Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقریبا می‌توان اطمینان داشت که خودروهای الکتریکی، بخش مهمی از آینده‌ی صنعت خودروسازی خواهند بود. این موضوع، نیازمند پیشرفت فناوری در جایگاه‌های شارژ خودروهای برقی است. شرکت‌های زیادی نیستند که برای جایگاه‌های شارژ خودروهای برقی با هم همکاری می‌کنند؛ بر اساس برنامه‌ی تعیین‌شده، تا پایان سال ۲۰۱۷، ۲۰ جایگاه شارژ سریع عملیاتی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همکاری جدید شرکت‌های بزرگ صنعت خودروسازی، تا پایان سال ۲۰۲۰، حدود ۴۰۰ جایگاه شارژ خودروهای برقی ساخته خواهد شد.

گروه‌های خودروسازی فولکس واگن، دایملر، فورد و بی‌ام‌و با همکاری یکدیگر، به دنبال تأسیس شبکه‌ی شارژ پرقدرت خودروی برقی موسوم به یونیتی (Ionity) در کشورهای اروپایی هستند. اولین کشورهایی که به این شبکه متصل می‌شوند شامل آلمان، نروژ و اتریش خواهند بود. جایگاه‌های شارژ در مسافت‌های ۱۲۰ کیلومتری احداث می‌شوند تا موضوع مسافت کم و تمام شدن شارژ، در شبکه‌ی یونیتی مشکل‌ساز نباشد.

مقاله‌ی مرتبط: افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه‌ی باتری‌ لیتیوم-یون در اروپا

برای عملی کردن شبکه‌ی یونیتی، شرکت‌های خودروسازی ذکرشده با شرکت‌هایی چون Tank & Rast ،Circle K و OMV که به ترتیب در بخش اتوبان، فروشگاه زنجیره‌ای و نفت و گاز فعالیت دارند، قرارداد همکاری امضاء کرده‌اند. تا پایان سال ۲۰۱۸، بیش از ۱۰۰ جایگاه در سیستم شارژ ترکیبی (CCS) کشورهای اروپایی با حداکثر ظرفیت ۳۵۰ کیلووات برای هر ایستگاه احداث می‌شود.

تمام شرکت‌های خودروسازی پروژه‌ی یونیتی سهم یکسانی در آن دارند و از حمایت شرکت‌های دیگر در جهت رشد شبکه‌ی شارژ پرقدرت (HPC) اروپا استقبال می‌کنند. مقامات فولکس واگن، دایملر، فورد و بی‌ام‌و معتقد هستند که با رشد شبکه‌ی HPC و تأسیس جایگاه‌های بیشتر، خودروهای برقی نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب خواهند کرد. دفتر اصلی یونیتی، در شهر مونیخ آلمان قرار دارد و انتظار می‌رود با آغاز سال ۲۰۱۸، اعضای تیم یونیتی به ۵۰ نفر برسد.

مایکل هاجش، مدیر اجرایی یونیتی، در رابطه با شروع این پروژه و تأسیس شبکه‌ی HPC گفت:

اولین شبکه‌ی شارژ پرقدرت اروپا (HPC)، نقش مهمی در بازار خودروهای برقی ایفا می‌کند. هدف ما از تأسیس یونیتی، ارائه‌ی سیستم شارژ سریع به همراه پرداخت دیجیتال است تا مشکلات کمبود شارژ در طول مسافت برطرف شود.

true برچسب ها : BMW Ford Electric Car daimler volkswagen true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • این باتری چینی با آب کار می‌کند
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود