Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: افزایش دانش رسانه‌ای برای فعالان نشریه‌های دانشجویی ضروری است.

امیر غلامی رضایی در بازدید از غرفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: «ما شاهدیم که در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان ارشد دانشگاه، رویکرد فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده اند و دانشجویان باید از این فرصت، نهایت بهره را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «با توجه به اینکه فعالان نشریه‌های دانشجویی می‌توانند در آینده رسانه‌ای کشور نقش مهمی ایفا کنند، باید نسبت به افزایش دانش رسانه‌ای خود در دوره دانشجویی اهتمام داشته باشند و در این عرصه از مقوله خلاقیت نیز غافل نشوند.
غلامی رضایی خاطرنشان کرد: «همکاری و تعامل فعالان نشریه های دانشجویی با دست‌اندرکاران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند برای هر دو طرف سودمند باشد و ما تلاش می‌کنیم در واحد ارومیه، شعار هر دانشجو یک خبرنگار را به مرحله عمل برسانیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه ظهر دوشنبه در نشست با مدیران و برخی اساتید دانشگاه‌های استان قزوین اظهار کرد: برای اینکه حکمرانی نخبگانی در کل کشور استقرار پیدا کند هیئت‌های اندیشه ورز استانی در حوزه علم و فناوری راه اندازی شده تا هر تصمیمی در کشور در این حوزه با نظر استان‌ها باشد.

وی با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه ورز در حوزه‌های علم و فناوری و همچنین سلامت باید جدی گرفته شود، افزود: استان قزوین در حوزه راه اندازی این هیئت‌ها به نسبت استان‌های دیگر پیش رو است اما این کافی نیست و باید این نشست‌ها افزایش پیدا کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه یکی از مسائل جدی کشور ما فارغ‌التحصیلان فاقد دانش است، بیان کرد: متأسفانه با نگاه کمی گرایانه به دانشجویان مدارک دانشگاهی دادیم.

وی با اشاره به آمایش رشته‌های دانشگاهی عنوان کرد: آمایش تنها به معنای حذف رشته‌ها نیست بلکه باید به دنبال اضافه کردن میان رشته‌های مهارتی درآمدزا در کشور نیز باشیم.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به اهمیت راه اندازی واحدهای دانش بنیان و رشد فناور در دانشگاه‌ها عنوان کرد: اگر تعداد واحدهای دانش بنیان و فناور در دانشگاه اضافه نشده و دانشگاهی در این حوزه رشدی نداشته باشد به معنای افت آن محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: افزایش سالانه واحدهای فناور و دانش بنیان باید به یکی از شاخصه‌های اصلی ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها در کشور تبدیل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه با افزایش ظرفیت دانشگاه‌های پزشکی بدون تأمین زیرساخت مخالف هستم، ادامه داد: کمیته سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی مسؤول رسیدگی به این مسئله شده و باید استدلال‌های خود را در این حوزه ارائه کند.

وی با اشاره به برنامه وزارت علوم برای دانشگاه پیام نور عنوان کرد: هر تحولی در دانشگاه پیام نور باید توسط خود اعضای این دانشگاه گرفته شود و مخالف ورود سرخود وزارت علوم هستیم.

حجت الاسلام خسروپناه یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت در کشور را مربوط به تلاش برخی اساتید و معلمان دانست و عنوان کرد: متأسفانه برخی‌ها در کشور دانش آموزان و دانشجویان نخبه کشور را که سرمایه ملی هستند به مهاجرت ترغیب کرده و یا حتی زمینه مهاجرت را برای آنان فراهم می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: استان قزوین مملو از شخصیت‌های فرهنگی، دینی و علمی برجسته است و این نشان از حاصلخیزی علم و فناوری در این سرزمین است.

کد خبر 6085768

دیگر خبرها

  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • کرامت‌بخشی بهترین روش در بازدهی امور فرهنگی است