Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد کامدار در خصوص وضعیت بحرانی باشگاه نفت گفت: واقعا شرایط برای ما آزاردهنده است و مشکلات زیادی در باشگاه نفت وجود دارد که نمی‌دانیم در مورد آنها با چه کسی صحبت کنیم. از لحاظ امکانات با مشکل مواجه هستیم و با اینکه 11 هفته از مسابقات گذشته است، بازیکنان فقط 10درصد پول گرفته‌اند.

وی ادامه داد: من 3 هفته مصدوم بودم اما مسئولان باشگاه هیچ اطلاعی از وضعیتم نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی با پول خودم ام‌آرآی گرفتم و فیزیوتراپی کردم و در نهایت پول کم آوردم و دیگر دنبال ترمیم پایم را نگرفتم. مقابل استقلال هم با درد بازی کردم ولی هیچ‌کس از این مسائل خبر نداشت و فقط هم‌تیمی‌ها و کادر فنی در جریان قرار داشتند.

کامدار تاکید کرد: تا همین جا هم که 12 امتیاز گرفته‌ایم قهرمانیم و با این مشکلات معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار نفت است. واقعا نمی‌دانم چرا در 3 سال اخیر هیچ‌کس مشکلات باشگاه نفت را به معنای واقعی حل نکرده است. اگر قرار نیست مشکلات حل شود حداقل تیم را منحل کنند چون در این شرایط هم تکلیف باشگاه مشخص می‌شود هم تکلیف بازیکنان.

هافبک نفت تهران گفت: فکر می‌کنم خیلی از تیم‌های محلی شرایط بهتری نسبت به نفت تهران دارند. قبل از بازی با استقلال در اردو می‌خواستم غذا بخورم ولی ظاهرا غذا را کم گرفته بودند و من با 4 قاشق برنج مقابل استقلال بازی کردم. در تیم ما مشکلاتی وجود دارد که خیلی‌ها اطلاعی از آن ندارند و فقط امیدوارم که هرچه زودتر تکلیف باشگاه  نفت به معنای واقعی روشن شود.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) فصل نشا برنج

(تصاویر) فصل نشا برنج

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • (تصاویر) فصل نشا برنج
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • یک دسر بهاری خوشمزه با توت فرنگی