Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی افزود: بزرگداشت  این روز که رخدادهای تاریخی بسیاری را در بر دارد سبب زنده نگهداشتن ایام مجاهدت ها و رشادت هایی است که مبدا تاریخی در نظام اسلامی ایران به شمار می رود.

   وی در ادامه به مسائل روز، رخدادها و تهدیدهای نرم دشمنان پس از دوران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: حرکت پرشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در واقع  پاسخی است دندان شکن از سوی ملت ایران  به دشمنان انقلاب و نظام تا بدانند که این ملت همواره در تمامی صحنه های مورد نیاز نظام حاضر بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   مشایخی این روز را روز بزرگ خنثی سازی همه تهدیدها و توطئه هایی خواند که از طریق استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و ایادی آن ها علیه کشور ما اعمال می شود.

   وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روزی مهم و سرنوشت ساز درتاریخ ایران است افزود: امسال به جهت اینکه ۱۳ آبان در اول هفته واقع شده است، حضور پرشور و عظیم قشر دانش آموز و دانشجو، نقطه قوت راهپیمایی امسال بوده و باید بسترسازی برای حضور اقشار دیگر جامعه نیز مورد توجه قرار گیرد تا مردم میانه نیز همگام با دیگر ملت ایران، برگ زرین دیگری بر دفتر زرین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

   معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میانه از اعضای ستاد راهپمیایی ۱۳ آبان خواست تا در حیطه وظایف خود با تعامل و همکاری همه جانبه در برپایی پرشکوه این راهپیمایی تلاش کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم