Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل هواشناسی استان ایلام در رابطه با آخرین وضعیت آب و هوای شهر‌های زیارتی کشور عراق توضیحاتی ارائه کرد.

یوسف شیخ الملوکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: توده گرد و غباری که در کشور عربستان فعال شده، امروز وارد استان ایلام نیز شده است.

وی افزود: در این شرایط شاهد گرد و غبار نسبتا شدید در آسمان استان ایلام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان ایلام از آغاز بارش‌ها در این استان خبرداد و تصریح کرد: از امروز شاهد بارش باران در استان ایلام هستیم و پیش بینی می‌شود این بارش‌ها تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

شیخ الملوکی از کاهش دمای هوا در استان ایلام خبرداد و گفت: از امروز شاهد کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در استان ایلام هستیم و در این شرایط زائران اربعین باید با خود لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی در خصوص وضعیت هوای شهر کربلا اظهارکرد: هوای شهر کربلا امروز بارانی است و در گرمترین شرایط، دمای هوا به ۲۱ درجه سانتی گراد می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت هوای شهر نجف خاطرنشان کرد: هوای نجف امروز ابری است و بیشینه دما ۲۳ و کمینه دما ۱۷ درجه سانتی گراد است.

شیخ الملوکی هوای شهر سامرا را آفتابی عنوان کرد و گفت: هوای شهر سامرا امروز ابری است و در گرمترین وضعیت، دمای هوا به ۲۲ درجه سانتی گراد می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان و شهر‌های مجاور با ۵۹ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش پارک زمزم با ۳۲، سپاهان شهر ۵۰، فرشادی ۳۳، فیض ۴۰، کاوه ۴۰، میرزا طاهر ۲۷ وولدان ۴۲، نجف آباد ۳۵، کاشان ۱۶ و سگزی ۲۷ وخمینی شهر ۴۵ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های پایش هوادر مناطق پروین ۷۴ ف خرازی ۸۱، دانشگاه صنعتی ۶۴، رهنان ۵۶، زینبیه ۵۱، قهجاورستان ۷۴، کردآباد ۵۶ وشهر‌های مبارکه ۷۰، شاهین شهر ۶۱ AQI در وضعیت قابل قبول ودر شهر زرین شهر با ۱۳۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • لطافت هوای همدان، پس از بارش باران
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان