Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی علم و هنر یزد در آستانه ۱۳ آبان ماه روز ملی استکبار ستیزی، بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

[يَسْمَعُ آيَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَيْهِ ثُمَّ يُصِرُّ مُسْتَكْبِرًا كَأَنْ لَمْ يَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ]
آيات خدا را كه بر او خوانده مى‌شود مى‌شنود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگاه به گردنكشى پاى مى‌فشرد، چنان كه گويى هيچ نشنيده است. پس به عذابى دردآورش بشارت ده. (الجاثیه/۸)

استکبار جهانی همواره از دیرین تا امروز در صدد به چالش کشیدن انقلاب اسلامی مردم ایران بوده است .دست خون آلود شیطان بزرگ را می توان در برگِ ،برگِ تاریخ این سرزمین به وضوح نظاره گر بود.آنان که به واسطه خوی تجاوز و چپاولگری کمر به نابودی هر آزادی خواهی بسته اند.

۱۳ آبان روزی است که در آن جویندگان دانش در مرکز علم آموزی در برابر طاغوت برآمده از جرگه مستکبرین ایستادند ودر دیگر زمان لانه فتنه خیز شیطان را فتح کردند و انقلاب دوم ملت ایران را رقم زدند.دانش آموزان و دانشجویانی که پویایی خودرا مرهون پیروی از مسیر پیر جماران می دیدند با تسخیر مرکز جاسوسی و خیانت نهیب سرافرازانه خود را بر سر جهان خواران کشیدند اما آنان که از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ضربه ای بس سخت متحمل شده بودند از همان ابتدا تا حال به طور پیوسته به جنجال آفرینی و طرح ریزی های شوم و پلید، برای به زمین زدن نظام اسلامی و استحاله فرهنگی آن پرداختند واز آنچه در کف داشتند مضایقه نکردند.

اکنون نیز هیئت حاکمه ایالات متحده که از آبشخور های فکری منحط و صهیونیستی ارتزاق می کند این هدف را در پیش گرفته تا با عروسک خیمه شب بازی دیگری به نام ترامپ به گستره وسیع انقلاب اسلامی بتازد و با یابه سرایی های عبث و کینه توزانه شالوده رفیع و کهن اندیشه ایرانی اسلامی را مورد هجمه قرار دهد.

صحنه گردان امروز سیاست های موزیانه در جهان بیش از پیش خواهان آن است تا با نفوذ در بدنه نخبگانی کشور ،آورده های نظری مسموم خود را وارد جامعه ما بسازد و از آن به بهترین شکل برای به چالش کشیدن ارزش ها بهره بجوید که این خود مستلزم آن است تا قشر دانشجویی امروز با قوتی دو چندان به مراقبت از لانه های جاسوسی نو بنیانی که به شکل شبکه روشنفکران و رسانه های غربزده به فعالیت می پردازد اهتمام بورزد.

ما دانشجویان انقلابی در این برهه از تاریخ، همگام و هم صدا در راه کمال متعالی شهدای گرانقدر و پیروی از خلف صالح خمینی کبیر با همان روحیه ی استکبار ستیزی و عدالت خواهی در میدان مبارزه با ظلم و جور محکم و استوار ایستاده ایم واز ابراز مطالبه ی به حق و منصفانه خود در همه ابعاد داخلی و خارجی ایران در جهت اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نخواهیم کرد. از این سو می طلبد تا مسئولان کشور نیز درجهت منویات ارزشمند رهبری معظم انقلاب نسبت به نقد پذیری و برطرف نمودن کاستی های موجود قدم برداشته واز این سر چشمه فکری سرشار و خلاق جوانان انقلابی و متعهد استفاده وافر را ببرند.
والسلام علیکم و الرحمه الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم

فرمانده سپاه خراسان شمالی در دومین روز اردوی جهادی دانشجویان که با حضور ۷۰ دانشجو در جریان است، از روند فعالیت‌ها بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان و اکبری فرمانده سپاه شهرستان رازو جرگلان از گروه های جهادی دانشجویی خواهران و برادران شهید آرمان علی وردی بازدید کردند.

 

پیش از این پویا حمیدی مسئول قرارگاه جهادی شهید آرمان علی وردی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اردوی جهادی ایام عید این گروه اظهار کرد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در شهر غلامان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این اردو با حضور ۷۰ دانشجویی بسیجی از دانشگاه‌های بجنورد انجام می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: به دلیل تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان رسم ماندگار اردوی جهادی نوروزی سال جاری به مدت ۱۰ روز خواهد بود.

 

حمیدی بیان کرد: ساخت خانه محرومان، خدمات دندان‌پزشکی و امور فرهنگی تربیتی را برنامه‌های عملیاتی این اردوی جهادی عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ عمومی تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته