Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:01:10 GMT

مردم یزد شکوه استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۳۱۱۳

مردم یزد شکوه استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند

یزد ـ مردم یزد امروز با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، شکوه استکبارستیزی را با فریادهای «مرگ بر آمریکا» به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم یزد امروز هم‌نوا با مردم دیگر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یک بار دیگر شکوه استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدی‌ها امروز از سه مسیر شامل میدان شهید بهشتی تا میدان امیرچخماق، مسجد روضه محمدیه تا میدان امیرچخماق، چهارراه بعثت تا میدان امیرچخماق راهپیمایی و سپس در میدان امیرچخماق یزد تجمع کردند.

امروز نیز مانند هر سال، شعار اصلی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بود و یزدی‌ها یک‌بار دیگر غیرت دینی خود را در برابر استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

در این مراسم علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند و با شعارهای خود، خباثت‌های آمریکا را محکوم کردند.

مردم در طول مسیر راهپیمایی خود پرچم آمریکا و اسرائیل غاصب را نیز به آتش کشیدند و نفرت و انزجار خود را از ستمگران جهان به نمایش گذاشتند.

در این مراسم همچنین ماکت موشک شهاب ۳ و ذوالفقار به نشانه اقتدار نظامی ایران در مقابله با هرگونه تجاوز دشمنان، به نمایش گذاشته شد.

ایستگاه‌های فرهنگی و تریبون آزاد استکبارستیزی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در راهپیمایی امروز تعداد زیادی از راهپیمایان را به خود جذب کرده بود.

دانش آموزان یزدی امروز در گروهی بزرگ به اجرای سرود دانش آموزی ضد آمریکایی پرداختند و روز دانش آموز را گرامی داشتند.

در پایان مراسم راهپیمایی، قطع‌نامه‌ای در ۹ بند که مواضع ملت استکبارستیز ایران با تاکید بر مقاومت در برابر ظلم و جهاد را نشان می‌دهد، قرائت کرده و فریاد الله اکبر به نشانه تایید آن سر دادند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید

به گزارش ورزش سه، محمد نوری مربی تیم ملوان پس از پیروزی مقابل سایپا در نسبت خبری حاضر شد و گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و ۱۲۰ دقیقه تشویق کردند. مرسی که این فصل همراه ما بودند. ما همیشه در اینجا برای پیروزی می‌رویم. حاج مهدی تارتار بعد از بازی کمر درد داشت و عذرخواهی کرد.

او ادامه داد: در جام حذفی شرایط فرق می‌کند و دیدید که پرسپولیس و استقلال حذف شدند. تیم‌ها میآیند شگفتی درست کنند و ما هم تمرکز داریم. ۴-۵ بازیکن شانزده ساله بازی دادیم. سعی کردیم از محصولات آکادمی استفاده کنیم. بازی کاملا یک طرفه بود و بالای ۵ موقعیت داشتند. دست تک تکشان درد نکند که گذاشتند به حقمان برسیم. روی اشتباه خودمان گل خوردیم و انشاالله بتوانیم در این مسیر ادامه بدهیم.
این جام را می‌خواهیم به دست آوریم و شرایط خوبی در لیگ کسب کنیم. ما سعی داریم درباره داوری صحبت نکنیم اما ۲ بازی است که وضعیت خوبی ندارد و این بازی هم فکر می‌کنم ۲ صحنه پنالتی را ندید که فکر می‌کنم زاویه‌اش بد بوده. وقتی داخل و خارج خانه وضعیت داوری به یک شکل باشد، خوب نیست و می‌خواهیم برای بازی‌های جام حذفی از داوران باتجربه استفاده شود تا حرف و حدیثی باقی نماند.

دیگر خبرها

  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید