانه ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه هستیم باید این راهپیمایی هرچه باشکوهتر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

ترابی بر همکاری و هماهنگی همه ادارات  جهت برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و بیان داشت: مردم این شهرستان با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف را از چنگال خونین جنایتکاران فریاد خواهند کشید.

در این جلسه تمهیدات لازم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اتخاذ شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • راهپیمایی مردم اصفهان در دفاع از مردم غزه، فردا
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی روز قدس یزد از حسینیه‌ها شروع می‌شود
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • سفارت رژیم صهیونیستی در محاصره مردم اردن
  • سفارت رژیم صهیونیستی در محاصره مردم اردن +فیلم
  • سفارت رژیم صهیونیستی در محاصره مردم اردن+ فیلم