Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@15:18:11 GMT

شماره یک تیم ملی در آستانه محرومیت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۵۲۹۸

علیرضا بیرانوند پس از بازی با سایپابا اعلام جدایی از پرسپولیس در نیم فصل موج جدیدی از انتقادات را از سوی هواداران متحمل شد و پس از آن باید منتظر واکنش برانکو و باشگاه پرسپولیس هم باشد.

علیرضا بیرانوند در مورد جدایی اش از پرسپولیس گفته است: من باید به خودم فکر کنم و برای خدمت سربازی از پرسپولیس جدا شوم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند دومین بار است که با یک صحبت نسنجیده خود را در مقابل هواداران قرار می‌دهد و درست در سالی که همه بازیکنان دوست دارند بدون حاشیه فوتبال بازی کنند و نیم نگاهی هم به روسیه ۲۰۱۸ داشته باشند بیرانوند به عنوان نفر اول دروازه تیم ملی فوتبال راه درستی را انتخاب نکرده است.

برانکو نشان داده در مورد اینگونه حاشیه سازی‌ها کوتاه نمی‌آید و نظم و انضباط برای او اهمیت بالایی دارد و کی روش هم در تیم ملی فوتبال ترسی از تغییرات ندارد. علیرضا بیرانوند در حال حاضر وضعیت نامناسبی دارد و در صورت محرومیت وی از حضور در دیدارهای لیگ برتر فوتبال شاید کی روش در مورد شماره یک تیم ملی فوتبال تصمیم دیگری بگیرد

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره چهار از سیدجلال جدا نمی‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی به عنوان مربی پرسپولیس پس از یحیی گل‌محمدی حالا کنار اوسمار ویه‌را برزیلی به کار خود ادامه می‌دهد.

کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس که یکی از معروف‌ترین شماره ۴های تاریخ سرخ‌ها محسوب می‌شود، در اولین تمرین تیمش در سال جدید با همان تیپ زمستانی خود در ورزشگاه کاظمی حاضر بود‌.

نکته جالب توجه در مورد او پوشیدن شلوار گرمکن با شماره ۴ بود. این شماره در حال حاضر بر تن علی نعمتی، مدافع این تیم است و پیش از او نیز یورگن لوکادیا در مقطعی کوتاه لباس محبوب سیدجلال حسینی را برتن داشت.

حسینی که به تازگی اجازه نشستن روی نیمکت را نیز پیدا کرده می‌تواند به عنوان دستیار ایرانی، کمک بزرگی به سرمربی برزیلی بکند.

دیگر خبرها

  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • شماره چهار از سیدجلال جدا نمی‌شود (عکس)